ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 27.04.2024. u 08:29
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,68
40.879
915
43,70
45,00
1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ne znam nema mi to bas smisla recimo u 3Q imaju predujam od 19.5 za materijalnu imovinu znaci imovinu jos nisu zaveli po nabavnoj cijeni niti preuzeli niti uzeli kredit, a  po toj cijeni bi je trebali zavesti u imovinu, onda u 4Q imas 32,2 mil dugotrajne imovine namjenjene prodaji odnsosno u dolarima 35,4 mil za taj brod koja je ocito financirala cistom lovom ako pogledas dug i di je lova od dokapitalizacije isla znaci nisu koristili kredit

Ako cemo po tvojoj logici onda jedino ima smisla da su platili trosak odustajanja od kredita koji je bio ugovoren za taj brod iako mi i to tesko drzi vodu s obzirom na cijenu tog troska i s obzirom da se to vjerovatno moglo prebacit na novog kupca jednostavnije, ali i da je to onda bi se to trebalo zavest kao financijski rashod ne kao vrijednosno uskladistenje

Ignore : renči

Vidi, ne znam kako bi se to trebalo knjiziti, niti me to previse briga, mene tu zanima sustina stvari. Vjerujem njihovoj teti iz racunovodstva da je ovako ispravno, a i da je knjizeno kao izvanredni prihod jednadzba ostaje jednaka – prihod bi bio 2,9M veci, rashod 2,9M veci. Ovdje imamo kvartalni operativni gubitak od 3 milje, kako god ovo okrenes.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

StatusQuo, 27.02.2024. u 21:31

Ne znam nema mi to bas smisla recimo u 3Q imaju predujam od 19.5 za materijalnu imovinu znaci imovinu jos nisu zaveli po nabavnoj cijeni niti preuzeli niti uzeli kredit, a  po toj cijeni bi je trebali zavesti u imovinu, onda u 4Q imas 32,2 mil dugotrajne imovine namjenjene prodaji odnsosno u dolarima 35,4 mil za taj brod koja je ocito financirala cistom lovom ako pogledas dug i di je lova od dokapitalizacije isla znaci nisu koristili kredit

Ako cemo po tvojoj logici onda jedino ima smisla da su platili trosak odustajanja od kredita koji je bio ugovoren za taj brod iako mi i to tesko drzi vodu s obzirom na cijenu tog troska i s obzirom da se to vjerovatno moglo prebacit na novog kupca jednostavnije, ali i da je to onda bi se to trebalo zavest kao financijski rashod ne kao vrijednosno uskladistenje

Pa ne sjecam se da su to kreditom placali, to je vecinom islo od kesa zadnjih 2-3 godine kad se dobro zaradilo pa je bilo love i za to i divku sto su podijelili. Jos se trazilo da se vise isplati divke jer se moze, al eto to je i pokrenulo vjerovatno sve ovo sto se odigralo poslje.

A zadnji kvartal je i bilo ocekivano da ce biti los. Gubitak cca 1,4€ / dionici na NAV od preko 70€

Njihova teta previse gresaka radi inace ali

 

Po meni se to odnosi kao i svake godine na kraju godine vrijednosno uskadistenje brodova pogledaj proslu godinu u kons i nekons izvjescu na istim pozicijama ispravljaju vrijednost u knjigama na kraju godine, uostalom brzo ce se vidit i 1Q pa ce se vidit kako ce se knjizit prodaja broda, a ja mislim da ce tek tada knjizit taj prihod od zarade

Ignore : renči

Ali kod njih se nikad ne zna uvijek iznenade s necim pa se ne bi ne bi ni cudio da je tako da na kraju i ne zarade nista 🙂

