TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

dešava se da crobx pada sesti tjedan zaredom. nijedna dionica tu ne stoji dobro. prošli tjedan smo bili potegli do 900, sad smo na 800. što se u meduvremenu dogodilo u poslovanju – ništa značajno – vozarine ako nisu bolje, nisu ni lošije, cijena nafte ako nije skuplja nije ni jeftinija. ako napokon dobijemo vladu, to će biti dobro sidro, još ako ponište porez na kapitalnu dobit, to će biti još bolje sidro.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

S obzirom na stanja na tržištima Tankerska na 800-900 sa prinosom 5%godišnje je dugoročno odlično ulaganje a i trendovi nam idu u korist pa bi postoci mogli biti još i bolji. Uz dividendni prinos relativno je očekivana i kapitna dobit od porasta vrijednosti dionice u budućnost što smartam da je vrlo realno. Ne razumijem zašto baš sad ima napetih za prodaju? Ako je to zbog poreza od 1.1. on se ne odnosi na dionice koje su kupljene ranije. Ako se i proda Tankerska što sa novcima? Koju dionicu kupiti. Ne vidim baš neke super prilike na ZSE. Kamte u bankama su niske. Vani je sve dosta visoko. Nafta vrlo neizvjesna, barem kratkoročno. Robe isto tako. Malo je čudno sve to ali vjerujem da će tržište sve to izregurirati a do tada neka se paca tu gdje je. Što niža cijena na ZSE, to veći dividendni prinos. Tako da nam i ta opcija ide u korist.

Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Dec, 16. 2015 565,00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Dec, 15. 2015 897,00

..što se to zbiva? ..-37% u 1 danu???

Jel to objašnjenje za iskrcavanje u zadnja 3 dana?

Vidim da je i vani korekcija u minus na tankerima za 5-10% 🙁

http://www.hellenicshippingnews.com/bunker-prices-will-fall-by-up-to-25-in-ws-rates-for-2016/

“According to the latest report from shipbroker Intermodal, “the fall in oil prices has led to a major decline of bunker prices. Accordingly, it is projected that for 2016 Worldscale flat rates will decline by more than 25% on long haul routes and by almost 20% on short haul routes.”

..neće valjda i tankeri u p.m.?! 🙂

Baltic Tanker Clean Index (BCIY) 565 0 565 + 1 564 + 6 558 + 1 557 + 1
Baltic Tanker Dirty Index (BDIY) 897 -1 898 + 1 897 -7 904 -16 920 0

Netko je nešto pobrkao.

niti ja nisam shvatio gdje su problemi. Dirty index je dosta porastao zadnje vrijeme pa je normalna određena korekcija. Clean index je na dnu ciklusa. Ako gledamo zadnjih 4-5 godina vozarine su dosta stabilne i kreću se unutar određenog kanala…

Outlook za Aframax-e sve bolji, a cijena dionice TNPL dolje. Nema što, morat će se ponovno u dokup.

“Aframax tanker owners will probably be the first ones to benefit from the lifting of US oil exports ban”
Vaš link …[/url]

http://www.hellenicshippingnews.com/iran-producing-oil-below-10-per-barrel/

Zaslugom IPO-a svoje tvrtke kćeri, značajno su profitirale dionice Tankerske plovidbe (ZSE:TNPL-R-A) koje su više nego udvostručile svoju vrijednost u 2015. godini. Zasluge za ovakav skok ima i visoka dividenda od 37,31 kune po dionici. Tankerska plovidba potkraj godine je za 36 milijuna dolara prodala Grcima tanker “Alan Veliki”. Radi se o najvećem tankeru iz flote Tankerske plovidbe kojem je kum bio tadašnji hrvatski predsjednik Stjepan Mesić i nosio je hrvatsku zastavu. Razlog prodaje ovog tankera leži u činjenici što se Tankerska Next Generation kao tvrtka – kći razvija u smjeru prijevoza naftnih derivata, te ima već zaokruženu flotu od šest tankera.

zna li tko što je pjesnik htio reći – kakve veze ima next generation i njeni product nosači s mega nosačem sirove nafte. uglavljeno je da neće raditi jedno drugom konkurenciju, dakli jedni prljava nafta, drugi čista. novinar kao da još manje razumije trgovinu naftom od mene

http://hr.seebiz.eu/ocajna-godina-za-jadroplov-i-atlantsku-sjajna-za-tankersku/ar-127222/

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


zna li tko što je pjesnik htio reći – kakve veze ima next generation i njeni product nosači s mega nosačem sirove nafte. uglavljeno je da neće raditi jedno drugom konkurenciju, dakli jedni prljava nafta, drugi čista. novinar kao da još manje razumije trgovinu naftom od mene

http://hr.seebiz.eu/ocajna-godina-za-jadroplov-i-atlantsku-sjajna-za-tankersku/ar-127222/

ma ne, novinar trkelji. to smo riješili. Prodali jedan tanker i naručili 2+2 nova.

