ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Mislim da ta priča s prijedlogom više dividende neće proći, jer je premali udio onih koji bi podržali zahtjev.

Tih nekoliko tisuća dionica je kap u moru, a veliki igrači su već odlučili da bude 20 kn jer nitko nije iznosio protuprijedlog.

Zato se nema smisla navlačiti na to jer će cijena značajno dolje ako (kad) se potvrdi odluka o 20 kn što je vrlo vjerojatan slučaj.

Neki su vjerojatno htjeli tu priču iskoristiti za izlaz po višoj cijeni jer je cijena već bila pala na 410 kn, tako da treba biti oprezan, jer će opet prestati pisati kad se iskrcaju i čekati novi pad cijene.

Takav je princip komentiranja kod nas zato se ne smije dati navući na te priče.

https://www.tradewindsnews.com/bulkers/ban-on-russian-coal-drives-europe-to-scramble-for-cargoes-reshaping-trades/2-1-1273323

Ocekuje se povecanje tonmilja sto ce se posebno odraziti na panamax vozarine s obzirom na zabranu ruskog ugljena. To je i u pomorskoj veceri spomenuo i Domjan. Svakoga dana sve luđe cini se na trzistu.

Jeste li primijetili da je vodstvo firme promijenilo statut tako da primaju godišnje nagrade u postotku od EBITDA a ne od godišnje dobiti kao što je bilo prije.

Tako da sad dobiju nagrade i kad firma posluje s gubitkom,jer je EBITDA uvijek pozitivna.

Na drugom forumu stvara se neka euforija oko prijedloga više dividende.

Ali dividenda uopće nije ni bitna kolika je, bitni su samo godišnji rezultati.

Da ne bi sve bilo samo euforično, rezultati u ovoj godini jesu jako dobri, sad je pitanje što će biti dalje tj.sljedećih godina.

Vjerujem da su svi upoznati s očekivanim vozarinama sljedeće godine,  a one bi trebale biti oko 40% niže od trenutnih, znači negdje oko 13.000 do 14.000 Usd, što nije nešto predobro i neće omogućiti visoke zarade.

Budući da će stići i 2 nova broda, trebati će dosta sredstava za to.

Ukoliko se sve potroši u dividendu, a od sljedeće godine krenu puno niže vozarine kakve se i očekuju, opet bi moglo doći do problema sa sredstvima.

Zato zapravo ne bi ni bilo dobro da isplaćuju neku višu dividendu, a vjerojatno su sami već i dobro proračunali kad su predložili upravo samo tih 20 kn da odobrovolje dioničare barem malo, a ipak sačuvaju kompaniju u budućnosti.

Zato ne treba biti previše euforičan u vezi s protuprijedlogom na skupštini,  jer bi se teško moglo skupiti dovoljno glasova da takav prijedlog prođe.

Zato oprezno kad su špekulacije u pitanju.

 

 

 

 

… Moderni vlasnici, brodski posrednici i zainteresirane strane u brodarskoj industriji usporili su svoje rasprave o novim poslovima na tržištima novogradnje i S&P, jer je ljetno zatišje pred nama. U svom posljednjem tjednu izvješću brodski posrednik Allied Shipbroking rekao je da “tržište novogradnje u posljednje vrijeme polako gubi zamah, a broj novih projekata o kojima se izvješćuje čini znatno manjim tijekom proteklih tjedan dana. Sektor suhih rasutih tereta, koji tradicionalno pridonosi sektoru novogradnje, u posljednje je vrijeme prevladao u smanjenju. Razmišljajući o trenutnom nestabilnom režimu tržišta tereta, zajedno s usporenim režimom koji tipično zasjenjuje tržište tijekom ovog vremenskog razdoblja, ovaj trend u posljednje vrijeme nije iznenadio. Međutim, kao što smo spomenuli u prethodnim pregledima tržišta, s obzirom na opće dobro raspoloženje, možemo očekivati ​​da će tok ulaganja biti usmjeren u tom smjeru” …

Nekoliko zanimljivosti iz knjige dionicara i usporedbe s onom od prije otprilike mjesec i po dana:


è Croatia osiguranje vise nema niti jedan komad; prodano posljednjih 2,8 tis kom.


