Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HPB se pohvalio novim web stranicama

Autor: Poslovni.hr
17. siječanj 2013. u 12:16
Podijeli članak —
Ivana Ivanović/PIXSELL

HPB se novim web stranicama dodatno približava mlađim korisnicima.

Hrvatska poštanka banka (HPB) redizajnirala je svoje web stranice.  Kako navode iz banke, prateći poslovne trendove i zahtjeve tržišta HPB se novim web stranicama dodatno približava mlađim korisnicima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Uz potpuno novo grafičko oblikovanje koje se temelji na kockici kao prepoznatljivom elementu HPB branda, naglasak je stavljen  na unaprjeđenje funkcionalnosti stranica, strukture i sadržaja, stoji u priopćenju. U cilju dvosmjerne komunikacije s klijentima, ali i svim korisnicima stranica, Banka je uvela mogućnost ugovaranja sastanka s osobnim bankarom u odabranoj poslovnici HPB-a te ocjenjivanja sadržaja na stranicama. Unaprijeđena je navigacija u svrhu lakšeg snalaženja i preglednosti sadržaja te bržeg informiranja korisnika. Kako bi bila dostupna što većem broju korisnika, osobito mlađim generacijama okrenutim najnovijim tehnologijama, nova je stranica prilagođena pregledu na različitim preglednicima i uređajima te u različitim rezolucijama, ističe se u priopćenju.

Hrvatska poštanka banka (HPB) redizajnirala je svoje web stranice.  Kako navode iz banke, prateći poslovne trendove i zahtjeve tržišta HPB se novim web stranicama dodatno približava mlađim korisnicima.

Uz potpuno novo grafičko oblikovanje koje se temelji na kockici kao prepoznatljivom elementu HPB branda, naglasak je stavljen  na unaprjeđenje funkcionalnosti stranica, strukture i sadržaja, stoji u priopćenju. U cilju dvosmjerne komunikacije s klijentima, ali i svim korisnicima stranica, Banka je uvela mogućnost ugovaranja sastanka s osobnim bankarom u odabranoj poslovnici HPB-a te ocjenjivanja sadržaja na stranicama. Unaprijeđena je navigacija u svrhu lakšeg snalaženja i preglednosti sadržaja te bržeg informiranja korisnika. Kako bi bila dostupna što većem broju korisnika, osobito mlađim generacijama okrenutim najnovijim tehnologijama, nova je stranica prilagođena pregledu na različitim preglednicima i uređajima te u različitim rezolucijama, ističe se u priopćenju.

Iz banke su se pohvalili i kako njihove stranice bilježe stalni rast broja posjeta čiji je mjesečni prosjek tijekom protekle godine premašio 120 tisuća. Tome u prilog idu i brojke o korisnicima usluge internetskog bankarstva koji dio svog financijskog poslovanja obavljaju putem internetske aplikacije. Krajem 2012. u odnosu na godinu ranije u segmentu građanstva zabilježen je porast broja korisnika od 27 posto, a u segmentu tvrtki od 15 posto. Broj obavljenih transakcija putem internetskog bankarstva u istom je razdoblju povećan za 31 posto u segmentu građanstva, dok je kod tvrtki porastao za 23 posto.
Najveću posjećenost internetskih stranica Banke bilježi područje HPB mreže s listom poslovnica i bankomata te sadržaj koji uključuje nenamjenske i stambene kredite, oročenu štednju i  tekuće račune, stoji u priopćenju.

Autor: Poslovni.hr
17. siječanj 2013. u 12:16
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close