Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 52,40 | 2.777 | 53 | 52,40 | 52,80 | -1,13% |
Ma pustite ih kolega. Nisu kupili na 350 pa sada drukaju da cijena padne ili mastaju o 300 kuna. Ima ih i na onom forumu.
A nitko soosoban izracunati NAV ili p/e.
Gledaju svaki dan BDI, a nikakvu dugorocnu analizu ne znaju napraviti. Ja ne vidim da sa dnevnom kupnjom/prodajom mozete zaraditi sto osim 100 kuna jer su prometi mali. Americka burza je drugo. Pa gogl ima veci promet od cijele ZSE.
I sada moramo zato citati bezvezne drukove tipa BDI danas pao, spasavaj se tko moze i slicno. Pa BDI je volatilan i stalno ide iz crvenog u zeleno i obrnuto. Ovo su sve oscilacije na jako visokim razinama.
The Baltic Exchange Dry Index fell 6.3% to 2,498 on Thursday, its lowest since November 18th, extending losses for a sixth straight session, as rates declined across all its vessel segments. “Although still fetching relatively healthy levels, the big ships take a massive beating prior Christmas, following a pattern seen so many years before,” shipbroker Fearnleys said. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, slumped 11.6% to its lowest since June at 2,894; and the panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, declined 4.3% to its lowest in almost three weeks at 2,626. Among smaller vessels, the supramax index fell 28 points to 2,514, its lowest in over a week. source: Baltic Exchange
pad se nastavlja…
fakat gadni padovi po 7-8% dnevno i to nakon slabog oporavka nakon jakog prethodnog pada. Uskoro bi moglo doći u pitanje profitabilno poslovanje jer do kineske nove godine ima još dosta, a dok ona ne prođe teško da ćemo gledati jači oporavak vozarina. Zakretanje cijene dionice nema potrebe pričati jer smo vidjeli nedavmo kako izgleda kad krene panična prodaja po bidu
6 milijuna i 200 tisuca kuna.
pada i dalje …
The Baltic Exchange Dry Index fell 4.8% to 2,379 on Friday, its lowest since mid-April, extending losses for a seventh straight session, amid lower seasonal demand across all its vessel segments. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, declined 5.8% to an over six-month low of 2,727; and the panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, slumped 6.9% to its lowest in over three weeks at 2,444. Among smaller vessels, the supramax index shed 45 points to 2,469, its lowest since December 6th. For the week, the Baltic Dry Index lost 27.3%, its biggest weekly decline since early February 2019. . source: Baltic Exchange
To je problem jako zaduženih kompanija… Cijena ide u stratosferu kad je dobro, a čim nešto zapne, posrće u provaliju… Naravno, neće ovo propasti, ali iz vizure malog dioničara trejdera treba znati pogoditi dno pa makar pritom i uhvatiti par padajućih noževa. Gdje je dno, to nitko ne zna..
Nemam, niti sam ikada imao dionice ATPL i ne namjeravam ih imati.
Pratim promet dionicom i površno prođem kroz pokazatelje čisto jer je zanimljiva i daje nekog života na ZSE. Tu nagradu za ovu godinu je zasluženo dobila.
Sezonsko kolebanje vozarina karakteristicno za ovo doba godine.
Nista posebno. Atpl ionako ima dugorocne ugovore i zato plovi stalno sa relativno nizim vozarinama. Ove godine dobro zaradjuje, a iduce ce i bolje.
Jasno je da brodari nisu za svakoga. Vecina tu gubi novce neovisno da li to priznaju. Dovoljno je vidjeti sto pisu i kako razmisljaju.
Ako si kupio na 200 kn u zaradi si i sad i onda i kasnije.
Bitno je na vrijeme uci i znati sto hoces.
Ako si kupio na 200 kn u zaradi si i sad i onda i kasnije.
Bitno je na vrijeme uci i znati sto hoces.
još je važnije znati na vrijeme izaći tj.dok si u plusu. recimo tko je ušao s 1000 komada na 200 kn da je izašao na 500 kn imao bi ogromnih 300.000 kn zarade.. ako je držao i dalje mogao je prodati na 400 kn s 200.000 kn zarade…ako ni to nije iskoristio mogao je izaći na 350 kn sa 150.000 kn zarade..ako ni to nije iskoristio možda će uspjeti izaći na 300 kn što će biti još uvijek lijepih 100.000 kn zarade…ako ni to ne iskoristi možda na kraju izađe na 200 kn s 0.
da, bitno je na vrijeme ući, ali još bitnije na vrijeme izaći
Kolega, pise jos nesto: znati sto hoces.
Da sam se rukovodio tim principom koji vi spominjete, da je najvaznije odjahati lokalni val, ne bih odradio mnogo vece stvari koje jesam.
Iskustvo mi kaze da se tako zaradi vise. Jer se odigra do kraja. Tko je recimo izasao na 500 s tih 1000 komada, na cijeni od 350-400 ce uci s mozda 500 komada. Max. Vjerovatno i manje. A kad odigra do 650 pa izadje onda ce vjerovatno opet na 500 uci s 200 itd. A do 1000 i vise, sto sam uvjeren da je zapisano u zvijezdama, nece ni doci.
A onaj tko nije izlazio ce docekati 1000 s cijelom kolicinom.
Naravno, sad se moze replicirati vrabac u ruci je bolje nego golub na grani, tko garantira da ce doci do 1000, ne vidim da ce se to desiti itd. Sve 5. Zato i postoje razlicita misljenja, horizonti, stilovi…
U svakom slucaju, zaraditi bi trebali svi koji su usli i koji ce uci u narednom periodu. Ako bas nesto ne grune, rat na Tajvanu vidim kao najveci rizik.
Ako si kupio na 200 kn u zaradi si i sad i onda i kasnije.
Bitno je na vrijeme uci i znati sto hoces.
još je važnije znati na vrijeme izaći tj.dok si u plusu. recimo tko je ušao s 1000 komada na 200 kn da je izašao na 500 kn imao bi ogromnih 300.000 kn zarade.. ako je držao i dalje mogao je prodati na 400 kn s 200.000 kn zarade…ako ni to nije iskoristio mogao je izaći na 350 kn sa 150.000 kn zarade..ako ni to nije iskoristio možda će uspjeti izaći na 300 kn što će biti još uvijek lijepih 100.000 kn zarade…ako ni to ne iskoristi možda na kraju izađe na 200 kn s 0.
da, bitno je na vrijeme ući, ali još bitnije na vrijeme izaći
100% točno
ovakvo kilavljenje oko 350 kn moglo bi potrajati još mjesec-mjeseci pol…naravno, ako ne bude novih jačih zarona BDI-a jer onda će i cijena dolje..
Vozarine padaju i padaju, dan za danom. 😲
BDI je sad na najnižoj razini još od polovine travnja…
The Baltic Exchange Dry Index fell 3.3% to 2,294 on Tuesday, its lowest since April 14th, extending losses for a ninth straight session, amid lower seasonal demand across all its vessel segments. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, declined 5.1% to 2,663, its lowest since June 9th; and the panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, slumped 1.9% to its lowest in a month at 2,311. Among smaller vessels, the supramax index shed 53 points and fell to its lowest in three weeks at 2,383. source: Baltic Exchange
BDI/vozarine padaju i dalje…