THNK (Tehnika d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska THNK (Tehnika d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ja jučer još malo jamio, jer kad se službeno potpiše………..eh…………..

http://www.kucilooro.webs.com/

blokada pozitivna [thumbsup]

prodaja jako šuplja,šta bi to trebalo značiti


prodaja jako šuplja,šta bi to trebalo značiti

Kaj misliš, kaj ???????

"Striček" koji je lupao po bidu pred svako zatvaranje možda nema više čime, potpis ugovora za bezobrazno veliki posao u CG za koji dan, dobre predispozicije da i samo jedan ozbiljni kupac i nekoliko trejdera napušu dionicu spram koje bi rast HDEL izgledao kao korekcija [lol] [thumbsup]


Ima li nekog razloga da je ovo jedna od rijetkih dionica koja još nije ni blizu svojoj cijeni iz siječnja 2009.-e?

izgleda da nema [rolleyes]

Heaven or Las Vegas

http://www.poslovni.hr/117300.aspx

Žderić uspješno završio pregovore

Predviđeno je da se ugovor o gradnji autoceste kroz Crnu Goru potpiše najkasnije do 9. lipnja

….

Ponude
Oštra konkurencija globalnih igrača
Na natječaj za autocestu Bar – Boljare ponude su dostavili hrvatski konzorcij, u čijem su sastavu Konstruktor-inženjering, Tehnika i IGH, konzorcij Alpine iz Austrije, konzorcij grčkog Aktora te izraelski Housing & Construction Holding, kao i austrijski Strabag. Od sudjelovanja je odustao francuski konzorcij Bouygues.

Heaven or Las Vegas

RIJEŠENA KONSTRUKCIJA
Bar-Boljare: Zagrebačka banka osigurava novac
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
ZAGREB / PODGORICA – Nakon jučerašnjih pregovora s Konstruktorom o ugovoru za autoput Bar-Boljare, crnogorsku delegaciju na čelu sa ministrima Igorom Lukšićem i Andrijom Lomparom, je tim povodom primio ministar finansija Hrvatske Ivan Šuker.

Ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Andrija Lompar je izjavio za Pobjedu po povratku u Podgoricu da je Vladin pregovarački tim juče i danas pregovarao sa Konstruktorom ovaj koncesioni ugovor koji ima 200 strana. Bilo je tu tehničkih usaglašavanja i razjašnjavanja. To je dosta obiman posao. Više nema ni jedne jedine stvari koja je ostala sporna tako da što se tiče i jedne i druge strane u privatno-javnom partnerstvu – Konstruktora i nas – mi smo spremni za potpisivanje ugovora.

– Ono što je još ostalo jeste da se izvrši revizija finansijskog modela, i to kako matematička tako i logička linija, i to radi renomirana nezavisna kuća. Sačekaćemo rezultate, najvjerovatnije do 3. juna rezultati treba da budu gotovi tako da ćemo imati taj revidovani finansijski model koji je u suštini osnova za sve buduće odnose i obaveze vezano za koncesioni ugvoor. Tako da datum potpisivanja ugovora zavisi od toga, ali to je 3,4 ili 5. jun, vidjećemo, jedan od tih dana, dogovorićemo se čim budemo imali izvjesno kada će ova revizija biti gotova.

– Treba reći da smo imali u Zagrebu nakon pregovora sa Konstruktorom i početak pregovora oko finansijskog modela. Zagrebačka banka (ZSE:ZABA-R-A) je uzela na sebe praktično obavezu da aranžira finansijski model, odnosno obezbijedi sredstva i dovede nas do zaključenja finansijskih djelova ugovora. Kao što je poznato, za to je predviđen period od najviše šest mjeseci, ali se mi nadamo, s obzirom na dosta optimističke poruke koje smo tamo dobili, od Zagrebačke banke i njenih partnera da se to može završiti i prije. Isto tako, vodili smo razgovore oko početka fizičkog izvođenja radova. Postoje mogućnosti da i prije nego što se završi zaključivanje finansijskog ugovora počne vezano i za građevinsku sezonu i izvođenje pripremnih radova na samom autoputu, odnosno na dionici od Podgorice do Mateševa. Nijesmo oko toga zauzeli definitivni stav. Jer, na stolu su tri opcije. Jedna jeste da mi počnemo radove i prije zaključenja finansijskog dijela ugovora, ali da eventualne rizike podijelimo na način da Konstruktor uzme jednan dio rizika a isto tako Vlada Crne Gore dio rizika pa da svako plati ono što se dogovorimo, ukoliko ne dođe do finansijskog zaključivanja.

– Druga varijanta jeste bila da mi jedan dio naše prve tranše iz našeg učešća ponudimo ranije za početak izvođenja radova. I treća jeste da se uzme jedan “predpočetni” kredit koji bi se finansirali potrebni radovi. Mi nismo, s obzirom na činjenicu da je je moguće dosta brzo potpisati finansijski dio ugvoora, finansijsko zaključivanje, nismo se konačno dogovarali oko toga.

