“Građani su zabrinuti oko ulaska Hrvatske u euro zonu, a više od polovice građana ne zna kako će se njihove plaće, krediti i cijene preračunati u euro. Moje istraživanje je pokazalo kako više od 72 posto građana smatra kako je informacijska kampanja o uvođenju eura trebala odavno početi. Ljudi žele znati kako će uvođenje eura utjecati na njihove živote, pogotovo u pogledu rasta cijena”, kaže Biljana Borzan.
Njeno istraživanje je pokazalo kako više od 86 posto građana smatra da će se uvođenje eura iskoristiti za prešutno povećanje cijena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu