IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Dakle, evo uskoro na 3 Dnevniku ce gost biti JURE RADIC,I tema-novi smanjeni Peljeski most ciji je on pojektant………..
Alaj ce ovdje biti placa kada i ovo dobijemo!
Imate uskoro veliko mahanje s kote 3000m
lp

najava u dnevniku: Jure Radić – novi/stari projektant Pelješkog mosta

moji postovi su osobno mišljenje te nisu investicijski savjeti niti poziv na kupoprodaju dionica!

Citat – "Sanaderov nikad izgrađeni Pelješki most trebao je imati glavni luk širok čak 568 metara i biti visok 55 metara. Da je izgrađen, bio bi drugi u Europi po veličini raspona luka".
Ovo je projektirao IGH jer Sanader ne bi dao nekome drugome. Ima li još kakvih pitanja o sposobnosti i stručnosti tvrtke. Neki su se na ovom forumu u pljuvanju ove firme i sanjanju 250 kuna već odavno skroz izgubili.

BIH se boji da ispod izmjenjenog pelješkog mosta neće moći prolaziti: brodovi s kontejnerima, veliki kruzeri i…….ratni brodovi [undecid]

http://www.seebiz.eu/busatlija-o-peljeskom-mostu-ovo-je-agresija-i-nasilje-nad-bih/ar-45440/

marcello

evo jedan zanimljiv članak od prije par mjeseci koji puno govori (onima koji žele čuti):

Zagreb-Montaža glavni partner u izgradnji novog terminala ZLZ-a
Slobodna Dalmacija/Lider, 7. svibnja 2012. 11:47

Zagreb-Montaža i njezine tvrtke kćeri, od kojih većina, poput Vikoma, Elemesa i Montala, stoluje u Šibeniku, osigurali su dovoljno posla za ovu i iduću godinu, potvrdio je za Slobodnu Dalmaciju Vlado Čović, većinski vlasnik tvrtke.

− Vrijednost do sada ugovorenih poslova premašuje milijardu kuna. U ovom trenutku angažirani smo na remontu termoelektrane Šoštanj u Sloveniji te na izgradnji mosta u Stuttgartu − ističe Čović. Većinski vlasnik Zagreb-Montaže za Slobodnu je otkrio da će njegova tvrtka biti glavni partner u izgradnji novog terminala Zračne luke Zagreb. Za francuski konzorcij ZAIC, koji je dobio 30-godišnju koncesiju na upravljanje zagrebačkim aerodromom, Šibenčani će izraditi i montirati sve metalne konstrukcije.

Moje pisanje je isključivo odraz mojeg razmišljanja u određenom trenutku, a ne savjet za kupnju/prodaju dionica.


Citat – "Sanaderov nikad izgrađeni Pelješki most trebao je imati glavni luk širok čak 568 metara i biti visok 55 metara. Da je izgrađen, bio bi drugi u Europi po veličini raspona luka".
Ovo je projektirao IGH jer Sanader ne bi dao nekome drugome. Ima li još kakvih pitanja o sposobnosti i stručnosti tvrtke. Neki su se na ovom forumu u pljuvanju ove firme i sanjanju 250 kuna već odavno skroz izgubili.


zakaj bi dao ikome drugome kada su zajedno i jedan i drugi kupovali zemljišta na pelješcu i kada i jedan i drugi imaju dionice IGH kao i ostatak te "ugledne" hrvatske stranke??

tako smo zahvaljujući takvim "znalcima" neke tunele farbali 5-6 puta, cijenu 1 km autoceste povisili za cca 300%, izgradili opasne ceste na kojima redovito neko pogiba i slično.

Baš su znalci! Upropastili su zemlju do temelja, a vas to veseli i nadate se njihovom povratku.

Svaka Vam čast – Vaša dijeca će to cijeniti jednog dana kada krenu čistiti ceste jer posla neće biti.
Bravo

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

‘NEUM NIJE ROTTERDAM’

Jure Radić ima rješenje za Pelješki most!

