LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ma moguće da prodaju radnici dio dionica jer su ih stekli po prosječnoj cijeni od 470 kn po dionici,pa možda ljudi kontaju,bilo je 3xx a sad su 5xx..u plusu sam,idem prodat..ne vjerujem da oni više išta prebacuju,oni su prebacili sve šta su imali prebaciti…uglavnom dugoročni smjer je jasan,ono je bilo malo previše naglo naraslo,5xx je zasada o.k.

Zna li iko zasto je lkpc u segmentu za promatranje od strane burze?

Sluzbeno,

Zbog kasnjenja s objavom GFI-a…

Rastimo zajedno...

Ma kakvi..meni se čini da je to ponuda za preuzimanje..dobrovoljna..prije kolektivnog ugovora..bitno im je tih 51% ali za to ce se morat malo više isprsit😂😂😂

@alt666

To bi bilo odlicno, ali po sluzbenim obavijestima ipak je kasnjenje objave GFI-a razlog…

 

 

Rastimo zajedno...

Aluminij Mostar na izraelsko kineski pogon… https://www.glasistre.hr/gospodarstvo/odobren-najam-novih-pogona-mostarskog-aluminija-izraelskom-mt-abraham-group-744823

Kinezi na 5c koridoru prepoznaju benefite na vrijeme. Kad vec grade ceste mogu i koju tvornicu. Bit ce toga sve vise na podrucju BiH. Sirovinu ce trebati dopremiti a i gotove proizvode distribuirati . Kineski peoizvod europska kvaliteta. Tj. deklaracija

https://www.glasistre.hr/gospodarstvo/odobren-najam-novih-pogona-mostarskog-aluminija-izraelskom-mt-abraham-group-744823

Kineski gigant 15. septembra otvara fabriku u BiH

Sad će Aluminij povuć i glinicu i boksit i ingote i plin..auuu..iduće godine ili 2022 e se očekuje rekordni promet Luke Ploče..najveći u povijesti luke…🤑🤑🤑

Prema podacima koji se sad mogu vidjeti promet u trećem kvartalu prelazi milijun tona,za 2022 u godinu se očekuje promet između 4-5 milja tona a 2023 e godine se očekuje rekord od preko 5 milijuna tona…

Bilo bi dobro da već iduće godine lkpc uđe u index crobex,to će biti odskočna daska za daljnji uzlet cijene dionice uz solidnu dobit i eventualnu dividendu…

Sviđa mi se kako nalozi izgledaju, lagano se i ova dionica budi iz sna.

Do kraja ovog mjeseca promet prelazi 3 milijuna tona,čekamo izvješće,s obzirom da je treći kvartal bio prebačaj oko milijun tona robe očekujem odlično izvješće za treći kvartal,i dalje je price/book samo 0.60 što je i dalje jako primamljivo za kupnju,kažem sve zavisi od izvješća,ako bude solidno,,ide to up…

Nestrpljivo iscekujem izvjestaj za 3Q. Ako u 3q ostvare rezultat barem otprilike kao u 2q, dobit ce biti iznad 20 mil kn. Vrijednost dionice je jos uvijek znacajno podcijenjena. Ja jos uvijek skupljam.


——————————————————————————-


Luka Ploce registrirana je kao dionicko drustvo za usluge u pomorskom prometu, lucke usluge, skladistenje roba i spediciju. Terminali Luke Ploce omogucavaju prekrcaj gotovo svih vrsta tereta koji se pojavljuju u medjunarodnom pomorskom prometu. Posluje vise od 70 godina.


Kratki pregled za 1H/2021


PRO:


–> Za 1H/2021 ukupni prihodi su iznosili 179 mil kn te su se vise nego udvostrucili u odnosu na isto razdoblje prethodne godine (iznosili 69 mil kn). Ukupni prihodi za cijelu 2019. godinu iznosili su 170 mil kn.


–> Iskazana dobit u iznosu 13,2 mil kn (u istom razdoblju prethodne godine iskazani gubitak iznosio 6,5 mil kn).


–> Konstantno smanjuju broj radnika. Proces zbrinjavanja radnika, koji je zapoceo u cetvrtom kvartalu 2020, okoncan je tijekom drugog kvartala 2021. godine. Broj zaposlenih na dan 30.6.2021. je bio 454 (na kraju 2019. je bilo 556 radnika, odnosno 102 radnika vise). Grupa ne planira daljnja zbrinjavanja radnika tijekom 2021. godine.


