JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nisam ničiji odvjernik iako Ratka znam osobno ali ovaj račun smrdi i mislim da je dio večeg računa. Da nije tako Tween deck poontons heading nebi bio označen brojem 3. Da bi bilo vjerodostojno trebalo bi vidjeti šta je 1 i 2 koje ovdje nemamo. Cijena od 17,2 singapurska dolara za KG za mene je čak i niska vidimo li da se radi o malim komadima. Pogledaj Lenćevu Price list za male komade čelika.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ti mozes biti sretan sto poznajes ljude od ugleda.Ma racun ne smrdi sta ti je.Ma ne mogu virovat u to.10 bracketa placeno 625 kila singapuraca te davne 1996. Imas sve pod 1,2,i 3. Ukupno 708 kila zeljeza,a obracunato ko da su napravili te dvi bukaporte od 35 tona umisto samo 10 braketa za iste. Moj sinko kako se kalio i iskalio celik te davne 1996.Zivjela,zivjela,zivjela Hrvatska. Ode je zeljezo placeno pod srebro pari mi se.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

Loše se piše.

@dr Oetker

Cuj ja vjerujem da si ti doktor,ali znas valjda tipa nisam ginekolog ali mogu pocirit.A ja od ovoga zivim i to poprilicno dobro. U ovome biznisu koji je poprilicno okrutan ne smijes previse gledat assets nego poslovanje i predvidjeti trendove.A ovdje je lose i ide prema gorem.Cak i da se BDIiji promjene sa onakvim cijenom koja je placena ovo u plus ne moze izac nikako. Evo sad ima do 75 preko 1800 komada sa prosjekom 70.Nije mi namjera da ti se ovdje nasladjujem kako si popusio jer od toga nemam nista. Kazem ti s obzirom na realne pokazatelje ovo rast ne bi trebalo.A da li ce privatizacija,da li ce se mirovinci natrpat to je moguce. Pa ovo bi im bila daleko bolja investicija od Ingre na preko 30000kuna.

@Techmane

Je imas pravo ovo je dio jednog veceg racuna valjda onoga kako je Jadroplovu isparilo 20 brodova. Ili jos veceg kako su isparile cijele kompanije poput sibenske i dalmatinske plovidbe ili Croatia linea.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

Dionica padne na 58,11 kuna i vi niš’ ne pišete, a prije toga se raspisali k’o da ste sam Ivo Andrić…vama odgovara ova cijena, zato sad i šutite. Za koga odrađujete nisku burzovnu cijenu? Svi vaši postovi su prozirni, pisani su sa namjerom zastrašivanja malih dioničara i rušenja cijene. Hajde, nastavite, meni se više ne piše u takvom društvu…sve znate o brodovima, a?! Malo sutra. Mnogo ste umišljeni, k’o i onaj što je vozio titanic, a i onaj što ga je pravio puno mi sliči na vas[emo_smijesak]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

Ne znam kad je više postova u jednom danu napisano,a i kad je ovoliko posto cjena pala,ne vjerujem da je slučajno???????????????

Tek sad vidio ovo rusenje.Ovo je stvarno brutalno.Ja sam svoj target od 300 rupija(oko 30 kuna) predvidjao tamo oko nove godine.Ima bit da ce ovu godinu nova uranit.
Kako nista ne pisem pa na preko 70 sam Vam pisao da nije dobro.Jasno ni ja ne bih drugoga poslusao jer besplatni savjeti su najskuplji savjeti.Ovaj sto se istresao pred zatvaranje je iskipao preko 650 komada.

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

ma kakvi slučajno….e, sad može onaj slogan kupujmo hrvatsko…nikada jeftinije neće biti[emo_cool]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

kako je krenulo, uskoro će se JDPL i LPLH izjednačiti cijenom na 4x kn

Sve što pišem je osobno mišljenje bez sugestija i odgovornosti, tekst je predmet diskusije !!!!!!!!!

Pad od 15% u jednom danu. Pa toliko nije pao ni Dlkv kad je izasla vijest o blokadi racuna.

Pa koliko su miliona kuna u gubitku ?

Meni se čini da se radi o pripremi za privatizaciju Jadroplova tj prodaju državnog udjela što je najavljeno već napočetku mandata ove vlade.Sve ruše na uštrb države kako bi jeftino kupili i za male novce pojedini privatnici preuzeli države trvtke.
Sve mi to liči na privatizaciju iz 90-tih,s tim da je ipak koliko toliko pravna država profunkcionirala i d abi se nekli mogli opeć.

