ali dpobar je znak kad prodavači odluče da he žwele više prodati po tim cijenama
to se zove dno a od dna se može samo gore
Dionica ima potencijala, pa mi nije jasna ovako mala likvidnost.
Zna li tko zašto je tako?
Ok, znam pitanje je bezveze, pa bi i odgovor
mogao biti: Zato što nema kupaca :-)))
.ima kupaca, samo im je roba skupa 😆
Šta nije ovo izvješće iz 29.07.? U plusu su 6.3 milijuna kn.
Što dionica uopće radi na ovim razinama?
https://www.zse.hr/userdocsimages/financ/TPNG-fin2019-2Q-NotREV-N-HR.pdf
Šta nije ovo izvješće iz 29.07.? U plusu su 6.3 milijuna kn.
Što dionica uopće radi na ovim razinama?
https://www.zse.hr/userdocsimages/financ/TPNG-fin2019-2Q-NotREV-N-HR.pdf
je, al 2018 bili wu 14,5 u plusu
dakle – roknuli 60 posto
treba li dalje sto objasnjavati
mi ne znamo bar ja ne znam dobro prociuujeniti tpng – svaki dan neki šou – od kima do madura
charter vozarine – to razumijem, ostalo ne
Prestali su isplaćivati dividende, suprotno najavama u ipo-u. A keša imaju. Niti isplaćuju dividende, niti kupuju brodove, niti ulažu u postojeće. Većinski vlasnik, koji lagano kontrolira sve, je ušao u sukob s fondovima oko politike isplate dividendi a ovi su pustili dionicu. Mali sami ne mogu držati dionicu.
Evo stiglo izvješće 🙂
https://www.zse.hr/userdocsimages/financ/TPNG-fin2019-2Q-NotREV-N-HR.pdf
Evo stiglo izvješće 🙂
https://www.zse.hr/userdocsimages/financ/TPNG-fin2019-2Q-NotREV-N-HR.pdf
o čemu je ovdje rihječ – PA TO JE STARO 2 TJEDNA
Prestali su isplaćivati dividende, suprotno najavama u ipo-u. A keša imaju. Niti isplaćuju dividende, niti kupuju brodove, niti ulažu u postojeće. Većinski vlasnik, koji lagano kontrolira sve, je ušao u sukob s fondovima oko politike isplate dividendi a ovi su pustili dionicu. Mali sami ne mogu držati dionicu.
No, zato taj isti većinski vlasnik uredno isplaćuje dividende!
Za prošlu godinu iskazali su dobit od 63 milje i predlažu dividendu od nepunih 30 kn po dionici.
https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:52:0::NO:52:P52_PSO_ID:7423377
Istim postupkom na prodaju se daje i 0,17 posto dionica Tankerske plovidbe Zadar, s početnom cijenom od 1745 kuna po dionici ili ukupno za paket 1,62 milijuna kuna.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/novi-ministar-krece-u-prve-prodaje-na-bubnju-5-paketa-356422 [poslovni.hr]
A zamjena dionica kod IPO-a išla je u omjeru 8:1. Ako bi ovo prošlo omjer bi bio 55:1 s obzirom na sadašnju cijenu tpng.
Istim postupkom na prodaju se daje i 0,17 posto dionica Tankerske plovidbe Zadar, s početnom cijenom od 1745 kuna po dionici ili ukupno za paket 1,62 milijuna kuna.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/novi-ministar-krece-u-prve-prodaje-na-bubnju-5-paketa-356422 [poslovni.hr]
A zamjena dionica kod IPO-a išla je u omjeru 8:1. Ako bi ovo prošlo omjer bi bio 55:1 s obzirom na sadašnju cijenu tpng.
Ako transakcija prodaje od strane CERP-a prođe po traženoj cijeni
to je očiti znak da je ova dionica trenutno debelo podcijenjena
Ja vjerujem da će proći i da će paket uzeti većinski. Njima je to sitno a CERP je dioničar koji u strukturi može samo smetati a s kojim opet vrijedi imati dobar odnos. Ionako žele preuzeti sve. Ali ne bi trebalo biti posljedica za ovu dionicu.
Istim postupkom na prodaju se daje i 0,17 posto dionica Tankerske plovidbe Zadar, s početnom cijenom od 1745 kuna po dionici ili ukupno za paket 1,62 milijuna kuna.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/novi-ministar-krece-u-prve-prodaje-na-bubnju-5-paketa-356422 [poslovni.hr]
A zamjena dionica kod IPO-a išla je u omjeru 8:1. Ako bi ovo prošlo omjer bi bio 55:1 s obzirom na sadašnju cijenu tpng.
Ako transakcija prodaje od strane CERP-a prođe po traženoj cijeni
to je očiti znak da je ova dionica trenutno debelo podcijenjena
[/quote]
to što tnpl 3 god nakon izvrštenja vrijedi xy nema ama bas nikakve veze s tpng
tpng ovisi o svom poslovanju i sentimentu tržišta
ako tnpl bude prodan po 1700 kn – šta ja imam od tog
nisu oni podcijenili tpng – tu je išla fer cijeha 68 kn
oni su izmulkjali tnpl jeer im je to burza omogućila
Nord Sustainable MR2 49,600STX Offshore 2015 17,950 Union Maritime 3 Years
Nord Superior MR2 49,600STX Offshore 2015 17,950 Trafigura Beheer BV 3 Years
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/08/23-August-2019.pdf
Ja sam napravio usporedbu TPNG sa stranim tankerasima. Po onome sto sam dobio da bi se izjednacili TPNG bi trebao pasti na 14-15kn.
Strani tankerasi su pali poprilicno i nema znakova oporavka. Ovo ćemo uskoro gledati dosta niže. Nije ni cudno da nema obilnije kupnje. Nemam dvojbe, ova dionica je definitivno preskupa za mene.