–> Novac na racunu 78 mil kn (na kraju 2020. iznos je bio 81 mil kn).


–> Izgradjen novi terminal za rasute terete 240.000 m²; u prekrcajnu opremu ulozeno je 40 mil €. Nakon zadovoljenih svih tehnoloških i ekoloskih uvjeta novoizgradjeni terminal za rasute terete dobio je uporabnu dozvolu – otvoren u 02/2021. Godisnji kapacitet prekrcaja ovog terminala je 4.600.000 t (mogucnost povecanja do 6.200.000 t). U 2019. godini izvrsen je prekrcaj 2.297.480 t rasutog tereta pa ne vidim razlog izgradnje novog terminala, s gotovo 3x vecim kapacitetom, ukoliko nije postojao plan povecanja prometa rasutih tereta.


–> Prema vrsti tereta koji pristize u Luku vidljivo  je i da je Alumnij Mostar (izraelski MT Abraham Group) poceo s radom, a pitanje je sto ce biti i s rudnicima u BiH jer je njihova drzava do sada za sanaciju vec utrosila 1,5 mlrd KM pa se mozda uvoz ugljena i dodatno poveca.


CON:


–> Broj radnika se konstantno smanjuje u proteklom razdoblju, ali to jos uvijek nije vidljivo na stavci troskovi osoblja. Proces zbrinjavanja je zavrsen u 2q/2021 pa je pretpostavka da ce uskoro to biti vidljivo i na ovoj stavci. Pretpostavka je da su isplacene i posljednje otpremnine. 


Zakljucak:


Stabilna bilanca (udio vlastitog kapitala 73%); posla je sve vise i ocekuje se dodatno povecanje; modernizirala se oprema i povecali kapaciteti; restrukturiranje se vrsi kroz smanjenje broja zaposlenih. S obzirom da se radi i na prihodovnoj i rashodovnoj strani, rezultat bi trebao biti sve bolji. Ukupni prihodi ostvareni u prvih pola godine 2021. veci od ostvarenih u cijeloj prosloj godini. Novaca na racunu ima. Mozda se za nadati i nekoj dividendi s obzirom da se ocekuje ostvarenje dobiti na razini 30ak mil kn za 2021. godinu (zadrzana dobit iznosi 111 mil kn). U posljednje vrijeme dionicom se trguje sve vise, a posljednja dva mjeseca gotovo svaki dan.

Jako dobar presjek Kvark. Mene osobno najviše veseli povratak likvidnosti u trgovanju.

Prihodi rastu po visokoj stopi već neko vrijeme.

Neki dan sam bacio oko na najstarije izvješće koje se može naći na sajtu LKPC. U 2005. godini su tako imali 120 milijuna kuna prihoda i 20 milijuna kuna dobiti.  Povrat na kapital je bio oko 14%. Danas bi po toj računici trebali imati dobit od 60 milijuna.
Tada je luka još bila jednom nogom u socijalizmu, a radila je kako treba.

U međuvremenu se prema podacim ministarstva mora između 2006 i 2016.  investiralo 108.8 milijuna eura i kako je rekao kapetan Pavlović vrlo bi brzo trebali doći na razinu kada će promet u luci dosegnuti 7 milijuna tona godišnje.

E sad kada se poslovanje ustabililo, broj radnika optimizirao, kada prihodi rapidno rastu, nema više opravdanja za izostanak kvalitetne dobiti.

Ovdje samo treba strpljenja i zaboraviti stvari na nekoliko i više godina. Da je trend dobar tu nema dvojbe.

Dok god je Luka Koper koja je daleko veća i mnogo vise podcijenjena relativno jeftinija od LKPC, a jest, LKPC ostaje za ulaganje uglavnom lokalnih entuzijasta koji vjeruju u Boom ponajviše BiH gospodarstva. Kada se usporedi sa Koprom, Ploče uopće nisu tako jako jeftine, unatoč rastu poslovanja.

https://m.marketscreener.com/quote/stock/LUKA-KOPER-D-D-6494725/

https://www.marketscreener.com/quote/stock/LUKA-KOPER-D-D-6494725/financials/

 

New Report

Close