Nepravda koju već dva desetljeća trpe proizvođači sadržaja, autori i nakladnici, jer monopolističke internetske platforme generiraju goleme profite na biznis modelima zasnovanima na reklamama koje se vežu uz prijenos medijskih sadržaja, ima potencijal biti ispravljena kroz implementaciju Direktive o autorskom pravu na jedinstvenom digitalnom tržištu EU u nacionano zakonodavstvo država EU pa tako i Hrvatske.
I ne samo Hrvatske; niz zemalja u svijetu, ali i sve veći broj kompanija traži od njih plaćanje naknade koja odražava njihov doprinos prihodu Googlea, Facebooka, YouTubea… platformi koje su dosad imale prava, ali ne i obveze, prihod, ali ne i odgovornost za sadržaj koji prenose te zabrinjavajuću eskalaciju problema zlouporabe osobnih podataka korisnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu