Hrvatski hotelski sektor lani je stagnirao i po broju novih soba i po razini ulaska stranih hotelskih brendova, dobrim dijelom i stoga što je već dulje vrijeme u Hrvatskoj isplativija gradnja i ulaganje u privatni smještaj, koji ima puno niže poreze i slabu regulativu. Značajno je pala i razina većih ulaganja u nove hotelske sobe čiji je broj u godinu dana porastao za tek jedan posto.
Dominacija 'lokalaca'
Zbog svih navedenih uvjeta tržištem još dominiraju lokalni investitori koji su u prošloj godini plasirali nekolicinu novih imena koja se tek trebaju pozicionirati kao hotelski brendovi, ističe se u godišnjem globalnom izvješću o hotelskim lancima u 22 europske zemlje, "European Chains & Hotels Report 2019" konzultantske kuće Horwath HTL. U Hrvatskoj nešto više od četvrtine hotela, odnosno ukupno 186 posluje pod ukupno 43 brenda, od čega su 22 lokalna i 21 međunarodan brend.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu