Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Hrvatska građevinska/graditeljska/građevinarska industrija – sektorske tvrtke, usporedba

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: VDKT (Viadukt d.d.)

Nažalost kolega Tigrus je u pravu ovaj put! Iskreno mi je žao svih dioničara koji su sada utrpani graditeljima, jer im predstoji gadno rokanje!
INGRA – 14,3kn target
VDKT – ako pukne 180-185kn, ode do 120kn ko keks!

26.11.2010 - Dan D

POSLOVI
Hidroelektra i Pružne građevine obnavljaju zagrebačke željezničke mostove, IGH nadzire
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Na željezničkom mostu Sava Jakuševac, poznatom i kao most Mićevec, koji je zbog utonuća jednoga od potpornih stupova od ožujka 2009. zatvoren za željeznički promet, uskoro počinje sanacija, priopćeno je danas iz HŽ Infrastrukture.

Nakon postupka javnog natječaja za izvođača radova kao najpovoljniji ponuditelj odabran je konzorcij poduzeća koji čine Hidroelektra (ZSE:HDEL-R-A) i Pružne građevine d.o.o. Stručni i tehnološki nadzor radova obavljat će Institut IGH (ZSE:IGH-R-A), a vodni nadzor Hrvatske vode. Ugovor između HŽ-Infrastrukture i odabranog konzorcija je potpisan, a pripremni radovi su već počeli. Završetak obnove mosta planira se u jesen ove godine. Osim sanacije jakuševačkog mosta, projektira se i obnova drugoga željezničkog mosta preko Save, tzv. zelenoga mosta.

U skladu s projektom sanacije, koji su izradili IGH i Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, na mostu Sava Jakuševac oštećeni potporni stup će se srušiti, a na njegovu mjestu sagraditi novi. Sanirat će se i oštećena čelična konstrukcija te željeznički kolosijeci na mostu, pa će most biti vraćen u prvobitno, projektirano stanje. Premda je sagrađen prije 42 godine, sve do incidenta koji se dogodio 2009. preko njega je nesmetano tekao željeznički promet. Da bi sigurnost na tome mostu bila što veća, u koritu Save planiraju se sagraditi i dva potporna praga kako bi se spriječila daljnja erozija šljunka s dna, ističe se u priopćenju. Time bi se u budućnosti spriječilo ugrožavanje temelja mosta.

Ukupni troškovi radova procjenjuju se na oko 30 milijuna kuna, od čega je vrijednost ugovora s konzorcijem Hidroelektre i Pružnih građevina 24 milijuna kuna, a ostatak sredstava utrošit će se na spomenute nadzore te radove na kontaktnoj mreži i pružnom gornjem ustroju, koje će obavljati Elektrotehnički poslovi održavanja i Građevinski poslovi održavanja u sastavu HŽ-Infrastrukture. Sanacija mosta trebala bi biti gotova do početka prosinca kada na snagu stupa željeznički vozni red 2010/2011. te će se time rasteretiti zagrebački Glavni kolodvor.

U fazi projektiranja je i obnova tzv. zelenoga mosta, inače najpoznatijeg željezničkog mosta preko Save, koji je sagrađen 1939. godine. Taj most presudan je za željeznički promet od Zagreba prema jugu (dio V. paneuropskog koridora) i stoga je njegova redovita obnova jedan od prioriteta HŽ-Infrastrukture. Radovima na njegovoj obnovi planira se povećati i njegova nosivost, kako bi se udovoljilo standardima suvremenih međunarodnih pruga.

Uglavnom čvrsti asseti.........i nešto kartušine za razbibrigu

Evo posla za cestogradnju a i druge…

http://www.poslovni.hr/vijesti/zajam-ebrda-za-luku-dubrovnik-153986.aspx

Šuker je tom prigodom za jesen najavio potpisivanje ugovora s EBRD-om o nastavku izgradnje autoceste prema Dubrovniku u vrijednosti od 60 milijuna eura

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/suker-ebrd-daje-60-milijuna-eura-za-nastavak-
autoceste-prema-dubrovniku,86989.html

Autocesta bi trebala biti gotova do 2012., a Pelješki most do 2015. godine, najavljeno je ranije.

