IGH (Institut IGH d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska IGH (Institut IGH d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Danas su nesigurna,a sutra već može biti…



Ide tu unutra novac fondova i strani kapital.

http://www.nacional.hr/clanak/129142/spasavanje-jure-radica


Po ovome članku ispada da će dokapitalizacija uspjeti (jer je već prije sve dogovoreno) i da IGH ide dalje i naprijed. Dobra je to vijest za sve postojeće i nove dioničare, što god tko mislio. Za svakog dioničara je uvijek dobro da je firma na dobrom putu. Ovi mali ulagači što negoduju jer su onemogučeni limitom od 50.000 eura imaju još nešto dionica na burzi po cijeni čak ispod 760 kn, pa ne kupuju. A prilika je spustiti prosjek svog ulaza (kao što sam to ja učinio zadnjih dana). Dakle svi koji vrište da je ova dokapitalizacija nepravda prema malim dioničarima … u vjetar.
[/quote]
Nakon prošlotjedne odluke o dokapitalizaciji, kojom se nastoji
prikupiti 201 milijun kuna prodavanjem novih dionica za tri četvrtine cijene onima koji žele uložiti preko 50 tisuća eura, ovog mjeseca će biti donesena i odluka o izdavanju obveznica vrijednih 195 milijuna kuna kojima se žele isplatiti dugovi koji dospijevaju na naplatu ove godine.

-cini se da stvarno zele vece ulagace,no moje pitanje je :ZASTO TAKO NISKA CIJENA? zasto POKLANJATI novim ulagacima koji nisu dionicari a smanjivati vrijednost za sadasnje dionicare? jedini smisao je,jer su banani i jer skuplje ne bi mogli naci ulagace-skuplje od 30% BV??!![shocked] zato mislim da ce dionica jos padati i to dosta

ili je BV totalno nerealan i precjenjen u sadasnjim uvjetima obveza i smanjenog obujma poslovanja i mogucnosti da stavke iz bilance postanu novac na računu –> trebat ce BV debelo revalorizirati na dolje

BV je inače mjerilo svega na ZSE…

http://www.poslovni.hr/vijesti/dok-igh-kopni-tvrtkama-povezanim-s-radicem-biznis-cvjeta-203755.aspx?id=203755&rnd=1336376209815

Koridor kod Neuma za samo 5 milijuna eura – dogovorili su to ministri prometa Hrvatske i BiH, a sve kako bi se Hrvatska povezala s krajnjim jugom. Zeleno svjetlo mora dati Bruxelles. Stručnjaci kažu – to je odlično rješenje.

Deca deca vi ste se meni smijali kada sam rekao da zaboravite pelješki most?
hahaha kakav Pelješki most – to je bio jedan od kradezea gluposti….

čuvajte se – rekao sam vam gdje je dno na ovoj dionici…daleko daleko jakooooo daleko

zamisli ovo htjeli potrošiti 5 mlrd kuna a ovi će 5 ml euro…hehehe tek sada igh nebu niš radio

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

http://slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/173466/Default.aspx

@pobjeda bit ce jednom i 400×10 kn dinica, nulu si zaboravio… Kolko o o imas dionica IGH?


Koridor kod Neuma za samo 5 milijuna eura – dogovorili su to ministri prometa Hrvatske i BiH, a sve kako bi se Hrvatska povezala s krajnjim jugom. Zeleno svjetlo mora dati Bruxelles. Stručnjaci kažu – to je odlično rješenje.

Deca deca vi ste se meni smijali kada sam rekao da zaboravite pelješki most?
hahaha kakav Pelješki most – to je bio jedan od kradezea gluposti….

čuvajte se – rekao sam vam gdje je dno na ovoj dionici…daleko daleko jakooooo daleko

zamisli ovo htjeli potrošiti 5 mlrd kuna a ovi će 5 ml euro…hehehe tek sada igh nebu niš radio

Naizgled, nova je Vlada našla povoljnije, gotovo idealno rješenje teritorijalnog povezivanja juga Hrvatske i eto, sve će biti krasno i lijepo. A i jeftino.

No, zabrinjava površnost i jednostranost kojom se pristupilo rješavanju tog vrlo kompleksnog i za Hrvatsku iznimno važnog problema, u kojem mogu biti ugroženi naši vitalni interesi. Jest, kratkoročno ćemo uštedjeti odustajanjem od izgradnje pelješkog mosta, jer je poveznica preko BiH kraća i ide samo kopnom.

Ali dugoročno, izravno i neizravno, na ćupriji ćemo izgubiti i platiti barem stostruko. Odnosno, nećemo prestati plaćati dok konačno ne dođemo pameti i povežemo državni teritorij, na što imamo pravo poveljom UN-a.

Ako dobijemo koncesiju na spojnicu kroz BiH, trebat ćemo je sami izgraditi i potom održavati. I umjesto da ulaganjem u prometno povezivanje od Pelješca napravimo Kaliforniju te utrostručimo turistički promet na Korčuli, zanemarit ćemo njihov razvoj i interese.

Zauzvrat ćemo razvijati dubrovačko zaleđe i Trebinje, gdje se već planira zračna luka trostruko većega kapaciteta od dubrovačke.

Nepovoljno i skupo rješenje
Najveći rizik ovog “povoljnog i jeftinog” rješenja je u vrlo izglednom bosanskom protuzahtjevu za koridorom prema luci Ploče, gdje nam je već nagrizen suverenitet. Premda će to biti presedan u EU-u, koridori će se rješavati simetrično, u zaleđima Neuma i Ploča.

A riječ je o 300 milijuna eura, što je manje od pet posto godišnjeg turističkog prometa. Zbog toga bi most sam sebe isplatio u nekoliko godina i postao najisplativija investicija od osnutka Hrvatske.

