IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Pobjeda

Gle samo ovo da nepišem puno i upamti dobro što se tiče CG

Glavni koperant u tom poslu je firma od njihovog ministra za graditeljstvo
mislim da netreba veća garancija

a kud će cjena dionice neznam samo znam da ja mogu pisat do iduće N.G i neću moći utjecati na nju

Nemrem ne napisati ništa.
Vidim nitko nije niti pogledao linkove koje sam posatao.
Ljudi moji ove godine u srbiji je propalo 574 građevinarske tvrtke, otpušteno je 10000 radnika
za crnu goru su slične statistike ali nigdje nisam pronašao točni broj tvrtka koje su propale…

ali bitno je ono kaj se najavljuje za crnu goru i za građevinarstvo za slijedeću godinu…a to je 30% gore nego za nas…još kada tu dodam odlazak Đukanovića (premijer CG koji je u dobrim odnosima sa dr. Ivom ali i sa IGH), pa tu još dodam ogromne probleme prve banke (koje je vlasnik niti više niti manje nego Đukanovičev brat, pa dodam trenutni problem sa Kosovom i Srbima…

onda dolazim do zaključka da zaboravite cestu…ljudi pa dajte otvorite one linkove pa vidite koliko je proračun CG…
btw CG ima 630.000 stanovnika…a gradili bi cestu za 3 mlrd eura…daj molim te realnost malo..

btw da vas nešto pitam…koju to branu ili kaj već IGH projektira u Rusiji? kao dobili su poslove za mlrd eura u Rusiji a u biti ništa…zo je bilo kada je IGH bio na 13k pa je poletio na 15k u jednom danu…

brane projektira elektroprojekt, a ne igh (Čečenija)

dajte malo pamet u glavu…i čitajte više


Mislim da polaziš od krive pretpostavke da c.gora financira izgradnju autocesta.
Kod njih je sada slična situacija kao i kod nas krajem stoljeća
Investitor je uvijek jedan te isti samo se mijenja tok novca i način kreditiranja(indirektno ili direktno)
Ne misliš valjda da je naša ideja bila sve te autoceste izgraditi?
To su si oni napravili koridore da nam mogu dostavljati skupo to njihovo strano smeće…
Zašto mi ne proizvodimo svoje smeće?zašto lova nije išla u gospodarstvo ili industriju?
Zašto sada imamo tako skupu državu da ne možemo ni šibice sami proizvoditi a da budemo konkurentni?
Pa brale nisi mogao dobiti kredite za ništa drugo osim za ono što su oni htjeli..i sada skupo vraćaš te kredite…voziš se po tuđim cestama da bi razvozio stranu robu.
Nema nikakve šanse da kod crnogoraca ne bude isto..
Znači prvo crna gora ulaže u infrastrukturu..zapošljava radnike u javnim radovima..nakon izgradnje i preuzimanje koncesija kad kredita više nema dolazi EBOR sa svojim investicijama kao spasitelj jer ti sam očito ne znaš i ne možeš…a to što su i prvotni krediti od njih indirektno to alali
Bez obzira na proračun i sve ostalo što piše u tim člancima čak i da je sve točno autoceste će ići kod njih sigurno zato što jednostavno ne može biti drugačije…i za kraj jedan mali IMHO da me se ne hvata za svaku riječ
Pozdrav

sijem žito raste grahorica



Crna Gora: Konstruktor bi mogao ostati bez "posla stoljeća"

Hrvatski konzorcij Konstruktor mogao bi ostati bez "posla stoljeća" u Crnoj Gori ukoliko u predstojećih 60 dana ne osigura kvalitetna bankovna jamstva za izgradnju autoceste od Bara do Boljara, pišu u subotu crnogorski mediji.
Naime, Vijeće za izgradnju autocesta u Crnoj Gori, kojim predsjeda premijer Milo Đukanović, u petak je Konstruktoru, s kojim je sklopljen ugovor o koncesiji za gradnju autoceste od Bara do Boljara, novi rok od 60 dana za dostavu novih finacijskih jamstava.
Vijeće je, također, odlučilo da zbog uštede u vremenu započne preliminarne pregovore sa drugoplasiranim izvođačem s natječaja, grčko-izraelskom kompanijom AKTOR/HCH, ukoliko hrvatski graditelji ne ispune dogovorene rokove.
Vijeće je, kako pišu Vijesti, ocijenio da jamstva koje je prošli tjedan predao hrvatski Konstruktor "ne jamče konačno zaključivanje financijskih ugovora, zbog čega treba uzeti u obzir i alternativna rješenja"

Kako bi odustajanje Crne Gore od "posla stoljeća" moglo utjecati na cijenu dionice IGH?
NE ŽELIM NI POMISLITI !!
Molio bih stručnjake za TA da odrede lokalno dno s obzirom na novonastale okolnosti.


