IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Dragi kolega,
od kuda god da jeste jeste nije bitno,
ali budite sigurni u dvije stvari.
Zagreb će SIGURNO graditi metro i još će se sigurnije graditi tunel kroz sljeme.
Možda je to nepravedno prema ostalom dijelu Hrvatske ali tako je kako je. Kada će se graditi i dali će projektirati IGh (vjerojatno hoće) nezna se i eventualno samo Bandić zna, a to je neminovno i za Zagreb potrebno.

bez brige, ja svakodnevno osjecam zagrebacke guzve i prvi sam za sve to sta kazes. bez rezerve. bio sam i za auto cestu i za sve projekte koji indirektno donose razvoj koji se niti nemoze predvidjeti kolki ce biti ali uvjek je dobro da se gradi i razvija.
pa nisam ja nista rekao suprotno. jos pogotovo iz kuta igh dionicara.pa znamo valjda sta je dobro za dionicu..
samo sam htio reci da bez obzira sta imam njegove dionice jos uvjek me drzi sjecanje na starog, ljigavog uvuciguzovica. ali mu zelim sve najbolje naravno jer to zelim sebi.


zmrklic: ” Onda Matrix, 13k support ? [thumbsup] ” [wink]

Dobar support[thumbsup]
Vaš link
Obratite paznju na broj 5.
Moguci broj 2 u Top10 dionicara IGH koji dokupljuje zadnjih mjesec dana.[wink]


Kolega, previše je tu upitnika na globalnim razinama da bi dionica mogla u nekom drugom smijeru!
Ne samo ova dionica, već cijelo tržište!

Kojih upitnika molim te?

Hell is Empty and all the Devils are Here

Evo dokumenti s BIH:

Deliberandum est saepe, statuendeum est semel!

Po meni nema perspektivnije veće tvrtke u HR od IGH-a. Pa čovječe, svuda ih ima i svuda će ih biti…
Osnivaju tvrtke, kupuju tvrtke, biroe, suosnivaju…
Tu se ne isplati svaki dan gledati oscilacije cijena nego kupiš IGH i tu i tamo baciš oko kao npr. za dvije godine kad će cijena biti 40 k[proud]

Blago se kolega vama koji imate mnoštvo novčića pa onda neka stoje nema straha to samo leti up bez ikakvih ograničenja.I inače mali su se najčešće obogatili na burzamam i to pogledaš, vidi ovo valja ,staviš 100000 kad ono za par godinica sve to puta 10 može i 15.Bez straha šta nas je više to ćemo više zarađivati sigurno….[tongue]

......BESPLATNI SAVJET,NAJSKUPLJI SAVJET...

evogaopet:

petar385:

Ovo ništa ne mrda…[sad]

a šta bi trebalo mrdati i gdje ???[huh]

Na 30 k do kraja godine

stvarno sam vjerovao u ovakav scenarij, doduše meni je target za do kraja godine bio 25K , ali nakon ovih mega – grande s.anja u svijetu i kod nas, iskreno počinjem sumnjati u takav razvoj situacije, bio bi presretan i da se prinbližimo 20 krajem godine.

Ako si ti u pravu a ja u smrtnoj zabludi , nitko sretniji od mene … [lol]

PROKLETA JE AMERIKA I ZLATO ŠTO SJA !!!!

iskreno se nadam da će IGH ispuniti tvoje želje.u međuvremenu ,još jednom ću preporučiti knjigu od KOSTOLANY:izazov burze.tako je jednostavno pisana i suprotno onome što misle mnogi.ako ima interesa,citiraću nekoliko njegovih razmišljanja………

[color=blue]Tvorac vizije Zagreba[/color]