Zbog čega nova Vlada nije uzela u obzir da je odluka prethodne možda korisna za Hrvatsku. Jest, prikupljali su se politički poeni, jest, koštalo bi (puno) više nego što treba i vjerojatno bi bilo krupnih špekulantskih marifetluka sa zemljištem oko trase. Ali, koristi bi bile nemjerljive. U svemu prste zasigurno imaju svjetski moćnici, zbog strateških interesa, no zar 90-ih nisu Dalmatinu ucrtavali preko Bihaća, pa smo je, srećom, ipak u cijelosti izgradili preko vlastitog teritorija?
ŽELJKO MARUŠIĆ

Raspisati referendum
Pitanje Pelješkog mosta vitalno je za hrvatske interese, pa o njemu ne bi smjeli odlučivati samo političari i stručnjaci izabrani njihovom voljom. Zbog toga treba razmisliti i o referendumu, u kojem bi građani izravno odlučili o stvari koja bitno utječe na turizam, gospodarstvo i razvoj cijelog juga Hrvatske te štiti nacionalne interese.

Pet velikih gubitaka
1. Suverenitet luke Ploče
2. Stagniranje Pelješca i Korčule
3. Ustupci kod Velikog i Malog škoja
4. Koncesijski troškovi spojnice kroz BiH
5. Prelijevanje zračnog prometa u Trebinje

Srećom, Vlada je podržala druge velike infrastrukturne projekte u kojima glavnu riječ vodi Institut IGH, kao što su nova zagrebačka zračna luka i nizinska pruga od Rijeke do Zagreba.

Ova poruka nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica... Ali bakica voli kad svi zaradite.. Lipi moji..

Dioničarska struktura IGH bit će promijenjena na štetu malih dioničara’

http://www.poslovni.hr/vijesti/dionicarska-struktura-igh-bit-ce-promijenjena-na-stetu-malih-dionicara-203409.aspx

kako Vas jure guzi to je divota..hehehe a vi ste i dalje vrlo optimistični…
od 1200 vam govorim da se maknete iz ove dionice jer može samo dolje, a vi i dalje po meni…

kada cete shvatiti koliko je sati?

ima dosta dionica na crobexu koje su ok i koje rastu, imaju promet i imaju budučnost -IGH JE MRTAV ONOG TRENUTKA KADA JE DRUG IVO NAPUSTIO BROD – IGH PAST TENC
činjenica – igh je izrastao na hdz korupciji i na istoj će okončati

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

http://www.nacional.hr/clanak/129495/krah-slavonskog-gradevnog-diva

jos jedan na izdisaju….a oni jos i imaju poslova….

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.


Naizgled, nova je Vlada našla povoljnije, gotovo idealno rješenje teritorijalnog povezivanja juga Hrvatske i eto, sve će biti krasno i lijepo. A i jeftino….

Članak je žali bože vremena na njegovo čitanje.

ElRoy23, 08.05.2012. u 11:00

Srećom, Vlada je podržala druge velike infrastrukturne projekte u kojima glavnu riječ vodi Institut IGH, kao što su nova zagrebačka zračna luka i nizinska pruga od Rijeke do Zagreba.

Nizinska pruga…to je ona studija IGHa koja je ocijenjena neupotrebljivom (a naplaćena 75+14 mil kuna, novci hrvatskih poreznih obveznika) pa je raspisan natječaj za novu gdje se IGH ne smije javiti?

IGH diskvalificiran s EU natječaja za projekt nizinske pruge

ZAGREB Institut građevinarstva Hrvatske, kao i sve tvrtke koje su sudjelovale u izradi idejnog projekta i idejnog rješenja, kao i studija opravdanosti i utjecaja na okoliš nove nizinske pruge, neće moći sudjelovati na EU natječajima za tu istu prugu. Ako se IGH ili bilo koji njegov podizvođač i javio na natječaje za financiranje dvije dionice nizinske pruge iz IPA fonda, koji su zatvoreni u kolovozu, njihove ponude neće biti razmatrane, doznajemo iz izvora bliskih europskoj administraciji koja se bavi fondovima. A to zapravo znači i da se u strogom postupku provođenja EU natječaja za financiranje infrastrukturnog projekta izgradnje nizinske pruge neće razmatrati niti ponude nekog konzorcija u čijem je sastavu IGH, Željezničko projektno društvo ili neka druga firma koju je IGH koristio kao podizvođača u izradi tehničke dokumentacije za cijelu trasu nizinske pruge, prema ugovoru potpisanom 2007. godine.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/IGH-diskvalificiran-s-EU-natjecaja-za-projekt-nizinske-pruge


http://www.nacional.hr/clanak/129495/krah-slavonskog-gradevnog-diva

jos jedan na izdisaju….a oni jos i imaju poslova….


Pomalo prema 600 kuna.



http://www.nacional.hr/clanak/129495/krah-slavonskog-gradevnog-diva

jos jedan na izdisaju….a oni jos i imaju poslova….


Pomalo prema 600 kuna.
[/quote]
bit ce tu i nominale ,treba vremena

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak




http://www.nacional.hr/clanak/129495/krah-slavonskog-gradevnog-diva

jos jedan na izdisaju….a oni jos i imaju poslova….


Pomalo prema 600 kuna.
[/quote]
bit ce tu i nominale ,treba vremena
[/quote]
Može doći i na minimalu,ali na zse postoje dionice i "dionice". U ove druge spada igh,koji u jednom danu na objavi neke vijesti,a ne posla dobivenog,odradi rast 50 % ,ako ne i više. Tko prati live dionicu jako dugo zna o čemu pričam.
Nema veće špekulantske dionice na zse.

New Report

Close