Brokerske kuće u RH

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brokerske kuće u RH

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Upravo pristigao mail od Prve Generacije :

Poštovani klijenti,

zbog poteškoća u poslovanju pripremili smo za Vas nesmetan i siguran nastavak poslovanja uz vrlo povoljne uvjete (provizija 0,25%, min. 25 kn za Hrvatsku). Kako bismo Vam i dalje omogućili visoku razinu usluge, predlažemo Vam da svoje portfelje prebacite u CENTAR BANKU d.d. koja Vam osim domaćeg trgovanja može ponuditi i ostale usluge iz svoje ponude, a to su:

1. strano trgovanje,

2. margin krediti,

3. investicijsko savjetovanje,

4. skrničke usluge,

5. analize

Za dodatne informacije molimo da nam se obratite na našu e-mail adresu prva-generacija@prva-generacija.hr ili Odjelu potpore u Centar banci na broj telefona 4627-518 koji će Vam objasniti detalje. Brokerski račun u Centar banci možete otvoriti on-line na adresi https://cebatrade.centarbanka.hr/newUser.aspx te odmah po registraciji dionica ili uplati započeti s trgovanjem.

S poštovanjem,


odlicni su
ja sam danas istina bog izgubio čitav dan …ali…naglasavam ALI…..oko 15 sati 9 20 min sam vec mogo trgovati sa portfeljom koji sam imo kod prve generacije….i sa dionicama i sa kešom….čak mi nie niš ni bilo jasno pa sam ih nazvo…….oni su mi rekli…ah pa Vi ste ona ovca od pofuka kaj ju svi šišaju na burzi a još ste ko magarac drzali portfelj kod prve generacije……ovi ne samo da su promptni nego su i iskreni
SVAKA IM ČAST
čak su me i pozvali na piće dobrodošlice
niš čudno…ak je prva generacija imala proviziju dobrodošlice mozemo mi imati i piće dobrodošlice imati ….neverovatno……zamislite to su mi odgovorili kad sam ih pito
još su mi rekli….znate pofuk…..kod nas Vam je sve sigurno…..naš gazda ne kocka sa dionicama…on je zadovoljan sa provizijom…a sta je najbolje ..imamo i socijalnu komponentu….sve cemo iz prve generacije zaposliti kod nas
pofuk

Bormeš dobio i ja neki majl, a taman su me crne misli počele spopadati. Nek se hebu sad, ak već kockam onda hoću da imam jednog od najboljih krupjea na stolu. Sve ove male provizije su navlakuša jer da to kaj vrijedi koštalo bi. Fima je zakon i bok. A kaj bi tek ovi tehničari dali da im vide ponudu ! Ajmeeee! Ima nekih noviteta boli glava. Automatika brale sve sama računa. Evidentno da je stvar za profesionalce ali ak se već čovjek uči onda se treba učiti od onih koji znaju. Koliko para toliko i muzike.

who dares, wins

ja vam svima preporučujem da odete tamo gdje su najmanje provizije. to su vam jako sigurne kuće jer ne vole novce i žele vam samo ugoditi. žive samo za vas, čak im ni plaća ne treba. Jako će paziti na vaše nofčeke i papirčeke. Izgleda da hrvat nikad neće naučit da nema besplatnog ručka. dok god ne nauči bit će ovca za šišanje.


odlicni su
ja sam danas istina bog izgubio čitav dan …ali…naglasavam ALI…..oko 15 sati 9 20 min sam vec mogo trgovati sa portfeljom koji sam imo kod prve generacije….i sa dionicama i sa kešom….

Dakle, kompletni portfelj Vam je prebačen kod Central Banke? U vezi casha, zar je i cash koji ste imali kod PG prebacen na Central Banku? Ili ste registrirali dionice sa Central Bankom te uplatili cash na račun?

Hvala na pomoći

Btw. kako im izgleda korisničko sučelje? Imaju gledalicu 🙂 ?


Ja sam poslao zahtjev za isplatom 01.12.2010. i sad mi je na računu stanje 0 kn. Nadam se da se vodi računa o tome da mi movac nije isplačen. Sigurno nisam jedini u takvoj situaciji. Pa molim druga mišljenja…

Hvala!

zatraži mailom da ti vrate/upišu nazad keš poziciju, tj. storniraju nalog za isplatu (i tako ga ne mogu provesti jer je blokirana isplata). meni su to napravili i sad mi je keš pozicija kao ranije.
inače, dečki u PG se trude i vidim da im je neugodno zbog svega. pretpostavljam da je krivnja za ova sranja na gazdi. nadam se da će se sve kroz 15 dana riješiti i da nećemo čekati 6 mjeseci

moji poruke nisu investicijski savjeti niti poziv na kupnju ili prodaju dionica


inače, dečki u PG se trude i vidim da im je neugodno zbog svega. pretpostavljam da je krivnja za ova sranja na gazdi. nadam se da će se sve kroz 15 dana riješiti i da nećemo čekati 6 mjeseci

