VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Avax
Stavi ti link. Meni se ne traži. Da vidimo gdje piše da će bit penala. Samo nemoj staviti svoj post.

SVAKI ugovor o građenju sadrži penale ako izvršitelj ne završi radove u roku ili se zbog kašnjenja raskine! to ti su ti pravne osnove kod ugovora o građenju, a ako ti misliš da su ugovori bez tih klazula, onda si doista naivan. poseban problem je ako je VDKT dao bankarska jamstva za uredno ispunjenje ugovora, pogotovo ako su naplativa bez prava prigovora i na prvi poziv (da, i to postoji i to vrlo često kad se radi s državom) jer onda jasno je što slijedi….ma bolje me ne vuci više za jezik

Ignore: KressoM, delux


Riječ je o zakonu kojim će se poslužit i Viadukt i krenuti dalje do izgranje mosta Pelješac.

koji zakon? ovaj o sistemskim tvrtkama ? koje moraju imati 5000 zaposlenih??

Ignore: KressoM, delux

Avax prestani,nema nikakvih penala jasno su ti rekli i u dnevniku.Slijedeći tjedan normalizacija poslovanja, jedan ugovor manje i to vam je sve od ove galame. Ovi koji su prodali ovako nisko mogu se slobodno lupati po glavi.

Mozete citati koliko hocete, ali to hoce li biti penala ili nece se moze procitati samo na dopisima uprave HC-a, i nigdje drugdje. Kaj mislite da njih politicar ne stiscu za to??? Hahaha

Na cijeloj ZSE možda imaju jedna,dvje kompanije čijim se izvješćima može vjerovat. Prva je ERNT, a za drugu nisam siguran koja je točno. Shodno tome, VDKT bi mogao završit i u predstečajnoj nagodbi, pa onda smanjit temeljni kapital….itd…itd. Kome je do kocke ima bezbroj web kladionica na dispoziciji. lp.

Nakon završetka radova Zračne luke F.Tuđman, bilanca – 75 milja kuna…. od ugovorenih 375

Čudi me kako su samo uspjeli, kao da su se trudil da što veći minus naprave….

NOVAC JE SAMO SREDSTVO POMOĆU KOJEG SE ZADOVOLJAVAJU POTREBE

Dakle ostadoh ja bez >100 milja!? Na 600 kom na 388 kn. Navukao me rast na građevincima, višegodišnje lamentiranje o možebitnoj ulozi V-dkta oko pelješkog, njihovoj famoznoj teglenici, laprdanje g. Date itd itd … Pomislih ajmo u rizik, ubrzo će tenderi za Most, početak radovas na jesen …. Nemože biti glavni, ali podizvođač možda i onda bi mogla do >500 … Pa i fondovi su kupovali. A onda tres! Lako za Agrokor i opći potres. Ali posložilo se s jadnim mostićem na Čiovu. Pa kako? Otkud? A nije preko noći valjda. Sad vidimo i čujemo da su radnici bili u tihom štrajku, da je bivši dir sklapao poslove s uračunatim minusima, da su jadni da jadniji nemogu biti. I to u vrijeme kad kao konačno građevincima svanulo. Da, ali kako kome … Inače onaj bivši meni je izgledao kao pijanac nakon neprospavane noći. O onoj “zvijeri” prije njega da ne govorimo … No jbg-a, što je tu je. Sad se pitam što ti jadnici uopće očekuju? Imaju poslova ugovorenih za cijelu ovu i pola naredne godine? Ha, a s čime to misle izvršiti???? …. Dečki da budem iskren, nebi mi bilo krivo da propadnu do daske. Nisu drugo niti zaslužili. Možda će se naći neko rješenje kao kod Konstruktora, ali će pasti u anonimnost, a dionica ljosnuti na 10-tak kuna. A tad bi se vratio s ovih 600 kom pa bi na kraju moglo ispasti kao dobar short :-)))) ….


