TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ja sam napravio usporedbu TPNG sa stranim tankerasima. Po onome sto sam dobio da bi se izjednacili TPNG bi trebao pasti na 14-15kn.
Strani tankerasi su pali poprilicno i nema znakova oporavka. Ovo ćemo uskoro gledati dosta niže. Nije ni cudno da nema obilnije kupnje. Nemam dvojbe, ova dionica je definitivno preskupa za mene.

pa dajte podijelite s nama

kad ljudi uvide svoju zabludu rasprodavat ce pa ce cijena naci svoje novpo dno pa onda opet nagore

ovako ćete čekati 2 god da vecina sazna ono sto vi vec wsada znate

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Pa samo usporedjenjem osnovnih parametara u sektoru (ROA, PE, EVBIT, BV…) cijena bi trebala na ispod 10kn. Tpng mozda ne stoji lose u izvjescima,al meni je to jako cudno jer strani tankerasi biljeze gubitke vec duze vrijeme. Pa sami pogledajte podatke i grafove konkurencije. Nesto tu ne stima.


Pa samo usporedjenjem osnovnih parametara u sektoru (ROA, PE, EVBIT, BV…) cijena bi trebala na ispod 10kn. Tpng mozda ne stoji lose u izvjescima,al meni je to jako cudno jer strani tankerasi biljeze gubitke vec duze vrijeme. Pa sami pogledajte podatke i grafove konkurencije. Nesto tu ne stima.

Slažem se, možda na 6 kn bi trebala ići dionica, tako da vrijedi 1/10 NAV-a.
Ove ugovorene vozarine od 17500 $ po danu su užasne, ali to daju dobre firme jer znaju da nam slijedi propast, iz samilosti.
Vani je isto tako, svi strani tankeraši su potonuli, pogotovo ovi najveći, što se vidi i po njihovoj cijeni pa imamo YTD:

Scorpio Tankers sa 18,7 na 24,9 (+33,1%)
Torm Tankers sa 5,95 na 7,77 ( +30,5%)
Armdore Shipping sa 4,64 na 5,89 (+26,9%)

Ovaj rast od 30% YTD, je u biti ogroman pad, samo što oni to još ne znaju.

Isto tako kad pogledaš ovaj dokument:

https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2019/08/Weekly-freight-rates-230819.pdf

vidiš da su vozarine, puno gore, jer svi znamo da je bolje zarađivat prosječno 10,8k $ nego 13k $ prosječno po putovanju

Dakle dok konkurencija gubi novac, firma koja ostaje na pozitivnoj nuli, odnosno
koja posluje bolje od ostalih, s BV-om od 70 kuna bi po Vama trebala biti na ispod 10 kuna? Trenutačni raspon cijena je realan, odnosno 30-45 kn do oporavka sektora, nakon čega slijedi korekcija do BV-a

Malo proucite paeametre stranih brodara pa onda osudjujte. Sam kazem da su u odnosu na TPNG cak 3 puta povoljniji. Ako kolega misli da vrijedi 45kn nek slobodno pocisti ASK do 45kn. Samo bi se naslagala veca prodaja.

Nemam namjeru dokupovanja, međutim kad ste tako sigurni u svoju procjenu siguran sam da bi se dala dogovoriti nekakva short opcija, sto Vam je mizernih 10% kamata godisnje kad dionica vrijedi vise nego triput manje…


Nord Sustainable MR2 49,600STX Offshore 2015 17,950 Union Maritime 3 Years
Nord Superior MR2 49,600STX Offshore 2015 17,950 Trafigura Beheer BV 3 Years
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/08/23-August-2019.pdf

Tankers
NORDEN expects the effects from the IMO 2020 regulation, to strengthen the product tanker market
in the fourth quarter of 2019 and forward rates have started to reflect this expected improvement.
The full-year expectations for Tankers are therefore adjusted to USD 30 to 45 million (previously USD
15 to 30 million).

Za one koji vole na hrvatskom, udvostručili su očekivanja. Inače u floti imaju klasu tankera kao i tpng. Ovi iznad citirani su njihovi ugovori.

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

da, i uprava u svakom izvjescu najavi bolje dane za pola godine

i ona prode p8olsa godine a poboljsanja nemac po 100ti put

jer je trukmp tvi5nuo
jer je venecuela roknula
jer je hezbolah napao izfrael
itd itd

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ovo je lakrdija..ovaj na 33 kn prodaje 380kom a ovaj bi kupio na 32kn cak 400kom.
Bas me zanima tko ce prvi popustiti.
Ovaj ne zeli kupit vec on u biti prodaje.