Najpoznatiji hrvatski mostograditelj Jure Radić, predsjednik IGH-a, uvjeren je kako će upravo njegov projekt Pelješkog mosta biti izabran na javnom natječaju

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/215388/Jure-Radic-ima-rjesenje-za-Peljeski-most.html

marcello



Citat – "Sanaderov nikad izgrađeni Pelješki most trebao je imati glavni luk širok čak 568 metara i biti visok 55 metara. Da je izgrađen, bio bi drugi u Europi po veličini raspona luka".
Ovo je projektirao IGH jer Sanader ne bi dao nekome drugome. Ima li još kakvih pitanja o sposobnosti i stručnosti tvrtke. Neki su se na ovom forumu u pljuvanju ove firme i sanjanju 250 kuna već odavno skroz izgubili.


zakaj bi dao ikome drugome kada su zajedno i jedan i drugi kupovali zemljišta na pelješcu i kada i jedan i drugi imaju dionice IGH kao i ostatak te "ugledne" hrvatske stranke??

tako smo zahvaljujući takvim "znalcima" neke tunele farbali 5-6 puta, cijenu 1 km autoceste povisili za cca 300%, izgradili opasne ceste na kojima redovito neko pogiba i slično.

Baš su znalci! Upropastili su zemlju do temelja, a vas to veseli i nadate se njihovom povratku.

Svaka Vam čast – Vaša dijeca će to cijeniti jednog dana kada krenu čistiti ceste jer posla neće biti.
Bravo
[/quote]

Hvaljen Isus i Marija!

zakaj bi dao ikome drugome kada su zajedno i jedan i drugi kupovali zemljišta na pelješcu i kada i jedan i drugi imaju dionice IGH kao i ostatak te "ugledne" hrvatske stranke??

tako smo zahvaljujući takvim "znalcima" neke tunele farbali 5-6 puta, cijenu 1 km autoceste povisili za cca 300%, izgradili opasne ceste na kojima redovito neko pogiba i slično.

Baš su znalci! Upropastili su zemlju do temelja, a vas to veseli i nadate se njihovom povratku.

Svaka Vam čast – Vaša dijeca će to cijeniti jednog dana kada krenu čistiti ceste jer posla neće biti.
Bravo

Dakle Pobjeda da rezimiramo nije važno tko će graditi zemljište je naše. Moglo je biti i tvoje, ali sad je kasno :).

Hvaljen Isus i Marija!

@pobjeda bojim se da ti prijatelji iz ******* neće nadoknaditi troškove. Ili možda hoće ako imate neki ugovor :-). Mislim da si ti nešto krivo shvatio. Kad dođemo na 2500 ide stock split, pa možda nešto i kupiš na 250.

Potpisan ugovor za ZLZ

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/8lKcEtpovK8c0hauPoqE9w==.pdf

bravo IGH, posao projektiranja ZLZ od oko 67 milijuna kuna [thumbsup]

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/8lKcEtpovK8c0hauPoqE9w==.pdf

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

[thumbsup] zlz ,,ajmo vidit dali ovo vrijedi 100 kn odbijanja [smiley]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Posebne izjave Radića:

Pelješki se most gradi, ali će gradnja dulje trajati – how yes no
Radić: IGH će projektirati elektrane u Rusiji – how yes no – Propalo projektiranje hidroelektrana u Rusiji, posao vrijedan 2,5 do tri milijarde eura
Radić se nada da će IGH projektirati autocestu u Crnoj Gori – how yes no – gdje je tek ovo bilo od projektiranja – IGH neće raditi studiju za Bar – Boljare

itd itd.
da ne napomenem da je IGH 2008 osnovao institut u Rusiji, zbog kojeg se digla ogromna euforija, dionica je rasla i rasla, a od posla nisu dobili niti čišćenje ulica.

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

67 Milijuna kuna za Zračnu luku Zagreb označava prekretnicu u poslovanju IGH i povratak IGH na puteve stare slave jer dokazuje da se i u ova teška vremena mogu dobivaiit veliki poslovi!
Uskoro će biti još velikih poslova u RH jer kreće veliki investicijski ciklus težak milijarde kuna.
Pa još kad Mežibovski dogovori par ovakvih poslova u Rusiji, bit će to žestok rast kakav je nedavno imao DLKV (oko +170%) [thumbsup]

p.s. na kupnji iznad 500 kn je preko 700 komada, vraća se vjera u ovu firmu [smiley]

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

Nakon projektiranja ide nadzor i tako to. Mislim da Pobjeda bolje zna što nas čeka. Evo opet ovi H nalozi skrivaju 1 ispred broja izloženih dionica na prodaju. Šteta. Samo ovaj zadnji posao iznosi gotovo pola tržišne kapitalizacije IGH!!!!Nema jeftinije dionice na ZSE.

Hvaljen Isus i Marija!

New Report

Close