TANKER 2+2 113,000 dwt SUNGDONG SHIPBUILDING,
S. Korea $ 51.5m TANKERSKA – Croatia 2017

http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/11/ALLIED-Weekly-Market-Report_27_11_2015b.pdf [hellenicshippingnews.com]

Potražnja za naftnim tankerima i njihove cijene skočili su u posljednja tri mjeseca na najviše razine od 2008. godine. Istovremeno se i dalje nastavlja kriza i niske vozarine za sve kompanije i brodove uposlene u prijevozu rasutih tereta, te su procjene analitičara kako će samo najjače kompanije prebroditi sve dublju krizu uzrokovanu slabom potražnjom i viškom brodova za najam.

hoće li napokon pući 20 000 usd pa da otvorimo šampanj. blizu smo. neobjavljivanje kvartalnih izvješća je i jako dobra i jako loša stvar – cijene su niske i dobre za dokup, ali dok god čovjek ne vidi napisano crno na bijelo, ostaje taj crv sumnje.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Na-svjetskom-brodarskom-trzistu-neizvjesno-i-ove-godine-Pomorce-bez-posla-osloboditi-poreza

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

BALTIC TANKER INDEX 04 JAN 2016
Baltic Tanker Clean Index (BCIY) 688 +108
Baltic Tanker Dirty Index (BDIY) 1065 +196
http://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm%3Bjsessionid=CBA831BFF8748D23663B00FEEF983050

..tankerski indeksi su torpedirani!!! ..a na bidu jedva 700.kn 😀 ..a procjena NAV > 3.000.kn

kolega, krivo ste se zarazili – katapultirani jamačno htjedoste reći. torpedirati vozarine je isto kao torpedirati brod – to ne bismo šteli videti. kako rekoh, kako nema kvartalnih izvješća, tako je nepovjerenje veliko mada već dugo pristižu dobre vijesti.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

kolega Inverter, u pravu ste, krivo sam se izrazio 🙂 ..ogroman je porast indexa


Potražnja za naftnim tankerima i njihove cijene skočili su u posljednja tri mjeseca na najviše razine od 2008. godine. Istovremeno se i dalje nastavlja kriza i niske vozarine za sve kompanije i brodove uposlene u prijevozu rasutih tereta, te su procjene analitičara kako će samo najjače kompanije prebroditi sve dublju krizu uzrokovanu slabom potražnjom i viškom brodova za najam.

hoće li napokon pući 20 000 usd pa da otvorimo šampanj. blizu smo. neobjavljivanje kvartalnih izvješća je i jako dobra i jako loša stvar – cijene su niske i dobre za dokup, ali dok god čovjek ne vidi napisano crno na bijelo, ostaje taj crv sumnje.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Na-svjetskom-brodarskom-trzistu-neizvjesno-i-ove-godine-Pomorce-bez-posla-osloboditi-poreza


I mene mući crv sumnje.Sveobuhvatna dobit za 2015? 400 a možda i 500 kn po dionici za dioničare
TNPL.A sa ovkvim vozarinama prvi kvartal u prosjeku bolji od predhodne godine.
Ipak,ne treba zanemariti ni sedam handy bulkova.Oni su veliki teret,koji ostvaruje velike gubitke.
Ne treba zanemariti ni potencijalnu opasnost od skvizanja,a koliko je nepovjerenje u poštene namjere
TNPL pokazuje BID.
TNPG je kupila za cca 1 mil kn vlastitih dionica po 75,50.kn.
Udio TNPL od 51,xx% u TNPG vrijedi po toj cijeni nešto preko 600kn.
Fundamentalno jedna od najpodcijenjenijih dionica na ZSE!!!!!!

New Report

Close