è 124 dionicara su prodavali dionice (ATPL trenutno ima 7.677 dionicara), od toga njih 85 je prodalo manje od 100 komada


è Jedan veliki koncern je kupio nesto vise od 2 tis kom.


è OTP indeksni nastavlja s kupovinom.

Kvark, 06.05.2022. u 11:29

Ja sam i danas dokupila. Pa sta bude….

Konstantno dokupljujem; sad sam isla provjeriti, prve sam kupila po 171,50kn. Svojevremeno sam dokupljivala i po 406 (slika ispod) pa se i tada cinilo preplaceno. Mozda je danas bas prilika.

Prema podacima vozarina iz izvjestaja, 2q bi trebao biti bolji od 1q koji je izvanredan. Rashodi se smanjuju. Ovaj brod bas ide u dobrom smijeru. Jos ako bude dividende, bit ce mi ovo top investicija.

 

Tako si ti nagovarala čitaoce ovog portala 06.05. da kupuju dionice po 550 kn, a sada objavljuješ da su fondovi prodali svoje dionice. Za koga ti u stvari radiš? Iz gornjeg tvog posta je sve jasno za koga…

Vozarine već tjednima padaju u vremenu kada bi trebao biti vrhunac sezone…ja kao pomorac sam zabrinut što će tek biti na zimu oko kineske nove godine, ako je danas BDI na 1556 bodova pri vrhuncu sezone. BDI bi na zimu mogao pasti ispod 1000 bodova, a onda će biti upitna i rentabilnost i pozitivno poslovanje.

Ovako to izgleda kroz povijest. Rujan, listopad visoke vozarine… Srpanj i pocetak kolovoza najnize… Povijest uciteljica zivota

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.

Sve super, samo ti na grafu fali mjesec dana najnovijih podataka – koji nisu dobri, BDI je pao ispod višegodišnjeg prosjeka.

https://www.tradewindsnews.com/bulkers/diana-shipping-takes-out-sea-trade-with-bold-330m-deal-to-buy-nine-ultramaxes/2-1-1276632;

Ultramaxi po 36 milja, sigurno su dobre analize napravili za ovakvu investiciju

kiroliza, 12.08.2022. u 10:17

Sve super, samo ti je na grafu pao mjesec dana najnovijih podataka – koji nisu dobri, BDI je pao ispod višegodišnjeg prosjeka.

BDI pao ispod visegodisnjeg prosjeka? Bdi je bio 250 prije koju godinu. Grafom sam zelio pokazati da je laz navlaciti da su ljetni mjeseci jedni od najboljih a trenutno evo kao nesto se promjenilo. Najbolji mjeseci tek dolaze pa cemo onda vidjeti stanje stvari. Mislim da ce rujan i listopad premašiti lanjske maksimume zbog cijele situacije u svijetu. Poremeceni su tokovi tako da ce trebati vremena dok se ne uspostave novi plovidbeni pravci. Dobri su i negativni komentari i upiti samo bi bilo dobro da se malo argumentiraju.  Dosta lovi padove od 20, 30 kn pa panicare ako ne uhvate burek u tih par dana sto su sebi zacrtali kao cilj.

Tu se slazem da ce 4Q biti znatno bolji sa ozarinama iznad 20 000 za Supre i Handye premda i oako na ovim cijenama BDI masno zaradjuju jedino ih koci dokovanje brodova.Samo kad bi ostale jos neko vrijeme vozarine za Handye i Supramaxe 17 500 bilo bi to brdo love

Dokovanje se moze gledati isto je li casa polu puna ili polu prazna. Kakav bi negativan odjek imao kvar broda u medijima i popravka koja bi kostala ne znam koliko i sve sto ide uz to. Brodovi se moraju dokovati a managment sigurno da je to kvalitetno rasporedio. Tako da zadrže rute a da svi prođu onu nužno da mogu nastaviti raditi. Najgora opcija je preskociti dokovanje pa da su ne znam kolike vozarine. Hrpa love ce biti na racunima da ostanu ovakve vozarine. 5500/6000$ je trosak pa sad kome je skupo neka proda a kome je jeftino neka dokupljuje. Ultramaxi stari 5-6 god se trze po 36 milja, DSX 9 komada pribavio. To je pravi posao.

New Report

Close