Evo opet na prodaji i ovaj sa 250-icama. Bas kao nekad u 2.svj.ratu..uporan kao 88-ice.
Ide ovo ispod 28kn jako skoro.

Ne znam kako uopce ovako nesto prolazi. S 1 dionicom ili 33kn cijena dignuta 7.9%.
Dakle netko ceka da se kupnja postavi vise da se istrese. Sutra ovdje ide debelo crveno.

I u zadarskoj Tankerskoj plovidbi odlučili su se za niskosumporno gorivo, a ne za pročistač. – Očekujemo da će se za nekoliko godina rafinerije uglavnom prilagoditi tržišnoj potražnji za takvim produktom. U prijelaznom razdoblju također ne očekujemo manjak goriva na tržištu iako će ono većinom biti mješavina teškog i lakog goriva (mazuta i dizela) da bi se udovoljilo limitu sumpora od 0,5 posto – kaže glavni izvršni direktor i predsjednik Tankerske plovidbe d.d. Mario Pavić. Za Tankersku novi standard ima i svoju povoljnu stranu: – Konvencija će prouzročiti globalno povećanu potrošnju dizela, a posljedično bi trebala rasti i potražnja za prijevozom tog derivata pa kompenzaciju plaćanja skupljeg goriva dijelom očekujemo kroz povećanu potražnju za produkt tankerima koji su u sastavu flote TNG-a. S druge strane, „pročistači zahtijevaju velika ulaganja koja bi se trebala isplatiti u relativno kratkom vremenu. U kalkulaciju treba staviti i vrijeme broda izvan eksploatacije za njihovu ugradnju, a uz sve to, tu je i rizik nove tehnologije, kao i rizik da dio luka ili država zabrani njihovu upotrebu. Trend zabrana korištenja pročistača počeo je i postoje razne oprečne studije o stvarnom efektu na okoliš.“

Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/premium/i-brodovi-moraju-prijeci-na-gorivo-s-5-sumpora-a-nitko-za-to-nije-spreman-1346052http://www.vecernji.hr

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

hvala red

vrlo važan članak

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


I u zadarskoj Tankerskoj plovidbi odlučili su se za niskosumporno gorivo, a ne za pročistač. – Očekujemo da će se za nekoliko godina rafinerije uglavnom prilagoditi tržišnoj potražnji za takvim produktom. U prijelaznom razdoblju također ne očekujemo manjak goriva na tržištu iako će ono većinom biti mješavina teškog i lakog goriva (mazuta i dizela) da bi se udovoljilo limitu sumpora od 0,5 posto – kaže glavni izvršni direktor i predsjednik Tankerske plovidbe d.d. Mario Pavić. Za Tankersku novi standard ima i svoju povoljnu stranu: – Konvencija će prouzročiti globalno povećanu potrošnju dizela, a posljedično bi trebala rasti i potražnja za prijevozom tog derivata pa kompenzaciju plaćanja skupljeg goriva dijelom očekujemo kroz povećanu potražnju za produkt tankerima koji su u sastavu flote TNG-a. S druge strane, „pročistači zahtijevaju velika ulaganja koja bi se trebala isplatiti u relativno kratkom vremenu. U kalkulaciju treba staviti i vrijeme broda izvan eksploatacije za njihovu ugradnju, a uz sve to, tu je i rizik nove tehnologije, kao i rizik da dio luka ili država zabrani njihovu upotrebu. Trend zabrana korištenja pročistača počeo je i postoje razne oprečne studije o stvarnom efektu na okoliš.“

Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/premium/i-brodovi-moraju-prijeci-na-gorivo-s-5-sumpora-a-nitko-za-to-nije-spreman-1346052http://www.vecernji.hr


Kad sam o ovakovoj odluci uprave, na potpuno isti način (istim argumentima) prije mjesec dana pisao na topicu ATPL – ekipica na forumu dijelila mi je dislajkiće.
Eto, valja nekad i razumjeti pročitano!
Isto kao što sam pozitivno komentirao odluku uprave Atlanske, palac gore i za odluku uprave TankerNext-ovaca.
Vremena su jako, jako nezgodna, odluke valje donositi, a pomorske regulacije stižu jedna drugu…

New Report

Close