JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kao osnovica ovog novog harača neće ulaziti godine u kojima se poslovalo sa minusom.

Zahtjeve za prijateljstvom odobravam ali ne odgovaram na pp.

diokidina, 09.12.2022. u 12:25

@BudFox3

Pusti te novinske clanke, otkad ih ne pratim poceo sam zarađivati na burzi.

Pripuz je vec dao Jadroplovu za ucesce u novi brod.

Drzavna firma bi valjda to trebala objaviti na zse. Ili to nije relevantna obavijest. 😜🤔  Osim ako ne mislite na suradnju sa gvožđarijom koju voze za tursku? Stare krame zaradile nove plinaše, nisam se nadao od Pavlovića ali ima još kremena u starom upaljaču.

BabaLuji, 09.12.2022. u 15:38

 





diokidina, 09.12.2022. u 12:25



 

@BudFox3

Pusti te novinske clanke, otkad ih ne pratim poceo sam zarađivati na burzi.

Pripuz je vec dao Jadroplovu za ucesce u novi brod.

 



 

Drzavna firma bi valjda to trebala objaviti na zse. Ili to nije relevantna obavijest. 😜🤔  Osim ako ne mislite na suradnju sa gvožđarijom koju voze za tursku? Stare krame zaradile nove plinaše, nisam se nadao od Pavlovića ali ima još kremena u starom upaljaču.

 

Dioki zna sve bolje od novinara, pa i kada će se na burzi plasirati koja obavijest i to pola sata prije da se stigne počistiti ask…

Jedino što dioki ne zna i na što ne može utjecati je to da vozarine i dalje nemilice padaju, a brodovi sve stariji i sve manje vrijede.. Nek ih još iskoriste dok mogu, pa će za godinu dvije većina u staro željezo, jer im se više neće isplatiti voziti sa tim vozarinama…. ATPL bar ulaže u svoje brodove, a ovi plove, pa dok ide ide… i u ratnu zonu ako treba..

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

BudFox3, 12.12.2022. u 15:12

 





BabaLuji, 09.12.2022. u 15:38



 

 





diokidina, 09.12.2022. u 12:25



 

 

@BudFox3

Pusti te novinske clanke, otkad ih ne pratim poceo sam zarađivati na burzi.

Pripuz je vec dao Jadroplovu za ucesce u novi brod.

 

 



 

Drzavna firma bi valjda to trebala objaviti na zse. Ili to nije relevantna obavijest. 😜🤔  Osim ako ne mislite na suradnju sa gvožđarijom koju voze za tursku? Stare krame zaradile nove plinaše, nisam se nadao od Pavlovića ali ima još kremena u starom upaljaču.

 



 

 

Dioki zna sve bolje od novinara, pa i kada će se na burzi plasirati koja obavijest i to pola sata prije da se stigne počistiti ask…

Jedino što dioki ne zna i na što ne može utjecati je to da vozarine i dalje nemilice padaju, a brodovi sve stariji i sve manje vrijede.. Nek ih još iskoriste dok mogu, pa će za godinu dvije većina u staro željezo, jer im se više neće isplatiti voziti sa tim vozarinama…. ATPL bar ulaže u svoje brodove, a ovi plove, pa dok ide ide… i u ratnu zonu ako treba..

BCI 5 T/C routes 180000 17374 3081

BPI 5 T/C routes 82500 14924 138

BSI 10 T/C routes 58328 12832 -35

BHSI 7 T/C routes 38200 12828 -105 BDI INDEX 1528 +127

Capeovi zvijezde vodilje su bile kad je padalo a sada? Valjda će uskoro poceti padati pa da nas usmjerite…

Ma tu su sad bitne vozarine za ova 2 nova broda, tu će biti zarade.

Izgleda u veljači da dolazi sister ship. Povrat od 60% investicije u roku 5 god. HBOR + japanci = dobitna kombinacija. Izgleda da je u planu jos plinaša kupiti u dogledno vrijeme. Jdpl ide u nekom drugom pravcu. Iznenadio me Pavlovic sa razmišljanjem.

https://radio.hrt.hr/radio-split/vijesti/jadroplov-nakon-preuzimanja-marka-marulica-ugovoren-novi-lpg-tanker-10502621

znači iduće godine dokapitalizacija

Da ali sigurno da će se ići na povećanje cijene. Kupnja 2 nova broda LPG i planirana kupnja LNG ili većeg LPG sigurno neće ici po onih 25 kn 🙃🙃. Krame će odradit svoje još neko vrijeme a onda bay bay prodaja i prelazak u potpunosti na plinaše. Dokap tu ispod 100 kn nema smisla i to je malo za ozbiljnije investicije. 5 plinaša u floti a ovo sve prodat i pijuckat kavu u miru ali u Dugopolju 🙃🙃 prodat i zgradu 😀

Dokap po 20 eur lako moguče kada u veljači dolazi sister ship, prodaju se neki stari brodovi + hbor, natječaji svega u 2023. 🙄🙄 🎇 Ivek poludio po stare dane. Šuška se svašta 🤕🤕

Ima li netko dobar link na strukturu starosti svjetske LPG flote,orderbook svih klasa(veličina),…?

