VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

auuuu, tko se ovako brutalno iskrcao po kupnji? koliko je to komada prošlo??

Ignore: KressoM, delux

Cijela se burza zeleni, osim viadukta, opet blokada zbog prodaje.

[i]volim dividendu više nego hladnu pivu[/i]


Tko normalan prodaje po ovim cijenama.

Ne znam tko prodaje ali ja sam dokupio hvala prodavaću…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

…rizično je ovdje …sve je moguće…sjetimo se gigantske Ingre…a vidi sad…

pametan čovjek vidi zlo i skloni se...

Kad je Tehnika bila blokirana dion pala na 180 kn, poslije deblokade otišla na 850



Tko normalan prodaje po ovim cijenama.

Ne znam tko prodaje ali ja sam dokupio hvala prodavaću…
[/quote]

Kolega,
jeste li sigurni da mu zahvaljujete…vidite on misli hvala vama što ste kupili od njega..
kako god ovo je jako klizav teren kojeg treba izbjegavati dok se ne rasčisti situacija…nisam siguran da neće biti dokapa.
Kada se sjetim da je moj IGH bio u dokapu 190 pa ja pohrlio kupovati jer rekoh ne može niže od dokapa….a on ode ubrzo na 65…stoga oprez ili najbolje ne gledati a kamoli kupovati.


Velik udarac za Viadukt bio je i gubitak posla u Libiji. Ondje su bili angažirani na rekonstrukciji obične ceste u poluautocestu u dužini od 300 kilometara, a vrijednost radova bila je procijenjena na 130 milijuna eura. Izbijanjem građanskog rata 2011. sve je stalo. Mikulić kaže kako je Viadukt pretrpio štetu od 40 milijuna eura i trenutačno pregovara s libijskom vladom o povratu tog novca.

Tkođer 300 miljuna kuna trebaju dobiti od Libije
Viaduktu su ukupno Hrvatska i Libija dužne skoro pola miljarde kuna ogromno bogatstvo


džamahirija RH, za razliku od Libije, pokušava s*ebati Viadukt blokadom i tako posredno, odn. iscrpljivanjem riješiti svoje dugove/sporove prema poduzeću.
Viadukt je fantastična i kvalitetna firma, ali ako se zamjeri ovoj džamahirijskoj vlasti, kao što je Ingra recimo … morat će dobro uprijeti snage da opstane .
i onda *beš tu svaku ekonomsku logičnu računicu.



Tko normalan prodaje po ovim cijenama.

Ne znam tko prodaje ali ja sam dokupio hvala prodavaću…
[/quote]
ja također nastavljam krcanje po ovim cijenama. s obzirom da ipak
poznajem neke djelatnike znam da se bliži kraj blokade,a i dodatna financijska injekcija
kroz naplatu dijela potraživanja

http://www.seebiz.eu/hrvatske-ceste-u-cetvrtak-u-prometu-62-km-spojne-ceste-zabok-krapina/ar-153560/

u četvrtak se otvara ta cesta a vi pogledajte tko je izvođač i koliko je keša vrijednost radova..
toliko o blokadi


http://www.seebiz.eu/hrvatske-ceste-u-cetvrtak-u-prometu-62-km-spojne-ceste-zabok-krapina/ar-153560/

u četvrtak se otvara ta cesta a vi pogledajte tko je izvođač i koliko je keša vrijednost radova..
toliko o blokadi

građevinski radovi se plaćaju po situacijama, privremenim i konačnim, znači ostaje još za fakturiranje možda 20% vrijednosti izvedenih radova (a moguće da je i to već sve fakturirano ako se cesta otvara), a i to čim se pošalje na isplatu pojest će mjenice i zadužnice koje već neko vrijeme blokiraju račun i čekaju u redu za naplatu….

Ignore: KressoM, delux

Ma kakvih 20% pa da je toliko ostalo Viadukt bi to vec dao u novine i visio ministru za vratom.
Ovdje je ostala jos okoncana situacija koja je vjerojatno niti 1% vrijednosti radova.

nije istina da je fakturirano..informiraj se

@dindon
ma znam da nije 20% jer kad ostane još okončani obračun radi se o par % razlike +/-
budućnost je ovdje sve samo ne svjetla, ne znam kako će se izvući osim kroz novi dokap, a tu je onda najrealnije kroz PSN jer ako se blokada produži još koji dan neće biti povratka

Ignore: KressoM, delux

moje osobno mišljenje je da su imali i težih trenutaka u prošlosti

Ja sam računovodstveni analfabet pa molim da mi netko tko zna objasni stavku iz aktive bilance D) PLAĆENI TROŠKOVI BUDUĆEG RAZDOBLJA I OBRAČUNATI PRIHODI u iznosu od 355.897.348 kuna što čini 1/3 Viaduktove bilance. Hvala.

New Report

Close