Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 44,68 | 40.879 | 915 | 43,70 | 45,00 | 1,35% |
Otišla kraljica a brzo će i kralj jadroplov, ostat će samo ulpl od brodara izgleda. Kriza uzela danak na brodarima. Bdi kad je bio 200 preživjeli smo ali privatizacije nismo…
ma ta preuzimanja nisu najgora stvar koliko ti delisti. Pokvara.
I šta sada kad su prešli prag od 50%..jel opet moraju dat objavu za preuzimanje ili ne?Nije mi jasno i dalje zasto neko prodaje po 50 kada im ponuda i ako je bude ne smije biti manja od 53,60 eur..meni je ovdje logičnije da dionica raste nego da pada..al dobro.nemam puno pa me nije ni briga..sada pregovaraju sa jadroplovom..baš me zanima hoce li ici sa istim obrascem ili ce im drzava tamo prodati svoj dio bez dokapa
Oni su odlučili delistirat. I neće ih nitko u tom zaustavit. Možete vi skupit 25% dionica kao udruga. Sljedit će dokapitalizacija.Vaših 25% više neće bit 25%. sad je samo pitanje vremena koliko će trebati da izgone sve male dioničare. Cilj im nije nagraditi male već ih uništiti.Da wu mislili nagraditi dioničare. Dokapitalizacija nebi bila 53.6 već 60e. Al zašto dati i euro više kad ne moraju. Šta mislite da mali dioničari sada ruše cijenu ispod 50e?
Pa bilo je dovoljno pratiti tnpl .po istoj šabloni će biti i ovdje. Dal će im trebati 6mj,godina.dvije to je jedino pitanje.
Nego, nitko se ne pita tko stoji iza tankerske zaklade iz Austrije?
Ciji kapital, nasih politicara, ruskih, neka druga ekipa? Jer sigurno nisu bivski pomorci i zaposlenici tankerske 🤔 tko to od drzavnih sluzbi nadzire i zna stvarne vlasnike zaklada iz vana?, kao recimo SKDD za dionice, fina za nase firme…
Nego, nitko se ne pita tko stoji iza tankerske zaklade iz Austrije?
Ciji kapital, nasih politicara, ruskih, neka druga ekipa? Jer sigurno nisu bivski pomorci i zaposlenici tankerske tko to od drzavnih sluzbi nadzire i zna stvarne vlasnike zaklada iz vana?, kao recimo SKDD za dionice, fina za nase firme…
U mirnodopskim uvjetima mislim da je SOA za to zadužena
Nego, nitko se ne pita tko stoji iza tankerske zaklade iz Austrije?
Ciji kapital, nasih politicara, ruskih, neka druga ekipa? Jer sigurno nisu bivski pomorci i zaposlenici tankerske 🤔 tko to od drzavnih sluzbi nadzire i zna stvarne vlasnike zaklada iz vana?, kao recimo SKDD za dionice, fina za nase firme…
Pitaju se mnogi ali odgovora nema…..ili su jako dobro sve zamuljali, ili se istraživački novinari boje čačkati jet naslućuju tko je iza.
Zapravo je nevjerojatno da ekipa čisti burzu pd kvalitetnih dionica ..pritom uništavaju burzu i male dioničare a nitko ne zna tko su vlasnici koji stoje iza toga. Ili se ne smije znati.
Mislim da je ovo samo završni krug privatizacija iz 90ih…imaju vlast,pravosuđe,hanfu itd. i jednostavno rade što im se prohtije…onako..zna se..bahato..usput nam i mirovine opljačkaju jer se ni mirovinco ne usude suprotstaviti..
Ali da…mali ulagači imaju izbor…državne obveznice..ha..ha..ha
Sta nije blesavo da nema registar stvarnih vlasnika ako je zaklada, ili firma iz vana, a posluje u drugoj drzavi 🤔
Ovo je strašno. Oni ni uz onako dobre vozarine nisu uspjeli izvući barem neku nulu, ako već ne poslovati pozitivno. RDG je uljepšan jer je stvar spasila prodaja one novogradnje, čime je ostvaren izvandredni prihod od 2,9M€… bez toga bi gubitak u Q4bio čak 3,0M€. Uz onako dobre vozarine. Strava.
.
Gledam rashode, svi izdaci su uobičajeni, nema ništa izvanredno… ATPL uvijek radi “time charter” pa je to i očekivano. Troškovi su tako prilično predvidivi jer ih čime uglavnom “režije”. Uz pretpostavku da će ovakvi troškovi biti i u sljedećem periodu, a nema razloga da tako ne bude, lako se može iskazati minimalno potrebna vozarina da bi se pokrili svi troškovi poslovanja. Rashodi su (14+2,9)M€, flotu čini 11 brodova, jedan kvartal ima cca 90 dana, pa ajde da radi jednostavnosti pretpostavimo i da je uposlenost flote 100%… tako dođemo da im za pokriti sve troškove treba cca 17.000€ po brodu po danu!?! WTF! To je više od 18.000 USD po danu!?!
.
Tankerska plovidba je ovdje ustvari dobrodošla, potreban je svježi kapital i novo vodstvo jer je sve manje imovine čijom prodajom mogu krpati rupe.
Dajte molim vas netko da iskomentira ovu moju gore računicu, jel ima neka kvaka? Nije da me nešto više puno uopće i briga, pratim ovo više po inerciji.
samo na brzinu preletio na mobu. i ja to pimijetio.. 17 je više od 18? nekonsolidirano – 15, konsolidirano -3! di je kvaka. a to su tek q4! još se more to isfrizirati u godišnjem!
Ne gledas dobro, mozda sam se i ja krivo izrazio. Imaju 2,9M€ negativan poslovni rashod od vrijednoanog uskladjenja dugotrajne nefinancijske imovine. To je efektivno izvanredni neto prihod od prodaje nepreuzete novogradnje. I iznosi se tocno podudaraju. Zasto su to tako knjizili? Vjerojatno zato sto je to bila imovina u pripremi, platili su neke rate troska broda, nisu ga nikada preuzeli pa je nakon prodaje vjerojatno samo umanjen vec placeni predujam, sto je onda otislo u negativnu vrijednost jer su brod prodali skuplje nego sto su ga platili. Nisam racunovodja pa ne znam detalje pravilnog knjizenja, ali sustina je ovo kako sam naveo.
Brod su prodali za 37.63M, kupili ga za 34.25M, razlika je 3.38M… to umanjimo za transakcijske troskive, provizije i slicno, i eto ga na cca 2.9M profita.
.
Ugovor o prodaji broda su potpisali 3. studenog 2023., a primopredaja je bila 4. sijecnja 2024.