ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.05.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
52,41
106.393
2,030
52,40
52,80
-0,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Kinezi spašavaju vozarine kako se cini. Spavali su ali sada kad je napotrebnije krecu sa ofanzivom tako da ovaj period kad svi ocekuju potop bi trebalo izdrzati. Bilo je i gore i bolje, puno lakše je sa ovim miljama na racunu. I burza ceka preokret, ne prosipa se bzvze. Jos je uvijek profit odličan ali cijena na burzi nakon ovih svih negativnosti je tu gdje je.

vani minus u aftermarketu…….u ponedjeljak šišanje ako bdi i futuresi bitnije ne porastu……..cape več odavno bilježi spot minuse a nedavno su se i supre pridružile vožnji u minusu na nekim rutama………ako ruka sreče ne pomiluje za q1 mogli bi gledati gubitke u izvješćima pa i nadalje u recesijskoj 2023……dugoročni ugovori na visokim vozarinama nisu ugovoreni mada su neki trvdili da jesu……cijena dionice mogla bi jako pasti ako market, bdi i futuresi ne daju dobru priliku za izlaz onima koji su kupovali visoko…….

Neću ulaziti u to što će biti, ali da su vani u aftermarketu minusi je čisto navlačenje.

Ma nek mi je u minusu Star Bulk od 0,05 % nakon što je rastao 9,5 %…

I danas vani raspašoj DSX kojeg je inače ATPL sljedila x 100 u kn. na 4,5 usd…a ATPL 384 kn.

Pa zar nije bolje kad se govori o kamatama i refinanciranju dati cijelu info, kamata je bila tolika sad je tolika pa taman za 0,1. Ovako opet sve u zraku kao eto objavili smo promjenu a nismo vam rekli ništa.

Ovdje će se toliko zaostati s cijenom za ino brodarima, da će doći do jednokratnog velikog skoka.

Prodaje gotovo i nema, a bid još čeka na 380, vidjeti ćemo koliko još dugo će moći ići tako.

Baltički indeks dosegao je jednotjednu najvišu razinu na tržištu rasutog tereta


9. studeni 2022. g. 


Indeks pomorskog prijevoza rasutog tereta Baltičke burze (.BADI) dotaknuo je jednotjednu najvišu razinu u utorak, podržanu dobicima u segmentu velikih brodova.

Ukupni indeks, koji uračunava stope za capesize, panamax i supramax brodove koji prevoze suhu rasutu robu, dodao je 19 bodova, odnosno oko 1,4%, na 1356, najvišu razinu od 1. studenoga.

Capesize indeks (.BACI) porastao je 89 bodova, odnosno oko 6,3%, na 1.493, najvišoj razini od 31. listopada.

Prosječna dnevna zarada za capesizes (.BATCA), koja obično prevozi terete od 150.000 tona kao što su ugljen i željezna rudača koja se koristi za proizvodnju čelika, porasla je za 731 USD na 12.379 USD.

Željezna ruda u Dalianu porasla je na najvišoj razini u dva tjedna, podržana ustrajnim nadama da će Kina ublažiti svoja pravila o COVID-19 i tehničkoj kupnji, unatoč zabrinutostima oko porasta novih slučajeva koronavirusa u nekim kineskim gradovima i slaboj potražnji za čelikom.

Panamax indeks (.BPNI) skliznuo je 27 bodova, odnosno oko 1,6%, na 1669, najnižu razinu u otprilike dva mjeseca.

Prosječna dnevna zarada za panamaxe (.BPWT), koja obično prevozi teret ugljena ili žitarica od oko 60.000 tona do 70.000 tona, izgubila je 241 dolar na 15.024 dolara.

Indeks supramax (.BSIS) pao je za 10 bodova na 1241, najniže veljače 2021.

 

Zanimljivo je da su novogradnje dosta brzo opet postale jeftine. ATPL je svoje platila 34,25M uSD.

.

Evo danas info o realiziranoj narudzbi 6 novih Kamsarmaxa za 33M USD po komadu, isporuka Q3/24.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Sreenshot vijesti iz prethodnog posta je u prilogu.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

To može biti radi toga jer se netko prekombinovao. Kao sto je JDPL uzela LPG brod koji je nekome bio “višak”. To ne znaci da su ostale trzisne transakcije po tim cijenama.

 

Iako, kamate su dobrano potegnula gore, pa i zbog rasta Libora, ali i premija pa se ponajviše s te osnove pojavljuju oni koji krate izloženost.

@Ichweiss

Ne radi se o tome, procitaj ovaj screenshot koji sam prilozio. Otvoreno je staro/novo veliko brodogradiliste u Kini koje sada trazi svjeze klijente i popunjava svoje slotove. Ovaj kupac je njihova stara musterija i prvi je odmah narucio 6 kamsarmaxa i 4 kejpa, uz jos 4 kamsarmaxa u opciji.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

To je i logično s obzirom da je potražnja za novogradnjama slaba, da moraju i cijene biti niže.

Ali narudžbe novogradnji su unatoč tome niske, što znači da neće biti prirasta flote i omogućiti ovako visoke vozarine u sljedećih x godina.

Pa sad … baš da je slaba. Bit će da je suprotno.

…” Globalne narudžbe brodova u listopadu iznosile su 3,41 milijuna CGT-a, što je 19 posto više u odnosu na isto razdoblje 2021., prema Clarkson Researchu, britanskoj agenciji za analizu tržišta brodogradnje i prijevoza” …

 

S druge strane, brodova na putu prema rezalištima je manje nego u istom razdoblju prošle godine.

 

Iako nemam dionice Atpl(ozbiljno razmišljam o investiciji) ali sam primjetio cim se poklope nalozi sa bida, stavljaju se novi i ne toliko mali nalozi

Kina i Koreja se nadmeću …

 

…”Korejski primitak narudžbi iznosio je ukupno 1,43 milijuna CGT (22 broda), što je drugo mjesto s tržišnim udjelom od 42 posto. Prvo mjesto je zauzela Kina sa 1,8 milijuna CGT (32 broda), što je tržišni udjel od 53 posto.

Ukupne globalne narudžbe od siječnja do listopada 2022. iznosile su 34,75 milijuna CGT-a. Koreja je zauzela 42 posto s 14,65 milijuna CGT-a (261 brod), dok je Kina zauzela 46 posto s 15,81 milijuna CGT-a (570 brodova).

Dok su glavno uporište korejskih brodograditelja LNG nosači, kineski brodograditelji primili su povećan broj narudžbi za kontejnerske brodove”, rekao je insajder” …

 

New Report

Close