IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[smiley6] ljudi ja kupio jednu za ladicu po 13000 pa da vidimo sta ce biti za 1god.

Ima li tko izračunate pokazatelje
ROA ROE P/S P/E P/B
Da vidimo gdje smo
Za poslove znamo koji se sve spremaju
Počinje i otkup zemljišta kod Babine Grede i gradnja kanala Dunav-Sava

Bolje prekasno nego nikad.

Ima li tko izračunate pokazatelje
ROA ROE P/S P/E P/B
Da vidimo gdje smo
Za poslove znamo koji se sve spremaju
Počinje i otkup zemljišta kod Babine Grede i gradnja kanala Dunav-Sava

Znate zašto danas nije bila ili završila na višim razinama ?
jer sam ja htio prodati na 13.200 pa kupiti kao ožbolt na 12 800…
i ostalo ko ukleto !
nije ni taknulo tu cijenu.
baš sam srećković !
a možda i jesam jer ako idući tjedan poskoći kao neke danas… otići će preko 14.000 samo tako.[smiley9]

P/BV 6,29
P/E 58,42
ROA 3,51
ROE 10,76

Hvala Jurrica

Bolje prekasno nego nikad.

Evo još jedan poslić IGH ,nije velika vrijednost no godi povjerenje investitora, sve skupa je par miliončića[smiley2]

OKONČAN NATJEČAJ ZA ČETVRTU FAZU IZGRADNJE BAZENA NA KANTRIDI
Strabagu posao od 40 milijuna kuna

Posao nadzora nad izgradnjom četvrte faze izravno je dobio IGH, a vrijednost ugovora je oko 750.000 kuna

RIJEKA – Na natječaju za izgradnju četvrte faze bazena na Kantridi posao je dobio Strabag, a vrijednost radova koji uključuju izgradnju oborinske odvodnje, podmorskog ispusta, sportske, interijerske i ostale opreme, elektroinstalacija, centralnog nadzornog sustava, sportske elektronike i ostale instalacije je oko 40 milijuna kuna s PDV-om. Natječajnu dokumentaciju podigle su četiri tvrtke: Strabag, GP Krk, Metal Opatija i Zagorje, a ponude su poslali jedino Strabag i GP Krk, inače poslovni partneri koji grade treću fazu, a posao su dobili prije godinu dana na javnom natječaju za oko 135 milijuna kuna. GP Krk je za četvrtu fazu ponudio oko 39 milijuna kuna bez PDV-a, što je bilo za tri milijuna kuna skuplje od Strabagove ponude.
Ravnatelj Direkcije plana i razvoja u odjelu gradske uprave za komunalni sustav Dragan Blažević kaže da nema ništa sporno u provedenom natječaju jer je ponuđeni iznos unutar očekivane cijene, te ističe da Strabag vrlo kvalitetno obavlja posao treće faze, a što je još bitnije, radovi se obavljaju prema predviđenom dinamičkom planu koji je u ovom projektu izuzetno bitan zbog toga što se bazen na Kantridi mora otvoriti do sredine 2008. godine kako bi prošao probni rad i bio spreman za Europsko prvenstvo u plivanju u malim bazenima što će se u Rijeci održati krajem sljedeće godine.
– Što se tiče radova koje tek treba obaviti, očekuje nas natječaj za petu fazu realizacije, odnosno za konstrukciju starog bazena, izgradnju bazena za skokove u vodu, te uređenje plažnog pojasa, pojašnjava Blažević.
Blaževiću nije ništa sporno ni u drugom natječaju koji je riješen izravnom pogodbom bez objave poziva. Naime, posao nadzora nad izgradnjom četvrte faze izravno je dobio IGH, a vrijednost ugovora je oko 750.000 kuna.
Išli smo na izravnu pogodbu zbog toga što smo izuzetno zadovoljni onim što je IGH do sada napravio kao nadzor, a cijena je također u okvirima onoga što smo očekivali. Zatražili smo ponudu, a u pregovaračkom postupku smo uspjeli korigirati cijenu tako da ona ne prelazi 25 posto vrijednosti osnovnog ugovora. Na taj način smo omogućili sklapanje aneksa, a dosta nam je važno da u nadzoru imamo kontinuitet. Ocijenili smo da smo na ovaj način bolje prošli nego da smo išli na javni natječaj, izjavio je Blažević i najavio da će se dvoransko plivalište staviti pod pomični krov do kraja ove godine.

