JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Navodno se Papinjo sprema putevima ULPL … možda zato i cijena nije toliko riknula nakon FI

Papinju bi naj bolje bilo putovims HSU (Rvacka stranka Umirovljrnika). Vjerujem da bi to vecina malih dionicara aklamacijom prihvatila.
[/quote]

Pitanje je koliko je samostalan u odlukama, ipak je država vlasnik.Tko zna gdje bi Jadroplov danas bio da ga je Vili uspio preuzeti…

evo nam jedan nalog na prodaju 660 kn 570 kom
[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
kao to ce me uplasiti da prodam….

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

Suvišno je komentirati kakav nam je gazda država al evo jedan detaljčić:

"Mirovinski fond bez uprave već 50 dana

19.5.2008 11:26:00 | Izvor: Novi list, Powered by PressCtu

Već 50 dana nitko ne upravlja Hrvatskim zavodom za mirovinsko osiguranje (HZMO), jer je četverogodišnji mandat Upravnom vijeću, tijelu koje upravlja Zavodom, istekao 1. travnja ove godine. Točnije, tog dana mandat je završio za 12 od 13 članova Zavoda, dok on službeno traje još jedino Dorici Nikolić, koja je u Vijeće imenovana 7. rujna 2006. godine. No, ona sama ne može donositi nikakve odluke niti može održati sjednica Vijeća.

Tako se već skoro dva mje-seca u HZMO-u ne može donijeti niti provesti nijedna odluka za koju je nužna potvrda Vijeća. Ovih dana osjetili su to i u Hrvatskom fondu za privatizaciju, jer bez suglasnosti Upravnog vijeća ne mogu raspisati natječaj za privatizaciju nijedne tvrtke u kojoj HZMO ima udjele.

Potpredsjednik Vlade i predsjednik Upravnog odbora Fonda za privatizaciju Damir Polančec uvjeren je da će ta suglasnost biti pribavljena da bi se raspisali natječaji, konkretno natječaj za prodaju imotskog Trimota, što biznačilo da se uskoro može očekivati imenovanje Vijeća"

nekoga u vladi triba upucat , ili vise njih [bye]

KAKO SU NEEFIKASNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


nekoga u vladi triba upucat , ili vise njih [bye]

KAKO SU NEEFIKASNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Protivim se smrtnoj kazni. Bolje da dug zajednici vrate radom, recimo izradom dugmadi i radijatora [thumbsup]

Pozdrav svim dioničarima

Ne nazire li možda dolazak brodogradilišta sa Dalkeg Istoka u "Brodosplit" : ako se spoje planovi o privatizaciji, plus odgoda gradnje već dogovorena dva broda u "Brodosplit" , te TOTALNA PREBUKIRANOST dalekoistočnih brodogradilišta, jer nove naružbe uopće ne primaju, ili ako da, onda je to bez ikakve garancije o datumu isporuke.!!
Ovo sve ima veze sa našim "Jadroplovom" naime posve je sigurno da se tu nešto "kuha" pa počekajmo svi skupa inzvarednu skupštinu pa ćemo vidjeti

ugodni Vam vikend želim [smiley]

Izgleda da na JDPL vise bas i ne idu manipulacije cijenom. Sve je tonulo zadnja dva dana a mi se drzali i cak danas zavrsili nesto vise. Kad je jutros krenulo doli bila je brana od par stotina komada na 630. Izgleda da je neko jak unutra a vec je dosta kupio i ne dozvoljava strmoglavljenje. Bit ce interesantno vidjeti da li ce gurati uzbrdo. Steta sto nisam mogao redovito pratiti desavanja ali cini mi se da je bio interesantan dan.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

srea ja stipicu nekidan, u jokera.
nabrzinken, u prolazu, 5 sekundi doslovno.
pitan ga ja šjor stipe, oće li bit bolji drugi kvartal.
a on će da je i prvi bija dobar.
obziron da sam s njin u dobrim odnosima, samo san se nasmija.

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

eno ti techi stoja od mene.
a ono mi je stipe da dva,tri punta [lol] [kiss] [tongue]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

E moj Vlad. To ti je kad se u pravo vrijeme nadjes na pravom mjestu pa makar i nesposoban.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

evo jedne dobre formule za investitore u brodarima:

– cijena nafte: UP
– cijena vozarine: UP

gdje će brodar tražiti dobit?

rješenje: jeftina radna snaga (osim zapovjednog kadra)
efikasnost – umanjena
rizik – povećan
troškovi osiguranja broda i tereta: ??
modernizacija broda i automatizacija:’??

tko će na kraju platiti račun????

samo što nije...

Navigare, ni kriv, ni dužan, dobio si 2 % od mene. Strelica miša mi slučajno zapela za ovu skalu za ocjenjivanje.

Zapovjednog kadra je već sada kritično malo, a da ne govorimo što će se dogoditi slijedećih godina, tako da će biti prisiljeni na toj strani povećavati troškove, pa im jednađžba s jefitnijom radnom snagom neće puno pomoć.

Plati li filipe ili pakije manje, a što ne vjerujem da hoće, ovo će mu vjerovatno otići na povećanje plaća oficirskog kadra.

@Asrak

Danas sam sjedio sat vremena sa covjekom koji je druga generacija brodovlasnika, vlasnik preko 70 brodova, managementa….. Izmedju ostalog tema je bila i nedostatak kadra. On vidi samo jedno rjesenje a to je Kina. Vec su na marketu iako ne potpuno spremni. Problem je Engleski jezik i strucnost. Slicna je situacija prije 20-30 godina bila sa Filipincima. Danas je Filipinski komandni kadar normalna stvar. Problem je da se i tamo doslo do dna lonca. Istocni blok se jos drzi ali je kvaliteta upitna. Indijski resursi su isto tako potroseni. Crewing je danas glavni problem indutrije.

@ Navigare

Pogresno si postavio formulu.

-cijena nafte up
-cijena posade up
-cijena osiguranja up
-cijena rezervnih djelova up

=vozarina up

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


evo jedne dobre formule za investitore u brodarima:

– cijena nafte: UP
– cijena vozarine: UP

gdje će brodar tražiti dobit?

rješenje: jeftina radna snaga (osim zapovjednog kadra)
efikasnost – umanjena
rizik – povećan
troškovi osiguranja broda i tereta: ??
modernizacija broda i automatizacija:’??

tko će na kraju platiti račun????


Sta je cijena nafte veca – to su vozarine JOS VECE. Iz jednostavnog razloga sto je brodski prijevoz NAJJEFTINIJI prijevoz na svijetu. A prevoziti se mora.
I tko ce ostati do kraja svijeta. Ili dok novi Einstein ne smisli teleportiranje [lol] [lol]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd


@Asrak
Danas sam sjedio sat vremena sa covjekom koji je druga generacija brodovlasnika, vlasnik preko 70 brodova, managementa….. Izmedju ostalog tema je bila i nedostatak kadra. On vidi samo jedno rjesenje a to je Kina. Vec su na marketu iako ne potpuno spremni. Problem je Engleski jezik i strucnost.

Malo off-topic, ali ne bi vjerovali koliko se čovjek može nasmijati slušajući službenu komunikaciju između brodova i luka. Nedavno sam u Alžiru slušao jedan japanski brod na kojem nije bilo niti jednog člana posade koji je mogao dati par osnovnih informacija o brodu. Tek nakon pola sata su uspjeli naći osobu koja je znala nešto engleski…

New Report

Close