Toliko se trude da se nisu udostojili odgovoriti na ijedan mail koje sam im poslao, niti javiti na telefon…



inače, dečki u PG se trude i vidim da im je neugodno zbog svega. pretpostavljam da je krivnja za ova sranja na gazdi. nadam se da će se sve kroz 15 dana riješiti i da nećemo čekati 6 mjeseci

Toliko se trude da se nisu udostojili odgovoriti na ijedan mail koje sam im poslao, niti javiti na telefon…
[/quote]

meni su odgovorili na 4-5 mailova…možda ste bili neljubazni u komunikaciji?
mada to sve nije bitno, samo neka se riješi što prije [pray]

moji poruke nisu investicijski savjeti niti poziv na kupnju ili prodaju dionica



inače, dečki u PG se trude i vidim da im je neugodno zbog svega. pretpostavljam da je krivnja za ova sranja na gazdi. nadam se da će se sve kroz 15 dana riješiti i da nećemo čekati 6 mjeseci

Toliko se trude da se nisu udostojili odgovoriti na ijedan mail koje sam im poslao, niti javiti na telefon…
[/quote]

Ne samo da ne odgovaraju na mailove več su bili toliko slobodni(čitaj bezobrazni) poslati mail sa preporukom novog brokera..i to 3 maila za redom..nigdje riječi objašnjenja,nedaj bože isprike na neugodnostima koje su nam prouzročili svojim postupcima..

Ima ljudi koji od svog bogatstva nemaju ništa osim straha da će ga izgubiti.


meni su odgovorili na 4-5 mailova…možda ste bili neljubazni u komunikaciji?
mada to sve nije bitno, samo neka se riješi što prije [pray]

Naravno da nisam bio neljubazan u komunikaciji jer to nije moj nivo, dapace smatram da sam bio itekako ljubazan s obzirom na situaciju tj. nezavidan položaj u koji su stavili sve svoje, ni krive ni dužne, klijente, a smatram da je bezobrazluk ne javljati se na telefonske pozive, te ne odgovarati na emailove, u ovoj situaciji…

Jednostavno pitanje je bilo kada mogu očekivati svoje novce na bankovnom računu, te dali su dionice za koje mi je nalog prošao 26.11. kupljene ili ne, te ako nisu zašto sredstva nisu pripisana pod gotovinu, budući da nisu proknjižene u SKDD-u… Više informacija i pomoći oko navedenih pitanja dobio sam na forumu, nego od njih, kojima bi to trebao biti posao…

Tokom srijede sam ih zvao na više telefonskih brojeva više puta i niti jdnom se nisu javili. Također sam im poslao tada i email na više email adresa, nadajući se da će bar netko odgovoriti. Evo već je gotovo i subota, a niti jednog odgovora nema.
Stvarno su korektni prema svojim klijentima ili možda nemaju isti odnos prema svima, iako sam člano kod njih preko 5 godina…

Nadam se da će se sve ovo ubrzo riješiti, te da će mi tokom sljedećeg tjedna cash biti na bankovnom računu…

Btw. kakava su iskustva sa Abacus Brokerima?

Gle, da li ti je prošao nalog ili, da li je proknjižen ili ne, da li ćeš dobiti sredstva i kada….na to ti u PG ne mogu odgovoriti, to još ne zna ni SKDD! To znam jer sam osobno zvao SKDD i rekli su da će se više znati do utorka što se uknjižbe dionica tiče.
Što se casha tiče, bojim se da ćemo se načekati jer to sada ovisi o HANFI.
PG ne smije isplaćivati ništa dok im HANFA ne dozvoli, zato sad moramo zvati HANFU što češće i raditi pritisak da požure s rješavanjem problema! Ako nema dosta para, neka proglase nastup osiguranog slučaja i onda ćemo se obratiti Fondu za zaštitu ulagatelja radi isplate. Sve dok to HANFA ne neapravi, ne možemo ništa! [angry]
U svakom slučaju, treba imati više računa kod više brokera i kod niti jednoga ne više od 150.000 kn!
Meni se ovo sranje od burze zgadilo i ne znam kad se ovo riješi hoću li uopće više ostati na našem TK!

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!