– I ostaje na Vladi da razmotri sve mogućnosti i eventualno utvrdi i neki početak izvođenja radova, koji se sada već nalazi pod našom kontrolom, tako da s obzirom da je izvjesno da idemo dalje u realizaciju ovog projekta čini nam se da ne treba sada neke “ishitrene” poteze vući već definitivno sačekati finansijsko zaključivanje i onda krenuti “punom parom” u izvođenje radova, zaključio je ministar saobraćaja, pomorstva i teleko

RIJEŠENA KONSTRUKCIJA
Bar-Boljare: Zagrebačka banka osigurava novac
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
ZAGREB / PODGORICA – Nakon jučerašnjih pregovora s Konstruktorom o ugovoru za autoput Bar-Boljare, crnogorsku delegaciju na čelu sa ministrima Igorom Lukšićem i Andrijom Lomparom, je tim povodom primio ministar finansija Hrvatske Ivan Šuker.

Ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Andrija Lompar je izjavio za Pobjedu po povratku u Podgoricu da je Vladin pregovarački tim juče i danas pregovarao sa Konstruktorom ovaj koncesioni ugovor koji ima 200 strana. Bilo je tu tehničkih usaglašavanja i razjašnjavanja. To je dosta obiman posao. Više nema ni jedne jedine stvari koja je ostala sporna tako da što se tiče i jedne i druge strane u privatno-javnom partnerstvu – Konstruktora i nas – mi smo spremni za potpisivanje ugovora.

– Ono što je još ostalo jeste da se izvrši revizija finansijskog modela, i to kako matematička tako i logička linija, i to radi renomirana nezavisna kuća. Sačekaćemo rezultate, najvjerovatnije do 3. juna rezultati treba da budu gotovi tako da ćemo imati taj revidovani finansijski model koji je u suštini osnova za sve buduće odnose i obaveze vezano za koncesioni ugvoor. Tako da datum potpisivanja ugovora zavisi od toga, ali to je 3,4 ili 5. jun, vidjećemo, jedan od tih dana, dogovorićemo se čim budemo imali izvjesno kada će ova revizija biti gotova.

– Treba reći da smo imali u Zagrebu nakon pregovora sa Konstruktorom i početak pregovora oko finansijskog modela. Zagrebačka banka (ZSE:ZABA-R-A) je uzela na sebe praktično obavezu da aranžira finansijski model, odnosno obezbijedi sredstva i dovede nas do zaključenja finansijskih djelova ugovora. Kao što je poznato, za to je predviđen period od najviše šest mjeseci, ali se mi nadamo, s obzirom na dosta optimističke poruke koje smo tamo dobili, od Zagrebačke banke i njenih partnera da se to može završiti i prije. Isto tako, vodili smo razgovore oko početka fizičkog izvođenja radova. Postoje mogućnosti da i prije nego što se završi zaključivanje finansijskog ugovora počne vezano i za građevinsku sezonu i izvođenje pripremnih radova na samom autoputu, odnosno na dionici od Podgorice do Mateševa. Nijesmo oko toga zauzeli definitivni stav. Jer, na stolu su tri opcije. Jedna jeste da mi počnemo radove i prije zaključenja finansijskog dijela ugovora, ali da eventualne rizike podijelimo na način da Konstruktor uzme jednan dio rizika a isto tako Vlada Crne Gore dio rizika pa da svako plati ono što se dogovorimo, ukoliko ne dođe do finansijskog zaključivanja.

– Druga varijanta jeste bila da mi jedan dio naše prve tranše iz našeg učešća ponudimo ranije za početak izvođenja radova. I treća jeste da se uzme jedan “predpočetni” kredit koji bi se finansirali potrebni radovi. Mi nismo, s obzirom na činjenicu da je je moguće dosta brzo potpisati finansijski dio ugvoora, finansijsko zaključivanje, nismo se konačno dogovarali oko toga.

– I ostaje na Vladi da razmotri sve mogućnosti i eventualno utvrdi i neki početak izvođenja radova, koji se sada već nalazi pod našom kontrolom, tako da s obzirom da je izvjesno da idemo dalje u realizaciju ovog projekta čini nam se da ne treba sada neke “ishitrene” poteze vući već definitivno sačekati finansijsko zaključivanje i onda krenuti “punom parom” u izvođenje radova, zaključio je ministar saobraćaja, pomorstva i teleko

http://www.zse.hr/default.aspx?id=25697

http://www.kucilooro.webs.com/

Kad ovaj završi sa iskrcajem eto nas na 4000.

Ovdje upišite svoj komentar…

Veliki iskrcaj (ili prekrcaj) na 2450 sa ponavljanjem naloga od 4x kom. a zadnjih skoro sat veremena na 2300 sa ponavljanjem naloga od 3x kom.).
Baš me zanimaju sutrašnja zbivanja, valjda ovo neće biti bura od jednog dana…
Šteta ovolikog stopiranja danas, tko zna gdje bi završila…
No možda nije stopiranje već samo pridržavanje dok ne poleti [lol] [thumbsup]

P.S. Nevjerojatna "euforija i drukanje" na ovom forumu dok raste preko 20%, veći dio dana, niti jednog komentara… [sealed]

takav iskrcaj (ili prekrcaj ) se događao i na nižim razinama


Kad ovaj završi sa iskrcajem eto nas na 4000.

Brze nego sto mislis,vrijeme je.

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

New Report

Close