Glasnogovornik IGH na neodređeno

Opet posao….sa ovim svim poslovima bi trebala biti preko 20 somova…..[smiley1]
Biti će zanimljivo u ponedjeljak…………..kao i uvijek…[smiley1]

[color=blue]Paaaa po lojtrici gor, pa po lojtrici dol...pa po lojtrici gooorrr i doooollll...........[/color]


Opet posao….sa ovim svim poslovima bi trebala biti preko 20 somova…..[smiley1]
Biti će zanimljivo u ponedjeljak…………..kao i uvijek…[smiley1]

sa IGH je posebno zanimljivo ove godine,
a gdje će se zaustaviti…
možda ne 20.000 ali u svakom slućaju bit će to užitak pratiti nama koji smo
unutra i spremni za novi skokić.

Evo malo da se ne opustitte i sutra da vam bude lakši dokup ( ja ću još malo u šoping)[smiley1]

13.08.

AUTOTRANS I RIJEKA PROMET NA ZAJEDNIČKOM PROJEKTU U CENTRU GRADA
U Barčićevoj novih sto parkirnih mjesta

Na mjestu sadašnje garaže Autotransa izgradit će se podzemna garaža sa 300-njak parkirnih mjesta, te stambeno-poslovni kompleks, ali prije toga Autotrans mora preseliti na Škurinje

RIJEKA – Za dva do tri mjeseca Rijeka promet bi trebao izgraditi privremeno parkiralište sa stotinjak parkirnih mjesta na lokaciji Autotransove garaže u Barčićevoj ulici. Prema sporazumu koji su potpisali Grad Rijeka, Autotrans i Rijeka promet na mjestu sadašnje garaže bi trebala niknuti podzemna garaža s 300-njak parkirnih mjesta, te stambeno-poslovni kompleks, ali prije toga Autotrans mora preseliti u nove prostore koji su izgrađeni u Škurinjama, na mjestu nekadašnje tvornice stanova »Adriamont«.
– U Škurinjama smo pri kraju s radovima, te očekujemo da ćemo do kraja rujna ove godine biti gotovi, a nakon što obavimo tehnički pregled, preselit ćemo se u novoizgrađene prostore. Prema potpisanom sporazumu podzemnu garažu će graditi Rijeka promet, a Autotrans je preuzeo izgradnju tri manja samostojeća stambeno-poslovna objekta, te jedan veći koji će imati prizemlje i četiri kata. Projektant kompletnog kompleksa je IGH, a trenutno je napravljen elaborat o uklanjanju postojećih građevina. Ako sve bude prema zacrtanom dinamičkom planu, krajem 2008. godine mogli bismo krenuti s izgradnjom, kazao je direktor za nekretnine Autotransa Branimir Tomljanović.
Dok ne počnu radovi, u Barčićevoj će Rijeka promet urediti privremeno parkiralište, a potvrdio je to glasnogovornik te tvrtke Robert Maršanić. On je pojasnio na koji način će se graditi podzemna garaža krajem 2008. godine.
– Garaža je predviđena do maksimalne dubine od četiri podzemne etaže. Sama garaža je organizirana sistemom poluetaža kako bi se postiglo najfunkcionalnije rješenje. Kapacitet je 308 parkirnih mjesta s dvije vertikalne komunikacije od kojih je jedna opremljena dizalom, a obje veze imaju izlaz na javnu površinu trga. Uz vertikalne komunikacije predviđena je postava automata za naplatu parkiranja, te prostor za nadzor garažnog objekta. Kako bi maksimalno iskoristili javnu pješačku komunikaciju, ulaz u garažni prostor kompleksa je predviđen preko danas neizgrađenog dijela Ciottine ulice. Ulaz je odmaknut od raskrižja s Barčićevom i Dežmanovom ulicom, kao i od ulaza u garažu Zagrad A. Prema preliminirarnim procjenama investicija će koštati oko 45 milijuna kuna, a financirat će se izdavanjem korporativnim obveznicima za što je Rijeka promet dobio suglasnost vlasnika, a to je Grad Rijeka, pojasnio je Maršanić. U Rijeka prometu očekuju da bi garaža trebala biti gotova i u funkciji početkom 2010. godine

Glasnogovornik IGH na neodređeno

Nego imam kratko pitanje. Zna netko kada ide dividenda i koja je procedura za dobiti istu?
Hvala na odgovorima.

AZ mirovinski fond? Hvala, ne! Radije mi dajte sifilis!

Prljave igrice jutros u pokušajima da se sruši cijena [smiley2]

Ma ne može niže pasti,10-12% je rasla od onih 11.000,a rezultati su 91% dobitka….hahahahah

[color=blue]Paaaa po lojtrici gor, pa po lojtrici dol...pa po lojtrici gooorrr i doooollll...........[/color]


Prljave igrice jutros u pokušajima da se sruši cijena [smiley2]

Plakati će oni koji prodaju na ovim razinama
[smiley2]

Glasnogovornik IGH na neodređeno

Ajde napokon neko normalan – dojadilo mu čekati i opalio po asku [smiley2]

New Report

Close