Vi, koji uopće nemate dionice Jadroplova, zašto ste se tako raspisali na ovoj temi? Za koga vi odrađujete posao? I umjesto da predajete na kakvom prestižnom brodarskom ili pomorskom fakultetu, vi s tolikim znanjem o brodogradnji, plovidbama, morima i raznim teretima ovdje mukotrpno, danonoćno, pišete bez honorara? Za koga vi odrađujete posao? Znate, s previše žara pišete, previše je tu ružnih stvari napisano o pomorskom prometu i Jadroplovu. Svojim pisanjem ste previše sumnji navukli na sebe…stvarno, za koga vi odrađujete posao? Netko od mjerodavnih morat će ovo istaražiti i vidjeti za koga se to odrađuje posao. Vi stvarno mislite da bi netko mogao od ove države i ove sadašnje hrvatske vlade dobiti sedam brodova, od toga tri ganc nova, za samo 20 milijuna američkih dolara…ako se nešto može nazvati manipulacijom na hrvatskom tržištem kapitala, onda je to slučaj Jadroplov. Zato, morat će mjerodavni to istražiti… Nije ovdje vama, koji o Jadroplovu ružno pišete, do niske cijene njegove dionice i jeftinog dokupa iste, vama je ovdje do odvraćanje pažnje od Jadroplova, najprije odvraćanjem investitora od bilo kakve kupnje. Jadroplov nikada do sada u jednoj godini nije imao tri nova broda i burzovnu cijenu od 58 kuna….ako je nešto dobra kupnja onda je to dionica Jadroplova po cijeni do 100 kuna[emo_smijesak]

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

JADRANSKA ULAGANJA
25.02.2012.

Premda se za državu često kaže da je loš gospodar, takav scenarij ne bi bio nužno povoljan za držav­nu kompaniju, jer se “Jadroplov”, manje zbog nadzora države, a više zbog solidnog rada poslovodstava, tijekom posljednjih 12 godina uz­digao od ruba stečaja do relativne stabilnosti. Flota je, doduše, sma­njena, ali je i drastično pomlađena, pri čemu se ne smije zaboraviti kako se u vlasništvu kompanije nalazi i nekoliko vrijednih nekretnina, posebice upravna zgrada na toliko spominjanoj zapadnoj obali Gradske luke.

Slijedi prodaja?

Ukupna imovina tvrtke prelazi vrijednost od milijardu kuna, od čega najviše otpada na šest brodova u floti*, ali ni nekretnine nisu zanemarive, pa će “Jadroplov” biti vr­lo atraktivna meta za potencijalne kupce ako se država odluči na pro­daju svojeg vlasničkog udjela od gotovo 72 posto. Hoće li se i kada takav rasplet dogoditi, nitko nam nije želio komentirati u Agenciji za upravljanje državnom imovinom (AUDIO) u čijem se portfelju nala­ze “državne dionice”. Očito je da se za to čeka politička odluka, ali prije toga je realnije očekivati promjene u sadašnjem Nadzornom odbo­ru kompanije čiji su članovi, među ostalima, Kruno Peronja, bivši čelnik splitsko-dalmatinskog HDZ-a i donedavni glavni “nadzornik” tvrt­ke, te Sergio Bracanović, još jedan HDZ-ov hvarski kadar.

* u vrijeme nastanka novinskog članka bilo je šest brodova, sad ih je sedam
_________________________________
http://www.jadranska-ulaganja.hr/hr/arhiva/dirigirani-gubitak-utapa-jadroplov

[b]Jednog dana krenuli smo mi putem kojim nisu mogli svi. Bili smo sigurni u svoj hepiend. U svoj dixie band[/b].

E moj dotore puno toga tebi nije jasno,ali nema veze ako si mlad naucit ces.A ovi koji u nas predaju na tim vakultetima o pomorstvu i brodogradnji uglavnom pojma nemaju.Vise manje bezveznjaci bez ikakvih referenci koji se dalje od tih vakulteta nisu makli. Jasno mi je i zasto.
Zapitaj se zasto nam je pored takvih kvalitetnih strucnjaka pomorstvo i brodogradnja totalno upropasteno i u komi. Pitaj se gdje je nestala Croatia line,sibenska,dalmatinska i koliko imamo danas zaposlenih u brodogradnji,a koliko smo imali prije 20 godina u vrime mraka.Koliko ce brodogradilista u Rh prezivit nakon privatizacije i koliko dugo kad se skinu sa drzavne sise??? Koliko penala platimo po svakom brodu i koliki su gubici po brodu. Sve zahvaljujuci tim “vrhunskim” etabliranim strucnjacima.
A clanak kaze “flota je, doduše, sma­njena”,valjda je trebalo nadodat a Bogu hvala sta je tu je.
Sto se pisanja tice gdje,kada i kako to je moj izbor dokle god se drzim pravila foruma.Smiri djire jer ces ic u overspeed.
Pored toga procitaj taj clanak pa uzmimo da je to i tocno sto pise ,a nije jer po ovome ispada da svaki od tih brodova vrijedi 150 milja kuna,ali nema veze papir trpi sve rekao je kolega Techman.Da li postoje i nekakva kreditna zaduzenja. Ili brodovi i firma nisu optereceni nicim???

Uistinu, bez svoje samostalnosti, narod ne može biti narodom, osobom, nego je samo puk - množina čeljadi! Dokle budemo imali domaćih izdajica, dotle ćemo imati tuđinca gospodara!

New Report

Close