Hrvatske zračne luke iz godine u godinu ruše prometne rekorde. Ove godine kroz njih će proći više od 10 milijuna putnika, oko 500 tisuća više nego prošle godine. Kroz zračne luke Split i Franjo Tuđman pri tome prođe najveći dio tih putnika. Zagrebački aerodrom je lani prvi put u svojoj povijesti premašio brojku od tri milijuna putnika u jednoj godini dok će splitska zračna luka to postići ove godine. A rast broja putnika donosi i sve veće prihode. ZL Split tako je prošle godine uprihodovala 370,9 milijuna kuna, 55 milijuna kuna više nego 2016.
Preokrenut trend
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.> iskazala je prihode od 462 milijuna kuna dok su u 2016. bili 1,16 milijardi kuna
Znaci ona “stara” koja nije bila dobra, je bolje radila?
*MSFI
Ma kakvi račnovodsrveni standardi, to su subvencije koje nisu amortizirane u korisnom vijeku uporabe…
Je, ali nije MRS bez veze, obveza amortiziranja je realna, jer ta grdosija se troši i nužno je rezervirati sredstva za njeno posljedično renoviranje nakon isteka amortizacijskog roka. Drugim riječima, već se vidi da je riječ o promašenoj investiciji za čiju golu otplatu će trebati godinama značajno podizati promet. A kad bi se gledao povrat na angažirana sredstva, tek bi se onda vidjelo koja je to katastrofa.
Ali marksistima ne treba MRS, dapače, to im je trn u oku, investira se po političkim odlukama, a ne po ekonomskim proračunima, da je tako, onda nikad ne bi dali Kinclu da brljavi po toj zgradi, nego bi morali uzeti neki arhitektonski studio s jakim referencama, da napravi ekonomičan aerodrom. Ali to onda više ne bi bio hrvatski nepotističko- koruptivni neokomunizam.
kako ne platiti porez u hrv
Uključite se u raspravu