Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)[/color]

Napokon krenuo oporavak BCI indexa

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

http://www.seebiz.eu/azijska-trzista-kineska-centralna-banka-izazvala-pad-indeksa/ar-182738/
Trgovci na tržištu novca procjenjuju da izgledi da će Fed u prosincu, već četvrti put ove godine, povećati kamate za 0,25 postotnih bodova iznose gotovo 80 posto.
Do nedavno ulagači na tržištu kapitala nadali su se da je ciklus povećanja kamata pri kraju, no Fed je prije dva tjedna signalizirao da bi, osim u prosincu, kamate mogao povećati još u tri navrata u idućoj godini, a potom još jednom na početku 2020.

kako će to utjecati na brodare

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]


Alien2, prije novog ciklusa pada na brodarima a do tog perioda po mom sudu ima prostora za rast vozarina do 2021.tj.za panamaxe razine od 25,000 su ostvarive.Zadnji u ciklusu brutalnog rasta ce biti brodari u naredne dvije godine i nakon toga slijedi nova recesija…

Ne bi bio tako siguran kolega. Pratim americku burzu svaki dan i koliko mi se cini bear market je vec poceo. Housing industrija skoro 50% down od pocetka godine isto tako i auto industrija. Dizanje kamatnih stopa vec se odrazilo na te industrije a ne bi rekao da ce trebati jos 3 godine da se prelije i na brodare. Brodari kao i sav ostali prijevoz biti ce i te kako pogodjeni prije nego mislite.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1124651/JP-Morgan-sees-dry-bulk-peak-in-2020

Dry bulk markets have been slowly improving and JP Morgan sees this upcycle peaking in 2020, based on assumptions of demand and supply dynamics. Post-2020, earnings are expected to decline as iron ore demand weakens.
Earnings on the biggest bulkers should continue to rise through to 2020 before dropping off, a report by JP Morgan shows.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]



Alien2, prije novog ciklusa pada na brodarima a do tog perioda po mom sudu ima prostora za rast vozarina do 2021.tj.za panamaxe razine od 25,000 su ostvarive.Zadnji u ciklusu brutalnog rasta ce biti brodari u naredne dvije godine i nakon toga slijedi nova recesija…

Ne bi bio tako siguran kolega. Pratim americku burzu svaki dan i koliko mi se cini bear market je vec poceo. Housing industrija skoro 50% down od pocetka godine isto tako i auto industrija. Dizanje kamatnih stopa vec se odrazilo na te industrije a ne bi rekao da ce trebati jos 3 godine da se prelije i na brodare. Brodari kao i sav ostali prijevoz biti ce i te kako pogodjeni prije nego mislite.
[/quote]

Onda dosta slabo ti to pratis. Ili naprosto ne znaš sto je to bear Market. Možda se može govoriti o pojedinim komponentama nekog tržišta, da su u bear marketu, al o tržištima dionica, još uvijek ne može.

A dali je nešto počelo ili traje, o tome se sa sigurnošću može kad se ispuni neki kriterij. U SAD-u, na burzi, trenutno, nema bear marketa.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]




Alien2, prije novog ciklusa pada na brodarima a do tog perioda po mom sudu ima prostora za rast vozarina do 2021.tj.za panamaxe razine od 25,000 su ostvarive.Zadnji u ciklusu brutalnog rasta ce biti brodari u naredne dvije godine i nakon toga slijedi nova recesija…

Ne bi bio tako siguran kolega. Pratim americku burzu svaki dan i koliko mi se cini bear market je vec poceo. Housing industrija skoro 50% down od pocetka godine isto tako i auto industrija. Dizanje kamatnih stopa vec se odrazilo na te industrije a ne bi rekao da ce trebati jos 3 godine da se prelije i na brodare. Brodari kao i sav ostali prijevoz biti ce i te kako pogodjeni prije nego mislite.
[/quote]

Onda dosta slabo ti to pratis. Ili naprosto ne znaš sto je to bear Market. Možda se može govoriti o pojedinim komponentama nekog tržišta, da su u bear marketu, al o tržištima dionica, još uvijek ne može.