Ignore : renči

Kratkotrajna imovina 62mil.€, pokriva kratkotrajne obveze i 50% dugotrajnih 💪

Nije to isto. Uskladjenje vrijednosti brodova se uvijek radilo tako da ako je razlika izmedju trzisne i knjigovodstvene vrijednosti bila pozitivna je islo u izvanredni (ostali) prihod, a ako je bilo negativno je islo u taj rashod od vrijednosnog uskladjenja imovine, sto je smisleno. Ovdje je skroz suprotna stvar, tu imamo NEGATIVNI rashod, zato pretpostavljam da je zbog tog drugacijeg tretmana te novogradnje u bilanci. Takodjer, nije uopce bitno je li on placan kreditom ili keshom, tu se knjizi samo razlika cijene. Nacin placanja bi se trebao vodjeti u bilanci i u novcanom toku, ali ne da mi se to gledati… nisam racunovodja, to su samo tehnikalije, treba gledati sustinu. Ali opet kazem, to uopce nije bitno jer kako god da ga knjizis imas jednak operativni gubitak. Operativni troskovi su im zastrasujuce veliki.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

I druga stvar – kako to mislite da se ocekivao los Q4… pa vozarine su bile fantasticne. ATPL je postigla cak i nelose prosjeke vozarina – listopad i studeni 12.500 te prosinac cak 15.000 USD. To je nekada garantiralo poziticno poslovanje. Sjecate se kada smo svojevremeno racunali/komentirali da im je breakeven oko 12.500 USD. Dosla su ocigledno neka druga vremena. Kamate ih jedu, porasli su i svi ostali troskovi – place, odrzavanje… Tankerska ce ovo sigurno dovesti u red, steta je samo smo mali dionicari nece tada vise imati mogucnost u ovome sudjelovati. Ova trenutna uprava je radila niz losih poteza  zato smo sada tu gdje jesmo, ali to je sada vec proslo svrseno vrijeme, nema smisla vise o tome raspravljati.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Ma oni svake godine imaju neke cudna knjizenja, samo rade i puno gresaka u izjestajima pa su uvijek neke naknadne ispravke, s obzirom da je to knjizenje slicno kao ta razlika u prodajnoj cijeni realno je posumnjat da ima nesto veze sa tim, ali opet zasto to nisu knjizili u prihod nego tako stavili negativni rashod i drugo ako je u konsolidiranom negativni rashod zasto je u nekonsolidiranom pozitivni rashod od 11 mil na poziciji koja inace je povezana sa vrijednosnim uskadistenjima brodova, nekako ispada da su konsolidiranom zaradili na vrednovanju brodova, a u nekonsolidiranom izgubili sta nema bas smisla.

Ignore : renči

@mitkko

I druga stvar – kako to mislite da se ocekivao los Q4… pa vozarine su bile fantasticne.”

Ova trenutna uprava je radila niz losih poteza  zato smo sada tu gdje jesmo, ali to je sada vec proslo svrseno vrijeme, nema smisla vise o tome raspravljati.”

Ja sam očekivao ovo jer cijelo vrijeme pričam da je ovo loša kompanija. Ima još kolega koji su očekivali ovo…

Nisam primjetio da komentirate novčani tok. Samo sam proletio kroz te brojke.. sad gledam kvartalni na tabeli… 28 i posebno 29 zanimljiv – Novčani izdaci za stjecanje financijskih instrumenata (15.311.744).

Ušlo im od dokapa 37,329 milijuna i od krede 30,052 milijuna. A novac iz poslovanja minus 2,699 milijuna! Nisam veliki ekonom, ni silni stručnjak za brodare, ali zar nema svaki biznis koji nije banka sličan koncept novčanog toka? Od čega ovo točno proizvodi novac? Što, financira se dokapima i dugovima? I još uspijeva u cijeloj ovoj godini skuriti preko 20 milijuna eura?!

Na kakve su financijske instrumente skurili preko 15,3 milijuna eura?

