ispod 500 – jad i čemer
ispod 550 .- ni dobro
ispod 600 – tak-tak
iznad 600 – lijepo
danas bcti 588
još malo i lijepa šaka brade
iznad 650 – puna šaka brade
Dal je netko gledao vanjske brodare ?
Gledao sam Scorpio, cini mi se dobra kupnja ako krene oporavak, a izgleda da je krenuo.
Pa u svim člancima o tankerašima piše da jača potražnja , bcti leti već 2 dana a dionica ukopana. Neće forumaši jeftino, čekaju barem plus 50 kn.
OK, bcti se malo oporavio, ali realno, jasno je kakav će biti rezultat iz poslovanja na godišnjoj razini za ovu godinu (loš) i zato ni nema navale za kupnjom ove dionice iznad 40 kuna.
ovo se sad može kupiti kao neko ulaganje za iduću godinu, pod uvjetom da vozarine još porastu i da se zadrže na tim višim razinama….a veliko je pitanje hoće li biti tako jer vidjeli smo nedavno kako se BDI indeks strmoglavio dolje
Kako je i predviđeno, vozarine će već do kraja godine značajno porasti, a onda se to nastaviti i dalje u sljedećoj.
Sljedeće godine dakle značajna dobit, ove godine tek simbolični gubitak.
Nav daleko iznad cijene dionice.
A vozarine za ostale brodove (Panamaxe, Supramaxe) su također odlične a neki žele prikazati kako su pale dok je BDI bio 5.500 bodova.
A znaju da bi pri tih 5.500 bodova bile astronomske i da bi onda npr.ATPL morala biti iznad 2.000 kn, a JDPL iznad 500 kn, i to pri minimalnim pokazateljima.
Vani vidimo brodari se drže i dalje daleko više od naših, kod nas je ono nasilno rušenje ATPL zadržalo niske cijene. Ali to će se nivelirati jako brzo u par poteza kad krene, jer TPNG nema što raditi ispod 50, ATPL ispod 500, a JDPL ispod 100.
Clean tanker index je danas 618..nije to puna saka brade jer im je potreban spot od 11 000 dolara da bi bili na nuli. Svakako su blizu tolikom spotu, ali index mora biti 650 plus…slijedi Q1 koji je najbolji za clean tankere, uz Q4…
godišnji rezultati za 2021. će sve razjasniti jer od beskrajnog piskaranja nema koristi…
godišnji rezultati za 2021. će sve razjasniti jer od beskrajnog piskaranja nema koristi…
naravno.. jer BCI je skoro cijelu godinu ispod granice rentabilnosti, a sad se zbog par dana rasta pumpa euforija kako bi se dionice uvalilo naivcima. sjetimo se kako je nedavno atpl u par dana pala -30% čim je BDI krenuo padati , a nakon toga se cijena nije oporavila iako su vozarine ostale još uvijek visoke, za razliku od tankerskih
godišnji za 2021 dođe krajem travnja 20222. dotad ko živ ko mrtav
charter ugovori iznad 600 bcti su več ozbiljan posao. ali, najbolje tek slijedi u siječnji u veljači može bcti potegnuti i preko 800, ne bi bilo prvi put