Hrvatska poštanka banka (HPB) redizajnirala je svoje web stranice. Kako navode iz banke, prateći poslovne trendove i zahtjeve tržišta HPB se novim web stranicama dodatno približava mlađim korisnicima.
Uz potpuno novo grafičko oblikovanje koje se temelji na kockici kao prepoznatljivom elementu HPB branda, naglasak je stavljen na unaprjeđenje funkcionalnosti stranica, strukture i sadržaja, stoji u priopćenju. U cilju dvosmjerne komunikacije s klijentima, ali i svim korisnicima stranica, Banka je uvela mogućnost ugovaranja sastanka s osobnim bankarom u odabranoj poslovnici HPB-a te ocjenjivanja sadržaja na stranicama. Unaprijeđena je navigacija u svrhu lakšeg snalaženja i preglednosti sadržaja te bržeg informiranja korisnika. Kako bi bila dostupna što većem broju korisnika, osobito mlađim generacijama okrenutim najnovijim tehnologijama, nova je stranica prilagođena pregledu na različitim preglednicima i uređajima te u različitim rezolucijama, ističe se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu