TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Fino fino, 17 000$ dnevno, nije loše 😉
Dakle sad imamo TC_
– Dalmacija 16 000$ / dan do 3/2020
– Pag/Zoilo/Vukovar 17000$/ dan do 11/2019 ili 5/2020 mjeseci
– Velebit 14500 000$ / dan do 3/2020

Znaci Q3 imamo prosječne vozarine od 15750 $ /dan + prosjek 3 broda na spotu

Odluka o ne isplati dividende u 2019.

http://www.poslovni.hr/forum/tema/tnpg-tankerska-next-generation-dd-34801?page=45#post_1910476

Tankerska Next Generation d.d. osigurala je zaposlenost za jedan od produkt tankera ECO klase u periodu
od 6 mjeseci s mogučnošću trajanja do 12 mjeseci u unajmiteljevoj opciji. Ugovoreno zaposlenje započinje
sa trenutačnim učinkom.
Tanker će biti pod ugovorom s vodećim unajmiteljem iz SAD-a uz ugovorenu vozarinu od oko 17.100 USD
po danu, uz uobičajene tržišne uvjete.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/au2ewEBVr7J7vBrbeJ1f2w==.pdf

….fino, fino.ostadoše još samo dva na spotu i to jedan Eco i jedan standardni….recimo da Eco ugovore na 17000 usd a standardni na 14 500 usd dođemo do prosjeka od 16016 usd po brodu…to bi trebala biti lijepa dobit do kraja godine…

Evo mali osvrt na rekordne godine:
Prosječne TCE neto dnevne vozarine brodova za 2017. godinu zabilježene su na razni od 15.525 USD,
i pokazuju minimalno smanjenje u odnosu na razinuod 15.583

Najveća prosječna cijena po brodu im je bila 15,583…2016 godine…15.525 usd..2017…dobit 2017..32,1 mil kn..EBITDA 110 mil kuna…EBIT 60,4 mil kn…..2016….Poslovni prihodi su iznosili 272,1 mil. HRK (37,9 mil. USD)… EBITDA u iznosu od 127,9 mil. HRK (17,8 mil. USD)… Operativna dobit u iznosu od 72,4 mil. HRK (10,1 mil. USD)….Neto dobit u iznosu od 40,6 mil. HRK (5,7 mil. USD)……najviša cijena dionice 84 kn
….ovo je stvarno jedna od najpodcijenjenijih dionic na zse.

nije sve bas tako jedn – prihodi u 2017 veci, sve dobiti manje iod 2016

zasto – zato sto je spot lutrija

i vecinom vise odmaze no pomaze – tu je samo da pokrije troskove

upada u oci kratkoća ugovora – 1 god i krace. znaci nadaju se boljem dogioedine

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


nije sve bas tako jedn – prihodi u 2017 veci, sve dobiti manje iod 2016

zasto – zato sto je spot lutrija

i vecinom vise odmaze no pomaze – tu je samo da pokrije troskove

upada u oci kratkoća ugovora – 1 god i krace. znaci nadaju se boljem dogioedine

…kolega govorim o nadolazećih godinu dana…u kojih bi po svemu sudeći mogli imati najveći prosjek po brodu do sada…

Prihodi a i rashodi su uvijek veći kad su brodovi na spotu, jer platiš sam određene troškove vezane za putovanje, a te iste poslije naplatiš od onog tko te angažirao na spotu. Kod ugovora na vrijeme, te troškove plaća onaj tko je zakupio brod, pa ne idu ni u prihod ni u rashod.

Nisu ugovori slučajno ovakvi kakvi jesu, 17 k$ dan za ECO tanker.
Ako pogledamo izvješće Alibre od 22.5 :

buafff, 24.05.2019. u 13:20

“In the clean market the focus has been on MR period fixtures of one year, the average one-year rate for this size vessel is $14,250/pdpr.

ECO tanker kad ide pod ugovor, ima premiju od 1500$ / dan, radi manje potrošnje goriva, što bi dalo “realni” najam od 15500 $ / dan, a zbog “nekog razloga” imamo dodatnu premiju od 1250 $ / dan.
Rekao bi da je to zbog koncepta ugovora ide više u prilog unajmitelju, jer za 6 mjeseci kreće vrhunac sezone a i slika oko IMO2020 će bit puno jasnija.

Daleko da dionica se ne trži jeftino, ali čeka nas i ovo :

buafff, 24.05.2019. u 13:20
U srednjoročnom periodu Društvo očekuju i zahtjevi regulatornog okruženja koji uključuju trošak uređaja za

buafff, 24.05.2019. u 13:20
pročišćavanje balastnih voda što možemo svrstati u iznosu od oko 450.000 do 550.000 dolara po brodu (što ne

buafff, 24.05.2019. u 13:20
uključuje trošak isporuke i ugradnje).

tako da ne očekujem ovu ni iduću godinu kao rekordnu što se dobiti tiče.
Isto tako, od 1.1.2020., pošto scrubbere nismo ugradili a nisu nam ni u planu, trošit ćemo skuplje gorivo, tako da će i troškovi ići gore (neće ako brodovi budu na ugovoru na vrijeme, jer ih tad mi ne plaćamo).
Prognozirat je jako nezahvalno, jer nitko ne znam kako će se IMO2020 odrazit na vozarine, nagađat možemo, nadamo se i očekujemo da će vozarine ići na ruku nama.

nikakvi rekordi, ali oporavak i neka pristojna zarada ni nemoguće

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

što bolje vozarine to niža cijena – AJMMMMMMMMMMMMMO NARODE

4 na charteru
14500 – 16000-17000-17100
prosjek -16150

2 na spotu
ajmo reći 14000u prosjekuzahvaljujuci eco tankeru

ukupni prosjek -15100

dobit okio 1,2 mil usd

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


što bolje vozarine to niža cijena – AJMMMMMMMMMMMMMO NARODE

4 na charteru
14500 – 16000-17000-17100
prosjek -16150

2 na spotu
ajmo reći 14000u prosjekuzahvaljujuci eco tankeru

ukupni prosjek -15100

dobit okio 1,2 mil usd

čemu žurba?…ja ću kupovati ako bude po 15 kn…a do tada kupujte vi ….

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....



što bolje vozarine to niža cijena – AJMMMMMMMMMMMMMO NARODE

4 na charteru
14500 – 16000-17000-17100
prosjek -16150

2 na spotu
ajmo reći 14000u prosjekuzahvaljujuci eco tankeru

ukupni prosjek -15100

dobit okio 1,2 mil usd

čemu žurba?…ja ću kupovati ako bude po 15 kn…a do tada kupujte vi ….
[/quote]

.ma da po 15, bilo bi još bolje po 5…ajmo narode, prodaji pošto-poto 🙂

čemu žurba?…ja ću kupovati ako bude po 15 kn…a do tada kupujte vi ….

kakav majstor i velemajstor

puno je 15. kad vec smo posvadani s matematikom i zdravim razumom, ajmo zaokrhužiti na 10

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


čemu žurba?…ja ću kupovati ako bude po 15 kn…a do tada kupujte vi ….

kakav majstor i velemajstor

puno je 15. kad vec smo posvadani s matematikom i zdravim razumom, ajmo zaokrhužiti na 10


zar vam nije bolje dobre firme nakupovati po što nižoj

nasa burza jest neefikasna ali maloumna nije

tpng po 15 je rivp po 20 ili ht po 80

aha, vrlo realan pristup.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close