Glede očitovanja prodaje člana upravnog odbora, isti je prodao
samo 80kom, točnije 24.800 kn na dan prodaje, dakle ne radi se
o ničem bitnom. Pa na ULPL se vrte stotine tisuća kunića
od članova uprave, a ovdje netko polemizira 24.800kn.
Možda kupuje čovjek skuter ili malo bolje biciklo pa mu zafalilo.
Zanemarivih 80kom u ukupnoj brojci od 460.000 dionica.
MCAP je trenutno samo 68milja kuna,a book je 770kn po dionici
pa dobro razmislite koliko ćete čekati.

A ovih 3273 komada?
http://www.viadukt.hr/r/i/Financijske_vijesti/VDKT_stjecanje_otpustanje_2017__2022017133129.pdf
To mu je isto trebalo za skuter, samo za malo bolji?
Da, book je 770kn ali i omjer duga i kapitala 174,62%
Malo objektivnosti vam ne bi škodilo.

Ovdje još ništa nije gotovo….igra tek počinje…



Glede očitovanja prodaje člana upravnog odbora, isti je prodao
samo 80kom, točnije 24.800 kn na dan prodaje, dakle ne radi se
o ničem bitnom. Pa na ULPL se vrte stotine tisuća kunića
od članova uprave, a ovdje netko polemizira 24.800kn.
Možda kupuje čovjek skuter ili malo bolje biciklo pa mu zafalilo.
Zanemarivih 80kom u ukupnoj brojci od 460.000 dionica.
MCAP je trenutno samo 68milja kuna,a book je 770kn po dionici
pa dobro razmislite koliko ćete čekati.

A ovih 3273 komada?
http://www.viadukt.hr/r/i/Financijske_vijesti/VDKT_stjecanje_otpustanje_2017__2022017133129.pdf
To mu je isto trebalo za skuter, samo za malo bolji?
Da, book je 770kn ali i omjer duga i kapitala 174,62%
Malo objektivnosti vam ne bi škodilo.
[/quote]

..meni ovo izgleda kao zloupotreba povlaštenih informacija 😆

Lako predsjednik nadzornog prodaje po 330 kn kad ih ponovo dobije od firme po 225 i tako u krug.

U ‘Viaduktu’ se žale na ponašanje javnih poduzeća koja šalju na arbitražu i sudove potraživanja ‘Viadukta’ prema njima.

Na arbitraži i sudovima je oko 140 milijuna kuna potraživanja ‘Viadukta’ prema javnim poduzećima. Mikulić nam je potvrdio da su jedna od tvrtki s kojima Viadukt ima arbitražu i Hrvatske autoceste.

Eto VIADUKTU su dužni čitavo bogatstvo !!!

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Velik udarac za Viadukt bio je i gubitak posla u Libiji. Ondje su bili angažirani na rekonstrukciji obične ceste u poluautocestu u dužini od 300 kilometara, a vrijednost radova bila je procijenjena na 130 milijuna eura. Izbijanjem građanskog rata 2011. sve je stalo. Mikulić kaže kako je Viadukt pretrpio štetu od 40 milijuna eura i trenutačno pregovara s libijskom vladom o povratu tog novca.

Tkođer 300 miljuna kuna trebaju dobiti od Libije
Viaduktu su ukupno Hrvatska i Libija dužne skoro pola miljarde kuna ogromno bogatstvo

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


Velik udarac za Viadukt bio je i gubitak posla u Libiji. Ondje su bili angažirani na rekonstrukciji obične ceste u poluautocestu u dužini od 300 kilometara, a vrijednost radova bila je procijenjena na 130 milijuna eura. Izbijanjem građanskog rata 2011. sve je stalo. Mikulić kaže kako je Viadukt pretrpio štetu od 40 milijuna eura i trenutačno pregovara s libijskom vladom o povratu tog novca.