[color=black]Meni je jasno da će biti onih koji će reći da ja fantaziram o nekakvom metrou dok neki dijelovi grada još nemaju ni vode, ali smatram da netko mora razmišljati i raspravljati dugoročno. Ovi su projekti potrebni. Ja sam svjestan da se oni ne mogu realizirati odmah, ali treba početi planirati i projektirati. Kad se izrade planovi, korak po korak mogu se realizirati dijelovi jasno zamišljene cjeline. To će trajati, ali je potrebno krenuti što prije“, smatra Jure Radić, direktor Instituta građevinarstva Hrvatske, profesor na zagrebačkom Građevinskom fakultetu i urednik zbornika radova sa stručne konferencije “Razvitak Zagreba“, koja je prije nekoliko dana održana u Zagrebu.[/color]

[color=black]Raspravljalo se o urbanističkom uređenju nekih zagrebačkih četvrti, o energetskim elementima. U raspravi su se iskristalizirale četiri velike teme: gradnja podzemne željeznice, grad na Savi, denivelacija željezničke pruge u gradu i gradnja cestovnih obilaznica. S ovom posljednjom izravno je povezana strategija izgradnje cestovne mreže u Hrvatskoj.[/color]

[color=black]Gradnjom brana s hidrocentralama Sava će dobiti stalan vodotok. Na području današnjeg savskog nasipa gradit će se elitni objekti[/color]

http://www.nacional.hr/articles/view/42431/

Netko piknuo 400 komada po 13 000
Fino fino nema što

kako je tih 400 izvrseno–dogovoreno ili pa asku-bidu–nije mi jasno?


kako je tih 400 izvrseno–dogovoreno ili pa asku-bidu–nije mi jasno?

Toliko je brzo bilo da nisam stigo vidjet dali je stajalo na bid-u ili ask-u. Samo najedamput bum bum bum.

13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59
13.000,00 40 10:40:59

Netko je odlučio da ispod 13k neide [lol] [lol] [lol]

po bidu


iskreno se nadam da će IGH ispuniti tvoje želje.u međuvremenu ,još jednom ću preporučiti knjigu od KOSTOLANY:izazov burze.tako je jednostavno pisana i suprotno onome što misle mnogi.ako ima interesa,citiraću nekoliko njegovih razmišljanja………

Ajde citiraj…[rolleyes]

Deliberandum est saepe, statuendeum est semel!


[color=blue]Tvorac vizije Zagreba[/color]

[color=black]Meni je jasno da će biti onih koji će reći da ja fantaziram o nekakvom metrou dok neki dijelovi grada još nemaju ni vode, ali smatram da netko mora razmišljati i raspravljati dugoročno. Ovi su projekti potrebni. Ja sam svjestan da se oni ne mogu realizirati odmah, ali treba početi planirati i projektirati. Kad se izrade planovi, korak po korak mogu se realizirati dijelovi jasno zamišljene cjeline. To će trajati, ali je potrebno krenuti što prije“, smatra Jure Radić, direktor Instituta građevinarstva Hrvatske, profesor na zagrebačkom Građevinskom fakultetu i urednik zbornika radova sa stručne konferencije “Razvitak Zagreba“, koja je prije nekoliko dana održana u Zagrebu.[/color]

[color=black]Raspravljalo se o urbanističkom uređenju nekih zagrebačkih četvrti, o energetskim elementima. U raspravi su se iskristalizirale četiri velike teme: gradnja podzemne željeznice, grad na Savi, denivelacija željezničke pruge u gradu i gradnja cestovnih obilaznica. S ovom posljednjom izravno je povezana strategija izgradnje cestovne mreže u Hrvatskoj.[/color]

[color=black]Gradnjom brana s hidrocentralama Sava će dobiti stalan vodotok. Na području današnjeg savskog nasipa gradit će se elitni objekti[/color]

http://www.nacional.hr/articles/view/42431/

Ma meni nije jasno kako je uspio falit napravit Maslinčki most, a ovo sve drugo dobro izgradio..[cool]

Deliberandum est saepe, statuendeum est semel!

New Report

Close