Gle, da li ti je prošao nalog ili, da li je proknjižen ili ne, da li ćeš dobiti sredstva i kada….na to ti u PG ne mogu odgovoriti, to još ne zna ni SKDD! To znam jer sam osobno zvao SKDD i rekli su da će se više znati do utorka što se uknjižbe dionica tiče.
Što se casha tiče, bojim se da ćemo se načekati jer to sada ovisi o HANFI.
PG ne smije isplaćivati ništa dok im HANFA ne dozvoli, zato sad moramo zvati HANFU što češće i raditi pritisak da požure s rješavanjem problema! Ako nema dosta para, neka proglase nastup osiguranog slučaja i onda ćemo se obratiti Fondu za zaštitu ulagatelja radi isplate. Sve dok to HANFA ne neapravi, ne možemo ništa! [angry]
U svakom slučaju, treba imati više računa kod više brokera i kod niti jednoga ne više od 150.000 kn!
Meni se ovo sranje od burze zgadilo i ne znam kad se ovo riješi hoću li uopće više ostati na našem TK!

hebote ova burza….nije dobro ni cashu bit….isto otimanje…. [bye] [bye]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


ja vam svima preporučujem da odete tamo gdje su najmanje provizije. to su vam jako sigurne kuće jer ne vole novce i žele vam samo ugoditi. žive samo za vas, čak im ni plaća ne treba. Jako će paziti na vaše nofčeke i papirčeke. Izgleda da hrvat nikad neće naučit da nema besplatnog ručka. dok god ne nauči bit će ovca za šišanje.

A vi onda odite tamo gdje su najveće provizije. Zašto platiti manje kad možete više?

A vi onda odite tamo gdje su najveće provizije. Zašto platiti manje kad možete više?
[/quote]

odgovor se krije na zadnjih nekoliko stranica ove teme. Oni koji su shvatili su shvatili, oni koji nisu nikada ni neće



ja vam svima preporučujem da odete tamo gdje su najmanje provizije. to su vam jako sigurne kuće jer ne vole novce i žele vam samo ugoditi. žive samo za vas, čak im ni plaća ne treba. Jako će paziti na vaše nofčeke i papirčeke. Izgleda da hrvat nikad neće naučit da nema besplatnog ručka. dok god ne nauči bit će ovca za šišanje.

A vi onda odite tamo gdje su najveće provizije. Zašto platiti manje kad možete više?
[/quote]

Čekajte, čekajte, polako…

Novac na računima "13" bi trebao biti potpuno siguran!

Ako to nije tako, tj. ako se brokeri mogu "igrati" sa tim novcem onda je cijeli sustav u banani.
U svakom slučaju ako je 1-GEN manipulirala sa novcem "13" treba ih sve odmah strpati u zatvor i kraj priče!

Također, Hanfa ovaj slučaj treba rješiti u najkraćem mogućem vremenu, ne vidim što je tako sporno izračunati stanja računa investitora prije blokade i u najgorem slučaju proglasiti osigurani slučaj zapotrebe isplate gotovine. U protivnom, može se pokrenuti još jedan val odlaska investitora sa i ovako već jadne burze, pa kome bi to bilo u interesu!?




ja vam svima preporučujem da odete tamo gdje su najmanje provizije. to su vam jako sigurne kuće jer ne vole novce i žele vam samo ugoditi. žive samo za vas, čak im ni plaća ne treba. Jako će paziti na vaše nofčeke i papirčeke. Izgleda da hrvat nikad neće naučit da nema besplatnog ručka. dok god ne nauči bit će ovca za šišanje.

A vi onda odite tamo gdje su najveće provizije. Zašto platiti manje kad možete više?
[/quote]

Čekajte, čekajte, polako…

Novac na računima "13" bi trebao biti potpuno siguran!

Ako to nije tako, tj. ako se brokeri mogu "igrati" sa tim novcem onda je cijeli sustav u banani.
U svakom slučaju ako je 1-GEN manipulirala sa novcem "13" treba ih sve odmah strpati u zatvor i kraj priče!

Također, Hanfa ovaj slučaj treba rješiti u najkraćem mogućem vremenu, ne vidim što je tako sporno izračunati stanja računa investitora prije blokade i u najgorem slučaju proglasiti osigurani slučaj zapotrebe isplate gotovine. U protivnom, može se pokrenuti još jedan val odlaska investitora sa i ovako već jadne burze, pa kome bi to bilo u interesu!?
[/quote]

Trebao bi biti…ali većina naših brokeraja vode divljaci bez stila i ukusa…počevši od sitnih detalja – samog načina odijevanja i osobne higijene, manira i odabiru vokabulara. O ostalome neću, jer bi se mnogi brokerčići mogli naći u priči,ali u svakom slučaju – nedopustivo.

Srdačan pozdrav

New Report

Close