Tkođer 300 miljuna kuna trebaju dobiti od Libije
Viaduktu su ukupno Hrvatska i Libija dužne skoro pola miljarde kuna ogromno bogatstvo

Sve to stoji DATA, ali koja korist sada od svih tih silnih pregovora i potraživanja, a firma se dovela u poziciju da je sad praktički pred stečajem? Nešto slično kao što se sad događa sa dobavljačima koji potražuju svoj novac od Agrokora, a u međuvremenu će možda otići u stečaj zbog svoje nelikvidnosti. A ta potraživanja prema Agrokoru možda nikad neće niti uspjeti naplatiti. Ili će lova doći prekasno.
S obzirom na ogroman broj ugovorenih poslova sa praktički nikakvim maržama Viadukt je na kraju dovelo do toga da ih jedan krivi korak sruši (čiovski most sa generiranim gubicima; trebali su taj ugovor raskinuti na početku čim su uočili nedostatke) i da sve krene nizbrdo. Bili su (ili još uvijek i jesu) u konzorciju s francuskim Bouyguesom (BBI) na natječaju za gradnju Pelješkog mosta. No od toga nakon svega ovoga vjerojatno neće biti ništa. Pitanje je sad kako će firma uopće opstati. Prije nego je sve krenulo nizbrdo sa Čiovom ja sam bio pozitivnog mišljenja što se firme tiče. Na kraju sam odlučio sve prodati i progutao veliki gubitak kad sam vidio da je vrag odnio šalu. Trebalo je bolje slušati na što je Invest stalno upozoravao. Svaka škola se plaća. Hvala Investu, iako za mene prekasno. Drugima sretno sa dionicama ove firme. Iskreno se nadam da će se stanje u firmi stabilizirati i da će se nekako izvući pa da dionica realno i krene prema gore. No za to treba vidjeti daljni razvoj situacije, a do tada oprezno s ulaganjem.


Dakle ostadoh ja bez >100 milja!? Na 600 kom na 388 kn. Navukao me rast na građevincima, višegodišnje lamentiranje o možebitnoj ulozi V-dkta oko pelješkog, njihovoj famoznoj teglenici, laprdanje g. Date itd itd … Pomislih ajmo u rizik, ubrzo će tenderi za Most, početak radovas na jesen …. Nemože biti glavni, ali podizvođač možda i onda bi mogla do >500 … Pa i fondovi su kupovali. A onda tres! Lako za Agrokor i opći potres. Ali posložilo se s jadnim mostićem na Čiovu. Pa kako? Otkud? A nije preko noći valjda. Sad vidimo i čujemo da su radnici bili u tihom štrajku, da je bivši dir sklapao poslove s uračunatim minusima, da su jadni da jadniji nemogu biti. I to u vrijeme kad kao konačno građevincima svanulo. Da, ali kako kome … Inače onaj bivši meni je izgledao kao pijanac nakon neprospavane noći. O onoj "zvijeri" prije njega da ne govorimo … No jbg-a, što je tu je. Sad se pitam što ti jadnici uopće očekuju? Imaju poslova ugovorenih za cijelu ovu i pola naredne godine? Ha, a s čime to misle izvršiti???? …. Dečki da budem iskren, nebi mi bilo krivo da propadnu do daske. Nisu drugo niti zaslužili. Možda će se naći neko rješenje kao kod Konstruktora, ali će pasti u anonimnost, a dionica ljosnuti na 10-tak kuna. A tad bi se vratio s ovih 600 kom pa bi na kraju moglo ispasti kao dobar short :-)))) …. p.s. DATA – hebi se!!! …. p.s.s. poruka moderatoru – sorry na gorčini, ali nije lako izgubiti toliku lovu zbog lažljivih šupaka

Po sjećanju, fabulu ovakvih postova čitao sam zadnji puta tamo 2008_2009…..
Slažem se kolega…
Imate i te kako razloga za ogorčenost i čemer….
Pravilo je, nikad ne donositi odluke na temelju piskaranja po forumu, (da ne uvrijedim renomirane forumaše, kao kolegu plavog, duluxa, vauvau……i.e.) Dakle Vi odlučujete a forum i piskaranja samo mogu poslužiti za orjentaciju..

Kad sam načuo da vijadukt jedva ima 30.000 kn na računu, da nikome od dobavljača_podkooperanata nije platio mjesecima, da je u tihom štrajku operativa, da kasne plaće…
Samo se nametala logična odluka, skračuj dok se skratiti da…. po još kolko toliko normalnim cijenama..

NOVAC JE SAMO SREDSTVO POMOĆU KOJEG SE ZADOVOLJAVAJU POTREBE

New Report

Close