TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vukovar je jutros krenuo iz Venezule za Amsterdam, s obzirom na stanje dolje, vise nego dobra vijest. Mirno more ljudi.

https://www.zse.hr/default.aspx?id=10006&dionica=1495

jedva plus, ali plus

13 500 – toliko im treba da voze na nuli. tako ispada

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

NAV 69 kn po dionici….cijena na zse 35 kn….preokret trenda je vidljiv….očigledno će već sljedeći kvartal biti dosta bolji jer će u potpunosti konzumirati dugoročne ugovore…a kako mi se čini ne žure se previše sa stavljanjem preostalih brodova na dugoročne ugovore jer očekuju značajan porast vozarina u 3q i 4q…sve u svemu izvješće je ok. A i odluka o ne isplati divdende jr ok. bolje ojačati financijsku likvidnost nego isplatiti 50 lipa po dionici…očekuem oko 20 – 30 miliona kuna dobiti do kraja godine ako ne bude nepredviđenih potresa na na tržištu…hoće li ovo izvješće pozitivno utjecati na cijenu dionice vidjet će mo…po memi trebala bi se pomaknuti do 38 – 40 kuna…no nikad se ne zna ipak je ovo zse.

TPNG jedini domaći brodar s pozitivnim Q1…za koplje ispred svih ostalih a cijena daleko najpodcijenjenija s obzirom na pokazatelje.

TCE 13769 $/dan , po meni opet nije nešto. Rekao bih da se zasad nisu iskazali u upravljanju većim dijelom flote na spotu.

Kad pogledam izvještaj Ardmore Shippinga:

buafff, 02.05.2019. u 12:19
MR Tankers (45,000 Dwt – 49,999 Dwt)

buafff, 02.05.2019. u 12:19
At the end of the first quarter of 2019, the Company had 20 Eco MR tankers trading in the spot market. The Eco MR tankers earned an average of $15,856 per day in the first quarter of 2019. The Company’s 15 Eco-Design MR tankers earned an average rate of $16,252 per day, …

buafff, 02.05.2019. u 12:19

buafff, 02.05.2019. u 12:19
As of May 1, 2019, the Company has fixed approximately 45% of its total MR spot revenue days for the second quarter of 2019 at an average rate of approximately $16,000 per day…

Rekao bih da imamo podosta prostora za napredak. I volio bih kad bi nas ubuduće poštedjeli ovako pametnih rečenica :

buafff, 02.05.2019. u 12:19
Prosječne TCE neto dnevne vozarine brodova prvog tromjesečja iznose 13.769 USD i veće su za gotovo 30% u odnosu na zadnje tromjesečje 2018. godine.

Jasno ovo gore je istina, samo što je 4Q bi kriminalno loš, i kad radite usporedbe što niste usporedili ovaj Q s 1Q18 kad je TCE bio 16854 $ / dan.

Ako će držat brodove i dalje na spotu, što je plan koliko vidim (inače bi ih potpisali po 16k /dan a ne tukli trenutno 13700 prosjek), potrebna im je likvidnost, tako da bolje da ne daju divku. Kad se potpišu dugoročni TC ugovori, i slika prihoda i rashoda bude puno jasnija, onda derite divku.

…čim ne žele potpisati po 16000 usd -dan,,,znači da očekuju bar 18000 ili više po danu…ako se to desi biti će to vrhunski rezultati….po meni uskoro i ovdje katapult cijene….samo čekam objave da je neki od brodova potpisao dugoročni na 18 ili 19 000 usd….

od spota se ne bumo okruha najeli,b toliko je vec sad jasno

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Kad se klupko IMO 2020 krene odmotavati (3-4Q) onda ćemo vidjeti kakve su dugoročne vozarine, prije toga bih rekao da tako visoki ugovori “dugoročni na 18 ili 19 000 usd” nisu vjerovatni.
Zanima me hoće li će se i premija na ECO tankere, ona je sad nekih 1500$ dan, kad se pređe na skuplja goriva, povećati.

Bilo kako bilo, da sutra kompanija odluči stavit ključ u bravu, u tu čast pokloni 3 tankera nekoj humanitarnoj udruzi, a 3 proda, ostalo bi novca za vratit sve dugove kompanije i isplatit nama dividende 35 kn po dionici 😀

Razlog zašto nema dividende ne treba tražiti u pojačanoj likvidnosti zbog spota. Razlog je puno očigledniji. U samo 3 kvartala kratkoročna potraživanja su se učetverostručila s 9m na 36m što bi već samo bilo dovoljno za izdašnu dividendu. Iznos potraživanja dostiže gotovinu na računu. Nisam pronašao objašnjenje u izvješću o čemu se radi.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Kolega Mannu odlican post. I ja se pitam sto je s tim potrazivanjima…. da li je moguce da se skuplja lova za novi brod a ne prikazuje se u dobiti da ne potegne zahtjeve za dividendu???

Kolega buaff mislim da upravo to i očekuju …povećanje vozarina u 3 i 4 Q te bolje dugoročne ugovore…kako god….ja sam unut full…nažalost nemam više keša za pojačanje pozicije jer sam ušao u OPTE na razinama ispod 2 kune….da imam keša počistio bih sve ovo do 36 kuna odmah…ali to je tako na zse kad se nudi debelo ispod cjene nitko neće a kad skoči za 50% ili više svi bi unutra…sretno svim dioničarima i samo strplivo i ovo će doći na naplatu.

Kolega AKAT to bi bila otimističnija ali ipak manje vjerojatna varijanta. Brod bi mogli kupovati i bez toga, nisu prezaduženi. Mislim da je vjerojatnije da se možda i ovdje radi o sindromu velikog gazde što je kod nas kronična boljka. Mlađu sestru koriste kao bankomat i carine prihode. U svakom slučaju tu rubriku treba pratiti i dalje i ako treba reagirati na vrijeme a ne kao u drugim slučajevima kad je već sve prošlo svršeno vrijeme.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Kolega Mannu

Zahvaljujem na odgovoru.Pozdrav

Opreza nikad dosta, ali ne bih rekao da je riječ o tome. Duboko se nadam da nije. Ako pogledamo izvješće imamo stavku potraživanja od povezanih društava i dani krediti povezanim društvima koja je praktično jednaka 0.
Prije da je riječ o onome što piše u revidiranom izvještaju za 2018., na stranici 34. Dakle spot se plaća tijekom ili na kraju putovanja, a dio o “demurrage-u” ( charges that the charterer pays to the ship owner for its delayed operations of loading/unloading) nije definiran ugovoron kad. Takve obveze unajmitelja imaju duži vremenski horizont podmirivanja a izvjesne su za podmirenje. Toga je bilo u 2017 11M HRK, u 2018 22M HRK

Tankerska Next Generation d.d. osigurala je zaposlenost za jedan od produkt tankera ECO klase u periodu
od 6 do 12 mjeseci u unajmiteljevoj opciji. Ugovoreno zaposlenje započinje sa trenutačnim učinkom.
Tanker će biti pod ugovorom s istaknutim unajmiteljem uz ugovorenu vozarinu od oko USD 17.000 po danu,
uz uobičajene tržišne uvjete.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/GmLpO9ByFJRmnaKS5FVtug==.pdf

New Report

Close