Ti si stvarno smjesan ako doista mislis da ce ostat bez ovog posla,ovo je jos jedna manipulacija novinara i drukanje na i ovako podcjenjene gradjevinare u ljepoj nasoj,ne nasjedaj.
[/quote]
bolje da odmah odustanu da ne bude pušiona kao sa Zagrebačkom kad su preplatili zemlju Ovo mi miriše na isto jer je druga po redu ponuda bila 50% skuplja pa im Crnogorci toleriraju kašnjenje jer su ovi drugi puno skuplji Bojim se kakva će biti zarada ako budu radili po ovim cijenama Čisto sumnjam da će im ovi dizat cijenu kako su naučili kod nas kad je najbitnije bilo dobit posao a onda peračina po cijeni Ovi tamo nemaju Sanadera a i druga su vremena Imam par dionica Igh i nisam za komunjare

Prometni koridori na evropskoj razini su određeni davnih dana jer normalni ljudi imaju prekcije događanja godinama unaprijed. Ntko nam nije kriv što to nismo napravili prije 20 godina i otplatili veći dio do sad. Te ceste nisu izmišljene kako bi nas netko opljačkao već da se promet odvija normalno, da se izbjegne usko grlo u Austriji i da se spoji Jadran sa Baltikom. Naš Bogom dani položaj bi svakom razumnom donosio milijarde € godišnje od tranzita kojega si možemo organizirati kako nam je volja no naši političari imaju pametnijeg posla. Kad bi napisao još koju riječ o prugama i lukama koje su nam na razini 19. stoljeća… no neću jer me je sram na šta to liči.

who dares, wins

“http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/radulovic-konstruktorov-projekt-je-neodrziv%2c-znaju-to-i-banke,63993.html


Nemrem ne napisati ništa.
Vidim nitko nije niti pogledao linkove koje sam posatao.
Ljudi moji ove godine u srbiji je propalo 574 građevinarske tvrtke, otpušteno je 10000 radnika
za crnu goru su slične statistike ali nigdje nisam pronašao točni broj tvrtka koje su propale…

ali bitno je ono kaj se najavljuje za crnu goru i za građevinarstvo za slijedeću godinu…a to je 30% gore nego za nas…još kada tu dodam odlazak Đukanovića (premijer CG koji je u dobrim odnosima sa dr. Ivom ali i sa IGH), pa tu još dodam ogromne probleme prve banke (koje je vlasnik niti više niti manje nego Đukanovičev brat, pa dodam trenutni problem sa Kosovom i Srbima…

onda dolazim do zaključka da zaboravite cestu…ljudi pa dajte otvorite one linkove pa vidite koliko je proračun CG…
btw CG ima 630.000 stanovnika…a gradili bi cestu za 3 mlrd eura…daj molim te realnost malo..

btw da vas nešto pitam…koju to branu ili kaj već IGH projektira u Rusiji? kao dobili su poslove za mlrd eura u Rusiji a u biti ništa…zo je bilo kada je IGH bio na 13k pa je poletio na 15k u jednom danu…

brane projektira elektroprojekt, a ne igh (Čečenija)

dajte malo pamet u glavu…i čitajte više


Mislim da polaziš od krive pretpostavke da c.gora financira izgradnju autocesta.
Kod njih je sada slična situacija kao i kod nas krajem stoljeća
Investitor je uvijek jedan te isti samo se mijenja tok novca i način kreditiranja(indirektno ili direktno)
Ne misliš valjda da je naša ideja bila sve te autoceste izgraditi?
To su si oni napravili koridore da nam mogu dostavljati skupo to njihovo strano smeće…
Zašto mi ne proizvodimo svoje smeće?zašto lova nije išla u gospodarstvo ili industriju?
Zašto sada imamo tako skupu državu da ne možemo ni šibice sami proizvoditi a da budemo konkurentni?
Pa brale nisi mogao dobiti kredite za ništa drugo osim za ono što su oni htjeli..i sada skupo vraćaš te kredite…voziš se po tuđim cestama da bi razvozio stranu robu.
Nema nikakve šanse da kod crnogoraca ne bude isto..
Znači prvo crna gora ulaže u infrastrukturu..zapošljava radnike u javnim radovima..nakon izgradnje i preuzimanje koncesija kad kredita više nema dolazi EBOR sa svojim investicijama kao spasitelj jer ti sam očito ne znaš i ne možeš…a to što su i prvotni krediti od njih indirektno to alali
Bez obzira na proračun i sve ostalo što piše u tim člancima čak i da je sve točno autoceste će ići kod njih sigurno zato što jednostavno ne može biti drugačije…i za kraj jedan mali IMHO da me se ne hvata za svaku riječ
Pozdrav

[/quote]

