JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

hugh, 05.01.2023. u 22:28

pa jednostavno je……onaj što je kupio jućer nema više love, pa sad zajedno sa onima koji imaju dionice nada se da će se opet pojavit neki optimista da mu prodaju skuplje pa čekaju……nešto će doćekat…….kao i ostatak dry bulk marketa…….šanse su 100% da ide rast ako bude sve dobro i 100% da ide pad ako ne bude…….cijeli bi dry bulk mogao ili po stepenicama gore ako bude bdi sreće ili liftom dole ako bude bdi nesreće…….ako fantazije i očekivanja da će Kina dići dry bulk budu ostvarene ide rast a ako “kineske fantzije” i fantazije o manjku brodova nedokazane dry bulk vozarinama propadnu i dogovor sa Australijom smanji ton milje bit će kuku lele i brdo brodova na spotu koji će se gurat da voze sa što manjim minusom koji u konaćnici vodi većem minusu svima……..o daljnjem eventualno crnom scenariju bankrota i dokapa ćemo ako za to dođe vrijeme…….vanjski su brodari maheri u tome……ima do tada još jahanja……to dolazi nakon pada kroz brisani prostor…….Kina je kljuć a kljuć je trenutno u banani……

E upravo iz gore navedenih razloga ja izbjegavam cijeli ovaj sektor, ne znajući ništa o tome. Ono što znam je da je risk/reward ratio premalen. Kad se na tome zarađuje, ne zarađuje se ni blizu toliko basnoslovno da bi opravdalo 50%tni i veći rizik (dugo)trajnog gubitka investicijskog kapitala.

Uvijek ćemo ili zaradit ili izgubit. Ili ostat na nuli, ali to je uvijek daaaaleko bolje nego izgubit. Pitanje je samo kad se zarađuje, koliko se zarađuje i kad se gubi, koliko se gubi.

Ako kad zarađujem, zarađujem 10-15%, a kad gubim, gubim 5-10%, s jednakom vjerojatnošću za zaradu i gubitak, recimo 40% slučajeva, izgledi su u biti debelo na mojoj strani, pogotovo u velikom broju “oklada”. Ne samo zbog većih zarada od gubitaka, nego i jer u ovih 20% slučajeva kad sam ostao na nuli – nisam izgubio, što mi popravlja cjelokupnu situaciju.

Da mi je risk/reward takav da mogu izgubiti pola ili zaraditi puta 10, to bih mogao razmisliti pa ući s manjim dijelom portfelja.

Ako je takav da riskiram gubitak pola da bih eventualno zaradio 80 ili 100 posto, po meni to ne vrijedi truda.

Riskirati 5% da bih zaradio 10% ili 10% da bih zaradio 15% je puno bolja igra, pogotovo kad su izgledi 60% u moju korist.

https://radio.hrt.hr/slusaonica/pomorska-vecer?epizoda=202301022015

Kapetan Pavlović spominje 14,8 milja eura natjecaj od fondova za trajekt koji sigurno prolazi samo papiri cekaju, to bi ove godine uz 2 LPG bilo top vijest… Proslo nekako ispod radara. Vjerovatno je to sve uracunato u ovu cijenu 🙃🙃🙃 mi smo efikasnl trziste.

Imamo novih lica u top-10. Vidit cemo hoce li jos kupovati. Po meni udjeli su im zanemarivi.

Jdpl sa ovim plinskim biznisom mi se čini dobra priča. Možda je u pozadini nekakva poveznica sa terminalom na Krku pa da se zaokruži u jednu cjelinu.  Nemogu se odat dojmu da je Iveku sama od sebe došla ova ideja. Država je radila studije i projekcije za terminal s obzirom da je nedavno Ivica spominjao mirovinske fondove, inu i nekako mi dolazi samo od sebe da bi tu Enna opskrba mogla naći sebe 🤔🤔 odgledat ćemo predstavu do kraja…

7dnevno

Jadroplov ide u privatizaciju. Na popisu 110 tvrtki koje su na prodaju.

Na web stranici 7dnevno nema popisa 110 firmi koje idu u privatizaciju.

Ima li taj spisak u tiskanom izdanju?

Je li na njemu i cca 8 % dionica AP?

Br. 9 u top-10 grabi polako i sigurno, očekujem ga do kraja mjeseca da ce skinuti Br. 4.

Jdpl ce imat odličan Q4 unatoc padu vozarina.

 

Poštovani Lapad, 

Nema popisa 110 tvrtki. Samo se navodi koje bi mogle biti a koje će prestati biti strateške jer je to vjerojatno obećano EU.

Možda na cerp, agenciji za

Poštovani Lapad, 

Nema popisa 110 tvrtki. Samo se navodi koje bi mogle biti a koje će prestati biti strateške jer je to vjerojatno obećano EU. 

Možda na cerp, agenciji za

Zanimljivo. Sveti Dujam trenutno vozi za 7.000USD po danu, a već je ugovoren novi charter koji počinje 01. ožujka i to za svega 3.000 USD po danu 😬.

.

Ako je suditi po ovome period loših vozarina će potrajati.

.

Izvor je Signal Shipping.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Samo temeljem ova dva ugovora, tijekom ta dva mjeseca ce ovaj jedan brod skupiti minus od gotovo 4 milijuna kn. Znamo da su im 4 od 5 brodova na spotu, odnosno kratkorocnom time charteru… bit ce cupavo.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Jedine točne vozarine su one potvrđene od uprave a to su 12.000 i 12.500 za LPG novogradnje i 30.000 USD(-trošak goriva) za bulker Split 1998.g.

Sve druge objavljene po netu mogu biti i spot vozarine po kojima voze unajmitelji brodova,a ne brodar koji je vlasnik broda.

Vozarine za LPG niti vozarina za Split nije potvrdjena od strane uprave.

.

Ova tvoja druga konstatacija je moguca samo u slucaju da je JDPL dala svoje brodove u bareboat charter nekom unajmitelju, a sto znamo da nije slucaj. JDPL svoje brodove daje u kratkorocni time charter (nekada su znali raditi i voyage charter). Zato nemam zasto sumnjati u ove vozarine objavljene na netu.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

mitkko, 22.01.2023. u 13:08

Zanimljivo. Sveti Dujam trenutno vozi za 7.000USD po danu, a već je ugovoren novi charter koji počinje 01. ožujka i to za svega 3.000 USD po danu 😬.

.

Ako je suditi po ovome period loših vozarina će potrajati.

.

Izvor je Signal Shipping.

Ja ti u ovo ne vjerujem. Često su to falsifikati, pa čak i na razini foruma.

Nema tu neke volatilnosti, promjena trenda visi u zraku, a znamo da nije bilo baš prodavatelja, osim nekolicine. Neki bi se htjeli vratiti, a neki ne bi. Čudni su putevi moždanih stanica.





mitkko, 24.10.2022. u 21:51



Evp clanak i na naslovnici Poslovnog. Kazu da brod vec od sutra pocinje ostvarivati prihod od najma.

 

sve je to potvrđeno

 

Domaća tvrtka kupila novi tanker, prvi u Hrvatskoj za prijevoz ukapljenog naftnog plina



 

New Report

Close