Možda sam propustio, no od 16.04.2017. objava u Sudskom registru je da, osim Krešimira Mikolića kao direktora, i Damir Kezele zastupa Viadukt kao prokurist. Čini mi se da Damir Kezele prije nije bio naveden kao osoba za zastupanje, kad je objavljeno da je Krešimir Mikolić novi direktor?
Ima li netko informaciju da li je financijsko izvješće objavljeno u Fininom registru, s obzirom da ga nema na ZSE niti na mojedionice.com?
Jučer sam prošao oko Trogira i gradilišta mosta čiovo… znam da Viadukt više ne radi tamo nominalno, ali zabrinulo me što je sva tehnika još tamo; gomila kamiona, dizalica, strojeva…i sve stoji zaparkirano jedno s drugim.
Mislim da je to jako loš znak, ako sredstva nisu angažirana, to je najveći gubitak.
Također, da im treba tako dugo da izađu iz blokade? Pa ako zaista imaju milijardu ugovorenih poslova, zašto se banke ne natječu tko će im dati kredit?
Imam nešto dionica i trenutno 75-80% u gubitku…muka mi i pogledat…još sa svim drugim dionicama…
Pitanje je koliko je od tih strojeva i opreme od Viadukta, a u stvari su vlasnici mehanizacije i opreme leasing kuće? Moguće je da stoji sve jer pravi vlasnici nemaju lokaciju ili operativu da sklone što je njihovo.
A radi li se, tj. da li radi netko umjesto Viadukta.
Ili mozda i Vdkt nastavi raditi kad/ako prodje natjecaj kao novi (pod)izvodjac?
Jedan sam od mnogih koji su najebali kao dioničar Viadukta. Prije 5-6 godina sam kupio 60-tak dionica možda jedno 2000 eura, malo sam se zaigra sa njima kupi -prodaj , tako desetak puta te dogurao do 118 kom. I kako sada stoje stvari ode sve u p.m. Ja svoje neću prodavat nek ode sve ne u jednu nego tri p.materine. Gleledam naloge na PBZ investoru, ljudi stavljaju “siću” na prodaju. Ma koja te muka čoviće natirala da daješ to malo dionica u bescjenje. Pa oće li te spasit ijadu kuna. Pa evo ti ovaj forum i napiši “dragi dioničari Viadukta nemam danas za kil kruva i litru mlika pošalji te mi po par kuna” Ma nedaj je mukte, neka propadne ko ga opći. Ja sam svoje 2000 eura zaboravija , da ih sad nekome prodam pa da se taj k..rči: e na meni se frajeru nećeš k..čit. Nek propadne sve nedam ti gotovo.
A radi li se, tj. da li radi netko umjesto Viadukta.
Ili mozda i Vdkt nastavi raditi kad/ako prodje natjecaj kao novi (pod)izvodjac?
Na sjevernoj strani gradilišta je bilo neke aktivnosti; možda dvadesetak radnika i jedna dizalica što je dizala neku čeličnu ploču… ali u Viaduktovom “dijelu” nigdje nikoga…