TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vrijednost brodova: 175 M $
Neto dug: 85M $
Broj dionica: 8,7 M

Matematika kaže, da je puno 10 kn, 7 kn je realnije 😀

Tehnički, ovdje je evidentan padajući trokut s targetom 28,5kn i vjerovatno malo niže.
Prije 26-27kn nema smisla srljati grlom u jagode.


Vrijednost brodova: 175 M $
Neto dug: 85M $
Broj dionica: 8,7 M

Matematika kaže, da je puno 10 kn, 7 kn je realnije 😀


tko im je ona računao cijenu dokapa, da nije ministar Horvat?

Netko je izgubio strpljenje, prodao i ušao u OPTE. Tako se barem meni čini.

razni crnogorci, bjelogorci, zorangutani, amadeo, mikardo, persuric i ostali infantili bez muda su na ignoru..a možda je to sve jedna jadna osoba.

crni labud

da nisu muda labudova

ha, ha, ha

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

testiranje dna

mislim da bi mogli zaroniti ispod 30 i onda natrag

sve mozre zaroniti jako nixsko ali onda ipak nade ravnotezu kat iznad – lrhc, sapn, ddjh, lrh. slrs

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

TOP 10 pršti od fondova. I niti jedan ne pokazuje volju da malo to sve ublaži, da zaštiti svoju investiciju, jok. Milina od TK.

razni crnogorci, bjelogorci, zorangutani, amadeo, mikardo, persuric i ostali infantili bez muda su na ignoru..a možda je to sve jedna jadna osoba.

sumnjam da ce bas sve brodove staviti na charter mozda jos eco ako dode nemoralna ponuda

sa 4 ch i 2 sp vec se da nesto procijeniti u smislu prihoda i zarade

ja svoju pamet vec istresoh, sto kazu drugoi pametnjakobvici

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


da nisu muda labudova

ha, ha, ha

biće ipak to ostavio daljnim imaocima dionica,
izdržite još malo, oko 25 bih i ja počeo kupovati

Uvjerljivo najpodcijenjeniji brodar na HR tržištu. Firmu odlikuje konzervativan, pravi brodarski pristup, dobro razrađen model dolaska na tržište, ali i kronični nedostatak sreće (u razdoblju nakon IPO-a) mada je početak bio solidan. Dobra firma, ali nervoza koja se uvukla među dioničare, a i Upravu je razumljiva (Fondovi ne traže veliki povrat niti skokove, ali konstantan pad, bez dividende je čak i za njih previše). Praktično, nemožeš ih kritizirat za bilo koju (krupnu) lošu poslovnu odluku. TC su otkazivali oni s kojima su ih i ugovarali, a spot nije lak pogotovo ako je sve oko tebe “u banani”.
Ipak, svaki i najmanji oporavak u njihovom segmentu prijevoza vratit će ih u sedlo najbrže od svih HR brodarskih dionica.
Držim im palčeve (i njima i dioničarima), a razloge za paniku i nekakvu rasprodaju, uz dužno poštovanje svima koji misle drugačije, pogotovo na ovoj cijeni – ne vidim.


Vrijednost brodova: 175 M $
Neto dug: 85M $
Broj dionica: 8,7 M

Matematika kaže, da je puno 10 kn, 7 kn je realnije 😀


mislite 10 us dolara,a ne kuna

ma kakvihv 10 usd. ja kupujem po 15 kn i ćao

nemojte više trošiti moje vrijeme , ono je drsagocjeno, odoh sadv pokupovati ernt svre do 700 kn

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...



Vrijednost brodova: 175 M $
Neto dug: 85M $
Broj dionica: 8,7 M

Matematika kaže, da je puno 10 kn, 7 kn je realnije 😀


mislite 10 us dolara,a ne kuna
[/quote]
Investimir je spominjao 15 kn, pa sam se ja na to naslonio, mislio sam da je sarkazam u postu ocit 🙂


Uvjerljivo najpodcijenjeniji brodar na HR tržištu. Firmu odlikuje konzervativan, pravi brodarski pristup, dobro razrađen model dolaska na tržište, ali i kronični nedostatak sreće (u razdoblju nakon IPO-a) mada je početak bio solidan. Dobra firma

činite mi se dobar poznavatelj brodarskog sektora. Bome ste upravu nahvalili a i optužili fortunu. Mene kao početnika nešto zanima, ako možete pomoći.

Kako su prošli dioničari TNPL i zašto je bilo potrebno stvarati novu firmu sa istom ekipom?

New Report

Close