Svima nam je ta vrsta brodarstva poprilično nepoznata pa da nešto naučimo.

A može dokap i po niže koliko vidim

@plavi01

Ja vidim obrnuto. Vjerojatno nam dioptrije nisu usklađene.

Kako objasnjujes da je netko danas prosuo 50tis € po asku na 70kn ,a vozarine padaju?!

Da netko tako baca poveci iznos novaca, a po vama moze jos nize kupit. I tome doticnome nisu sve na broju.

diokidina, 04.01.2023. u 17:44

@plavi01

Ja vidim obrnuto. Vjerojatno nam dioptrije nisu usklađene.

Kako objasnjujes da je netko danas prosuo 50tis € po asku na 70kn ,a vozarine padaju?!

Da netko tako baca poveci iznos novaca, a po vama moze jos nize kupit. I tome doticnome nisu sve na broju.

Ma ja vidim da nam se netko pokušava igrati Hannisdahla… 😀

Mislim neš ti 50 tisuća eura prometa, to je sve sića i očito se ne da baš mnogo sakupiti ispod trenutne razine. Al kako je problem kupiti, tako je problem i prodati, ako i kad ti specifične ni tržišne okolnosti ne idu na ruku.

Treba gledati širu sliku. Deda nije sam donio odluku niti je uopće odlučivao o strategiji i budućnosti Jadroplova. Meni se vidi da netko drugi vuče konce iz pozadine. Tko, kada, gdje i zašto pokazat će vrijeme. No, treba svakako biti svjestan činjenice da unatoč povoljnijem od tržišnog financiranja dug će dobrano narasti i u tom smislu treba anticipirati njegovu razinu, trošak njegova financiranja i procijeniti taj sklad ili nesklad jer o tome bi u financijskom smislu mogla ovisiti dokapitalizacija. U strateškom smislu, eventualna dokapitalizacija će pokazati tko je igrač u pozadini (ako ga ima) i tek tada će biti jasan smjer i nakane. I da li JDPL postaje public ili će i dalje država (samostalno ili u kombinaciji s tim “nekim”) kormilariti njime. U posljednje vrijeme, ta je “državna šapa na ramenu” išla na ruku kompaniji, no u dugom roku, bojim se da to može završiti uništavanjem, a ne stvaranjem vrijednosti za dioničare, kao i mogućnost da se JDPL da nekome tko ne želi nikakve suvlasnike, a pogotovo one najmanje. To su rizici. Ta nije slučajno ova dionica toliko duboko diskontirana na fer vrijednost. Iako ih ljudi ne znaju opisati ni kvantificirati, osjećaju ih, jer imaju ipak neko prethodno iskustvo “glede mede”…. jel…

A zakaj danas nema trgovanja

pa jednostavno je……onaj što je kupio jućer nema više love, pa sad zajedno sa onima koji imaju dionice nada se da će se opet pojavit neki optimista da mu prodaju skuplje pa čekaju……nešto će doćekat…….kao i ostatak dry bulk marketa…….šanse su 100% da ide rast ako bude sve dobro i 100% da ide pad ako ne bude…….cijeli bi dry bulk mogao ili po stepenicama gore ako bude bdi sreće ili liftom dole ako bude bdi nesreće…….ako fantazije i očekivanja da će Kina dići dry bulk budu ostvarene ide rast a ako “kineske fantzije” i fantazije o manjku brodova nedokazane dry bulk vozarinama propadnu i dogovor sa Australijom smanji ton milje bit će kuku lele i brdo brodova na spotu koji će se gurat da voze sa što manjim minusom koji u konaćnici vodi većem minusu svima……..o daljnjem eventualno crnom scenariju bankrota i dokapa ćemo ako za to dođe vrijeme…….vanjski su brodari maheri u tome……ima do tada još jahanja……to dolazi nakon pada kroz brisani prostor…….Kina je kljuć a kljuć je trenutno u banani……

New Report

Close