Kreativno kniigovodstvo ocito 🙃,  jer pise da im je prosjek vozarina malo preko 12.167$ za proslu godinu, sto ako je bio gubitak od cca 2.9 mil$, to daje parsto dolara dnevno po brodu na ovu vozarinu da bude na nuli.
Ali vrag zna kako i sta knjize, fakturiraju za naplatu, kad se pogleda iznos vozarina na 31.12. Iz tablice u izvjescu koje su ovako odoka daleko iznad tih 12k$. Budemo vidjeli u sljedecem izvjescu jasniju sliku mi se cini. Neznam jel mogu fakturirati sa odmakom za usluge 🤔

U svakom slucaju NAV sa novim povecanim brojem dionica nakon dokapa je oko 72€, a kratkotrajne imovine imaju da pokriju sve bitne obveze zasad. Sto je dosta vise od prijasnjeg NAVa na stari broj dionica.

ja znam da svake godine manje znam čitajući fi atlantske. i znam da gotovo uvijek postoji neko veće odstupanje od q4 i godišnjeg. dakle, bolje da pričekamo revidirano gosišnje.

mitkko, 27.02.2024. u 19:14

 





havi2, 27.02.2024. u 16:51



 

https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/53584

 



 

Ovo je strašno. Oni ni uz onako dobre vozarine nisu uspjeli izvući barem neku nulu, ako već ne poslovati pozitivno. RDG je uljepšan jer je stvar spasila prodaja one novogradnje, čime je ostvaren izvandredni prihod od 2,9M€… bez toga bi gubitak u Q4bio čak 3,0M€. Uz onako dobre vozarine. Strava.

.

Gledam rashode, svi izdaci su uobičajeni, nema ništa izvanredno… ATPL uvijek radi “time charter” pa je to i očekivano. Troškovi su tako prilično predvidivi jer ih čime uglavnom “režije”. Uz pretpostavku da će ovakvi troškovi biti i u sljedećem periodu, a nema razloga da tako ne bude, lako se može iskazati minimalno potrebna vozarina da bi se pokrili svi troškovi poslovanja. Rashodi su (14+2,9)M€, flotu čini 11 brodova, jedan kvartal ima cca 90 dana, pa ajde da radi jednostavnosti pretpostavimo i da je uposlenost flote 100%… tako dođemo da im za pokriti sve troškove treba cca 17.000€ po brodu po danu!?! WTF! To je više od 18.000 USD po danu!?!

.

Tankerska plovidba je ovdje ustvari dobrodošla, potreban je svježi kapital i novo vodstvo jer je sve manje imovine čijom prodajom mogu krpati rupe.

 

 

Mislim da krivo gledas nema izvanrednog prihoda od 2,9 mil, ima rashod od 2,9 mil na poziciji vrijednosnog uskadistenja, mislim da prodaja novogradnje nije jos proknjizena jer nije jos ni bila prodana u 4Q tek je prodana u 1Q, a da je i bila prodana knjizenje bi trebalo ici na prihode ne na vrijednosno uskadistenje

Ignore : renči

Znaci i godinama nakon nisu ispravili greske na ovom forumu strasno, prva poruka koja sam napisao jucer sad je odjednom zadnja s datumom danas u 9 sati, kad napises poruku vrati te tamo na temu iz 2006, link korisnika isto tako negdje u proslost 2006 godine, odobrenje postova stoljece nakon, trazilica sta je to nikad culi samo headline jaoooo …….gibam dok ne dobijem ptsp

Ignore : renči

Baš gledao moje interne tablice koje imam od sredine prošle godine, cca 13k $ je bilo OPEX +krediti… što u biti na prosječnu vozarinu od 12.500$ koju su naveli za 2023. i daje taj minus. E sad kako je došlo do tog prosječnog?

Ako u tablicu ubacim vozarine na stanje 31.12.2023. što su naveli po brodovima ispada prosjek od tada dalje skoro 16k$ po brodu, ili neto dobit po dionici 4,33 eura godišnje ako ostanu te cijene vozarina i troškovi kredita.
E sad zaključite sami dal će vozarine dolje, gore il ostati ovako, te dali će se kreditno razdužiti ove i sljedeće godine do 2026. kad stignu novi brodovi…

New Report

Close