A dali je nešto počelo ili traje, o tome se sa sigurnošću može kad se ispuni neki kriterij. U SAD-u, na burzi, trenutno, nema bear marketa.
[/quote]

Kolega ne da pratim nego aktivno trgujem svaki dan. Vecina dionica je vec u bear marketu potonile ispod 20% a indexe drze samo divovi poput Appla i Amazona jer imaju naveci utjecan na DOW i S&P.
Pojedini sektori kao housing i auto industrija i vise od 50% down od pocetka godine. Ako mislite da se to nece odraziti na vozarine i cjenu ATPL u skoroj buducnosti onda se grdno varate.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]




Alien2, prije novog ciklusa pada na brodarima a do tog perioda po mom sudu ima prostora za rast vozarina do 2021.tj.za panamaxe razine od 25,000 su ostvarive.Zadnji u ciklusu brutalnog rasta ce biti brodari u naredne dvije godine i nakon toga slijedi nova recesija…

Ne bi bio tako siguran kolega. Pratim americku burzu svaki dan i koliko mi se cini bear market je vec poceo. Housing industrija skoro 50% down od pocetka godine isto tako i auto industrija. Dizanje kamatnih stopa vec se odrazilo na te industrije a ne bi rekao da ce trebati jos 3 godine da se prelije i na brodare. Brodari kao i sav ostali prijevoz biti ce i te kako pogodjeni prije nego mislite.
[/quote]

Onda dosta slabo ti to pratis. Ili naprosto ne znaš sto je to bear Market. Možda se može govoriti o pojedinim komponentama nekog tržišta, da su u bear marketu, al o tržištima dionica, još uvijek ne može.

A dali je nešto počelo ili traje, o tome se sa sigurnošću može kad se ispuni neki kriterij. U SAD-u, na burzi, trenutno, nema bear marketa.
[/quote]
Vecina EM markets vec u bear marketu.
Kina je primjerice , izgubila preko 50% od lipnja 2015,a samo od sijecnja 2018 Index je pao (SSE composite) sa 3588 na 2618 trenutno.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]




Alien2, prije novog ciklusa pada na brodarima a do tog perioda po mom sudu ima prostora za rast vozarina do 2021.tj.za panamaxe razine od 25,000 su ostvarive.Zadnji u ciklusu brutalnog rasta ce biti brodari u naredne dvije godine i nakon toga slijedi nova recesija…

Ne bi bio tako siguran kolega. Pratim americku burzu svaki dan i koliko mi se cini bear market je vec poceo. Housing industrija skoro 50% down od pocetka godine isto tako i auto industrija. Dizanje kamatnih stopa vec se odrazilo na te industrije a ne bi rekao da ce trebati jos 3 godine da se prelije i na brodare. Brodari kao i sav ostali prijevoz biti ce i te kako pogodjeni prije nego mislite.
[/quote]

Onda dosta slabo ti to pratis. Ili naprosto ne znaš sto je to bear Market. Možda se može govoriti o pojedinim komponentama nekog tržišta, da su u bear marketu, al o tržištima dionica, još uvijek ne može.

A dali je nešto počelo ili traje, o tome se sa sigurnošću može kad se ispuni neki kriterij. U SAD-u, na burzi, trenutno, nema bear marketa.
[/quote]

Kolega ne da pratim nego aktivno trgujem svaki dan. Vecina dionica je vec u bear marketu potonile ispod 20% a indexe drze samo divovi poput Appla i Amazona jer imaju naveci utjecan na DOW i S&P.
Pojedini sektori kao housing i auto industrija i vise od 50% down od pocetka godine. Ako mislite da se to nece odraziti na vozarine i cjenu ATPL u skoroj buducnosti onda se grdno varate.

[/quote]

Stoji, al ako nešto padne 20% ne znači da je u bear marketu. Dionica nije u bear marketu nego tržište.
Neki od EM jesu u bear marketu, al to nije ništa što bi nas trebalo pretjerano iznenaditi. Američke burze nisu u bear marketu. Jesmo li mi u bear marketu? Tehnički gledano, nismo. Ajde, možda ako gledamo početak 2017. To je neki dugoročni sideways od oporavka, koji se nikad nije dogodio.

Housing i auto-industirja u SAD se neće odraziti na vozarine brodara. Sigurno. I što ti znači taj housing, definiraj, što je housing?


