Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nece na mi učita ali Joakim Hannisdahl kaze da se promet preusmjerava na jug afrike te da vozarine idu prema gore. Stanje na suezu potrajat ce tjednima.

Evo što Joakim kaže, a dosada je većinom bio u pravu.

Inače, preko 230 brodova je blokirano u blizini Sueskog kanala, pa je već poprilična gužva.

 


#SuezCanal still blocked. Ships are being re-routed around the Cape. No solution is expected until next week at the earliest. #Shipping spot rates and equities are rising. Chaos always creates opportunities for the pragmatic investor



Life all comes down to a few moments. This is one of them.

BCTI-675 up up

https://oilprice.com/Energy/Energy-General/Oil-Tanker-Rates-Surge-As-Suez-Canal-Blockage-Continues.html

Kriza nece biti rijesena do nedjelje, ako ne tada, nece jos tjedan. Tamo su vec nizozemski i japanski strucnjaci, a dolaze i ameri. Zbog slozenosti operacije i prijetnje da brod pukne po sredini sve ovo ce dugo trajati. A to znaci visok rast vozarina.

ajme meni, opet cijeli dan niste nadrukali ni za promet pekare u selu sa 100 stanovnika a ni atpl niste srušili drukanjem…..promjenite taktiku……ne ide to ovako…..ubacitexneke instagramuše u reklamu pa da ovi sa bitcoinima koji ih prate ulete malo……

Tankeri se usmjeravaju preko dulje rute, a posljedica bi mogla biti porast vozarina za tankere, ako se uskoro ne odblokira ovaj brod u Suezu

https://www.reuters.com/article/egypt-suezcanal-ship/suez-blockage-sets-shipping-rates-racing-oil-and-gas-tankers-diverted-away-idUSL4N2LO0PY

 

Što se morskog prometa tiče, kašnjenja i poskupljenja neminovna su. Preusmjeravanje prometa oko Rta dobre nade u Južnoj Africi dodalo bi putovanju 6000 milja i oko 300.000 američkih dolara troškova goriva za supertanker koji isporučuje bliskoistočnu naftu u Europu.

 

Cijene najma tankera za naftu u nekim su regijama porasle više od prvog pojavljivanja blokade. Brodovi Suezmax, koji obično kanalom izvlače milijun barela, danas donose oko 17.000 američkih dolara dnevno, najviše od lipnja 2020. Ako brodovi budu prisiljeni ploviti oko južnog vrha Afrike, to će povećati vozarine jer se povećava i vrijeme putovanja.

 

Blokada Sueskog kanala zakrčila je morski promet: Evo tko će profitirati

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Koliko vidim tankerasi danas vani rastu, a najvise NAT, skoro 15%

 

https://finviz.com/screener.ashx?v=111&f=ind_marineshipping&o=-change

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

kicancro, 26.03.2021. u 17:09

BCTI-675 up up

 

u odnosu na dan prije kada je BCTI 674 …. up up up up up…. ako to neće doprinijei rastu cijene….preko 60 kn….

Kako sam i pretpostavljao mogao bi Sueski kanal biti otvoren vjerovatno sutra jer je postignut napredak u pomicanju zaglavljenog kontejnerasa.

Koliko vidim US dolar u rastu sto pogoduje brodarima.

Sumnjam da ce ici tako brzo ,iako bih volio da se brodari vrate normalnom voznom redu .

Osim sto je put duži, i sa time ce se vise zaraditi, oko 50 tankera je zapelo u suezu, pa je i broj aktivnih tankera smanjen.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

15 posto su narasli u jedan dan, na zse-u bi se padalo u ‘afan’ da se to desi na TPNG.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

New Report

Close