Ma fučka mi se.
Neće nitko slušat, nitko ne čita informacije iz okruženja, svi briju da dionice idu up.
Misli kolega kaj želiš.
I ovako i onako moji novci su van brokerovog accnt i nemam se namjeru vratiti.
Svejedno mi je.
Samo ima dobrih ljudi koji će jako puno izgubiti.
LP

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

uz IGH nikako nać dobru vijest

http://seebiz.eu/hr/burze/zagrebacka-burza-institut-igh-i-uljanik-plovidba-predvodili-rasprodaju,63986.html
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/branko-radulovic-konstruktorov-projekt-je-neodrziv%2c-znaju-to-i-banke,63993.html


uz IGH nikako nać dobru vijest

http://seebiz.eu/hr/burze/zagrebacka-burza-institut-igh-i-uljanik-plovidba-predvodili-rasprodaju,63986.html
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/branko-radulovic-konstruktorov-projekt-je-neodrziv%2c-znaju-to-i-banke,63993.html


Evo jedne:
On podseća da su predstavnici Instituta za građevinarstvo Hrvatske prošle sedmice dostavili i drugi deo projekta za gradnju autoputa Banjaluka – Doboj. U roku od desetak dana biće završena revizija ove dokumentacije, a eksproprijacija zemljišta na predviđenoj deonici skoro je okončana. Time je RS ispunila svoje obaveze iz koncesionog ugovora sa Štrabagom.

who dares, wins

sve su to dobre vijesti za neko normalno vrijeme -ali se mora biti svijestan da je ovo vrijeme krize ,i da jaki dioničari prodaju svoje dionice-zbog čega vidjeti ćemo uskoro-po mom skromnom mišljenju slijedi dodatni pad cijene dionice kako IGH-a tako i ostalih na ovom našem jadnom tržištu.
treba se postaviti niže od ovih cijena 20-30% i čekati povoljniju kupnju-nije vrijeme za hvatanje padajućih noževa -koje većinu mogu pretvoriti u dugoročnije investitore ,dosta dugoročnije nego si oni uopće zamišljaju .
Građevinari će pokazati svoju sliku poslovanja u idućih nekoliko mijeseci -biti će vremena za kupnju,iako nisam 100% uvjeren da će biti približna sjajnoj situaciji-stoga dodatni oprez nije nešto što bi se u ovom trenutku trebalo zanemariti.

lacoste*
100 za glas razuma.

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

hmm dobro je što uvjek ima levata koji će kupit ono što će sutra vrjedit par posto niže. btw kad je u CG potisan ugovor rekao sam da će im to bit početak kraja, u CG su kriminalci kakva ni jedna druga država nema, to je privatna država u vlasništvu par ljudi i svi koji se dole petljaju popušit će. moje su skromne prognoze IGH oko 1000 kuna sljedeće godine iako sam i tu optimista.

http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=92715

Apsolutno se slažem s činjenicom da IGH i konzorcij nije znao u što se upušta s poslom u CG, to bi moglo završiti kao Zagrepčanka 2. Kad pogledate sistem financiranja tog projekta, jasno je da najveće koristi ima Crna Gora. Ponuda je potpuno nerealna s obzirom na troškove, što vidimo po drugoj najvećoj ponudi od gotovo 4 milijarde eura.
Dakle hrvatski građevinari su uletili po dumping cijeni, a nije im prvi put.
Konstruktor je u Kataru također dobio velik posao na izgradnji cesta za koji je upitno hoće li uopće biti profita, ili će biti na štetu tvrtke, a tako bi moglo i ovo završiti. Konzorcij građevinara snosi ogroman rizik financiranja na svojim leđima, CG je financijski slaba, a kriza u ovom dijelu Europe bi se mogla zaoštriti. Siguran sam da ćemo se u vezi ovog posla načitati još svega i svačega, naravno, ne pozitivnoga.

***obrisano***


moje su skromne prognoze IGH oko 1000 kuna sljedeće godine iako sam i tu optimista.

Treba prvo da se vidi očel to da opstane i ako oče u kojem delokrugu. Svi se ovdan busaju o prsa kako če da rade vani. Problem je šta je vani isto kriza i šta je vani na delu žestoki protekcionizam. U celom svetu. Svako če prvo da reši svog braju a onda ako ima mesta če da gleda druge. Meni sve smrdi da če ovi u Crnoj Gori da na kraju otkažu gradnju ceste. Ne samo Konstruktoru. Evo ovde vam čovek sve lepo napiso:

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/branko-radulovic-konstruktorov-projekt-je-neodrziv%2c-znaju-to-i-banke,63993.html

CG je privatna prčija i Milo je mlogo ljut što mu stao biznis sa cigarama tako da se meni čini da tu nema leba. Sve je ovo samo još jedno balkansko pozorište.

http://www.jutarnji.hr/vidosevic–za-peljeski-most-ima-dovoljno-novca-u-proracunu/417287/

New Report

Close