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Eto, živi bili pa vidjeli, nadajmo se najboljem

CESTOGRADNJA
Ivan Šuker: EBRD daje 60 milijuna eura za izgradnju autoceste prema Dubrovniku
DUBROVNIK – Ministar financija Ivan Šuker je za jesen najavio potpisivanje ugovora s EBRD-om o nastavku izgradnje autoceste prema Dubrovniku u vrijednosti od 60 milijuna eura
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/suker-ebrd-daje-60-milijuna-eura-za-nastavak-autoceste-prema-dubrovniku,86989.html

Kredit od osam milijuna eura,
potrebnih za projekt izgradnje operativne obale Batahovina, odobrila je Europska banka za obnovu i razvoj. S 200 metara nove obale proširit će se kapacitet luke, ali i zaokružiti lučko područje, što će omogućiti nastavak razvoja kroz gradnju putničkog terminala, shopping centra i drugih planiranih sadržaja, naglasio je ravnatelj Lučke uprave Dubrovnik Vlaho Đurković.
…Za rekonstrukciju operative obale luke u Gružu EBRD je već bila odobrila kredit od 26,5 milijuna eura, a ministar Šuker ovom se prilikom našalio kako je siguran da za ovaj novi kredit Dubrovčani neće negodovati što se ”Šuker opet zadužuje”.
http://dulist.hr/content/view/10143/65/

Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

http://seebiz.eu/hr/burze/zagrebacka-burza-koga-jos-zanimaju-gradevinari%3f,88866.html

Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala


http://seebiz.eu/hr/burze/zagrebacka-burza-koga-jos-zanimaju-gradevinari%3f,88866.html

meni je ovo signal za – kupnju!


Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

http://seebiz.eu/hr/burze/zagrebacka-burza-koga-jos-zanimaju-gradevinari%3f,88866.html

meni je ovo signal za – kupnju!
[/quote]
Ti si pravi investitor čim kreneš u kupnju na dionicama pad cijene i iskrcavanje.

[/quote]
Ti si pravi investitor čim kreneš u kupnju na dionicama pad cijene i iskrcavanje.
[/quote]

od tri građevinara koja pratim dva su trenutno u plusu ingr +1,68% i thnk +2,76%, a na trećem debeli minus i totalno iskrcavanje igh -1,99% s količinom od nevjerovatnih 1 kom. toliko o tvojem padu cijene i iskrcavanju. iskusan si vidim, na forumu si čak 25 dana [lol]

Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)


Koje se sve perverzije pišu na ovom forumu. Očigledno se sprema novi udar na Ingru. što se tiče kolege lorisa vjerujem da ni on nezna što piše i misli ujutro a što poslijepodne, a komoli što radi.
Vidim da se spremaju novi targeti pa evo da i ja pomognem.
Sve preko 5 kuna je preskupo, nemojte kupovati već samo prodajte i čekajte ulaz na 5 kuna.
Sigurno ćete kupiti i zaraditi 1000 %.
Kad malo bolje razmislim ipak je i to preskupo.
Mislim da je 1 kuna pravi ulaz. Zašto zaraditi 1000 % kad se može zaraditi 5000 % i obogatiti se na ingri. Kupite jedno 200.000 kom po 1 kunu i to kasnije prodate mirovincima po 50 kuna i eto zarade.


Treba cekati da pocnu dijeliti za dzabe dionice Ingre. Zasto bi placali i po kunu?

[rolleyes]

Prvi dokaz
http://www.seebiz.eu/hr/burze/edwards-svijet-ceka-krvava-depresija-i-pad-trzista-kapitala-od-60%25,89454.html

Drugi dokaz
http://www.poslovni.hr/vijesti/strah-od-dionica-gurnuo-male-ulagace-u-obveznice-156041.aspx

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)



Koje se sve perverzije pišu na ovom forumu. Očigledno se sprema novi udar na Ingru. što se tiče kolege lorisa vjerujem da ni on nezna što piše i misli ujutro a što poslijepodne, a komoli što radi.
Vidim da se spremaju novi targeti pa evo da i ja pomognem.
Sve preko 5 kuna je preskupo, nemojte kupovati već samo prodajte i čekajte ulaz na 5 kuna.
Sigurno ćete kupiti i zaraditi 1000 %.
Kad malo bolje razmislim ipak je i to preskupo.
Mislim da je 1 kuna pravi ulaz. Zašto zaraditi 1000 % kad se može zaraditi 5000 % i obogatiti se na ingri. Kupite jedno 200.000 kom po 1 kunu i to kasnije prodate mirovincima po 50 kuna i eto zarade.


Treba cekati da pocnu dijeliti za dzabe dionice Ingre. Zasto bi placali i po kunu?

[rolleyes]

Prvi dokaz
http://www.seebiz.eu/hr/burze/edwards-svijet-ceka-krvava-depresija-i-pad-trzista-kapitala-od-60%25,89454.html

Drugi dokaz
http://www.poslovni.hr/vijesti/strah-od-dionica-gurnuo-male-ulagace-u-obveznice-156041.aspx
[/quote]

Kolega loris to je dokaz da plaćeni novinarčići objavljuju prigodne članke prema potrebama špekulanata koji ih kupuju za sitne novce. Zašto nisu objavili čllanke o skoku građevinskih radova i ostale pozitivne prognoze iz EU. Prozirno da prozirnije nemože biti.
Inače zbog vas i vašeg lupetanja trajno odlazim sa ovog foruma i predlažem to isto ostalim normalnim kolegama jer čitanje određenih postova je silovanje zdrave pameti.
zbogom

Premješteno iz teme: INGR (Ingra d.d.)