@bisakovi
…. ne možeš gledati točku otprije 3 godine i u odnsou na nju definirati bear market. To moraju biti mnogo kraći time-frame-ovi, čak i za definiranje dugoročnog bear marketa.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]


zaboravio sam dodati da se porast tonaže svjetske flote za ovu i iduću godinu očekuje oko samo 1,5% – 2% što su rekordno niske razine..

In terms of vessel supply, net fleet growth in the year-to-date is 2.5%.
iduću godinu 1,5-2%??
za iduću godinu je orderbook na 10 posti
The order book as a percentage of the fleet is approximately 10%,
https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-gnk-earnings-conference-223731466.html

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]



zaboravio sam dodati da se porast tonaže svjetske flote za ovu i iduću godinu očekuje oko samo 1,5% – 2% što su rekordno niske razine..

In terms of vessel supply, net fleet growth in the year-to-date is 2.5%.
iduću godinu 1,5-2%??
za iduću godinu je orderbook na 10 posti
The order book as a percentage of the fleet is approximately 10%,
https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-gnk-earnings-conference-223731466.html
[/quote]

@drvo
željezo kad se već referirate na tekst iz linka nemojte molim vas vršiti cenzuru jer neki od nas razumiju engleski. Naime u tekstu se istina navodi da je ‘order book as a percentage of the fleet growth’ trenutno 10%, ali to se odnosi na ‘order book’ od danas pa do 2020 +. znači za iduće 3-4 godine. Ako uzmemo u obzir ‘slippage’ koji je ove godine bio preko 20% kao što se navodi u tekstu i što je otprilike godišnji prosjek, te uzmemo u obzir da trenutno morima plovi 7% svjetske tonaže starije od 20 godina od koje će večina potencijalno biti skrapirana (što se tkđ. navodi u tekstu) što zbog ugradnje scrubbera te ‘ballast water-a’ a koje se definitivno neisplati ugrađivati na starije brodove a što i zbog trenutno visoke cijene scrap-a koja će sigurno ponukati vlasnike da se odluće na isto. Kao posljedica svega toga, dalje se navodi u tekstu: “..potential scrapping of this older tonnage could help to offset much of the scheduled order book keeping net fleet growth at the current low levels.” ako dalje čitamo tekst gdje se btw samo pozitivno govori o porast trade-a i dobrim prognozama za godine koje dolaze, pred sam kraj imamo John C. Wobensmith, Genco Shipping & Trading Limited – CEO, President & Secretary koji tkđ. navodi ” I’ve said this many times and I think it’s very important to keep in mind, the demand side seems to be moving as anticipated, but we are in a very low supply situation from a historical standpoint where we’re seeing anywhere from 2% — only 2% to 2.5% supply growth in ’18 and ’19 and now I think you have pretty good visibility on 2020 as well and so you only need very small incremental gains on the demand side to continue to build off of the recovery that really started late 2017.” valjda razumijete onda kolega drvoželjezo da se ‘net fleet growth’ u idućih par godina očekuje oko samo 2% – 2,5% i da je samo potrebno malo povećanja na strani potražnje da nastavimo sa rastom koji je počeo 2017 g.

Hmmm vrlo jednostavan nacin predvidjanja pada supply brodova iducih godina:

Banks reduce shipping exposure

Manje kredita, i financiranja i manjih brodova u iducih 3-4 godine sigurno!

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Prognoza za ovu godinu:

http://mana.ir/en/news/80302/outlook-2019-dry-bulk

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Krivo su napisali supply. Isporuke u 2018. sigurno nisu 47 milijuna dwt. Vjerojatno se kreću između 27 i 28 mil.dwt. Pa je tako i porast flote puno manji od napisanog. U svakom slučaju, rast flote u 2018. manji je nego 2017.

The total handy & supra orderbook/fleet ratio is currently 6.4 percent in unit terms, and 7.3 per cent in dwt terms”.

2019 Prospects are Rosy for the Handy-Supramax Bulker Segment

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

jucer usa brodari slobodan pad..od -6% do – 15% ,,rasprodaja se nastavlja u 2019 godini…
jdpl ocekujem bankrot konacni ,,takodjer i ulpl…a ATPL ocekujem na dvostrukom dnu oko 100 kn vec krajem ove ili pocetkom 2020 god..

New Report

Close