Kolega loris to je dokaz da plaćeni novinarčići objavljuju prigodne članke prema potrebama špekulanata koji ih kupuju za sitne novce. Zašto nisu objavili čllanke o skoku građevinskih radova i ostale pozitivne prognoze iz EU. Prozirno da prozirnije nemože biti.
Inače zbog vas i vašeg lupetanja trajno odlazim sa ovog foruma i predlažem to isto ostalim normalnim kolegama jer čitanje određenih postova je silovanje zdrave pameti.
zbogom

Kolega zbog mene nikako nemojte odlaziti s foruma već iz dionice Ingre radi sebe. EU nema skok građevinskih radova zato se i ne piše o tome, a Ingra još manje ima nešto s time.
Za divno čudo Ingra je najmanje pala od građevinara po TA čak manje i od Crobexa ukupno, a da li vam je to dovoljno kao pretpostavka da će cijena od 20 Kuna za izlaz uskoro biti samo neostavrena želja ?

Ovdje ima puno dioničara s ulogom plaće ili nekoliko plaća pa mislim da nije prihvatljivo pistai o virtualnoj pobjedi Ingre nad svijetom.
Već sam pisao da INgra nije sama kriva za situaciju, ali zar mislite da će uprava Ingre ostati kratkih rukava kao mi ako ne izađemo iz ove dionice ?

Dokaz 3
http://www.seebiz.eu/hr/analize/jurcic-gradani-ce-bankrotirati,-do-kraja-godine-standard-pada-20%25,89472.html

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.


Za divno čudo Ingra je najmanje pala od građevinara po TA čak manje i od Crobexa ukupno

koliko posto je pala ingra, a koliko crobex?

Jel se meni to čini ili je ekipa u građevinarima postala očajna

Građevinari su u ljetnoj sezoni potpuno out. Možda to i nije toliko čudno pogledamo li jučerašnju informaciju kako je slovenski CPM Maribor dobio koncesiju za gradnju dionice Banja Luka- Doboj, znači prometnice koja će se naslanjati na autocestu Zagreb-Beograd. Možda investitori nisu pozorno čitali, ali ministar Čubrilović prije dva je dana najavio kako će drugu dionicu Banja Luka – Glamoč graditi neki od hrvatskih građevinara. Tko bi to mogao biti ne zna se, ali se zna kako poslove u RS-u ima Institut IGH (ZSE:IGH-R-A) pa bi možda on mogao biti "taj". Takvo što valjda bi moglo razbuditi dionice IGH koje su jučer potonule najniže u skoro godinu i pol. Likvidnosti nema nigdje, posljednji milijunski promet zabilježen je još potkraj srpnja, a čak šest puta tijekom kolovoza dnevni je promet ostao "zarobljen" ispod 100 tisuća kuna.

Nikako da se prometom sastane i Tehnika (ZSE:THNK-R-A) koja je samo triput u kolovozu prešla dnevni prag od 100 tisuća kuna. Četverodnevnom negativnom serijm dionice su pale na 1.010 kuna, najniže u mjesec dana. Prometa nema niti na dionicama Hidroelektre niskogradnje (ZSE:HDEL-R-A) koje su samoi jednom u kolovozu išle preko 100 tisuća kuna, uz prilično volatilnu izvedbu (većinom s predznakom "minus"). Od početka kolovoza izgubile su 6,3 posto vrijednosti.

No Face, No Name, No Number

od građevinara najbolje se drži dalekovod (bar što se usporedbe sa crobex-om tiče). a tvoj komentar o "dobrodržećoj" ingr-r-a ipak nije prošlo nezapaženo; ne stvara li ti nelagodu takovo bezočno širenje neistina?
možda je to i istina ako gledaš graf na TA unazad 10 godina.. ali ako gledaš unazad 6 mjeseci onda ti ovako stoje stvari:
DLKV : CROBEX = MINUS 21%
INGR : CROBEX =MINUS 49%
IGH : CROBEX =MINUS 46%
INDG : CROBEX =MINUS 39%
THNK : CROBEX =MINUS 47%

a ako si baš picajzla pa te zanima šta je bilo u zadnja 3 mjeseca, onda to ovako izgleda:
DLKV : CROBEX =MINUS 21%
INGR : CROBEX =MINUS 37%
IGH : CROBEX =MINUS 34%
INDG : CROBEX =MINUS 16%
THNK : CROBEX =MINUS 24%

dakle, ne samo da nije najmanje pala, već uvjeljivo vodi u tom padu među građevinarima..
ali ne mari, poklopit će te netko već na tom asku
bruka

it takes 20 years of hard work to make an overnight success - Eddie Cantor

Isprika, komentar nije moj već je prenesen sa drugog portala.

Tj tekst je sa portala SeeBiz.eu

No Face, No Name, No Number

New Report

Close