ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 28.04.2024. u 19:17
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,68
40.879
915
43,70
45,00
1,35%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Pa ne znam da je pad od 1.7% baš za uff, i to nakon 10 dana neprestanog i jako velikog rasta.

Uz to Bsi uopće ne pada.

BabaLuji, 13.12.2021. u 14:34

Ne znam koji dio izgleda poprilicno lose? Vozarine ne padaju, nestasica je svega sto postoji svugdje u svijetu, a ovi jos to kompliciraju. Brodova za prijevoz i dalje nedostaje kao nikad do sada. Jedino ako mislite da ce se ljudi naviknuti na prazne police. Mozda dostava parfema, igracaka i prestane ali ugljena, zita, secera, brasna ne vjerujem da ce se smanjiti jedino moze narasti u ovim vremenima.

Supramaxi vam niti nece padati jer nema razloga.

Kod Capeova sve ovisi o demandu Kine za zeljezom i ugljenom. Vidjeti cemo.

Zagusenje u kineskim lukama nece prestati sto ce vozarine drzati na visim razinama.

Trgovina na Atpl je na takvim malim kolicinama da je to sve tehnicki besmisleno i gledati. Nitko relevantan niti kupuje niti prodaje.

ufff, postaje gadno:

The Baltic Exchange Dry Index plunged 8.8% to 2,932 on Tuesday, the biggest daily decline since November 3rd, extending losses for a fourth consecutive day, amid weakness across all vessel segments. “A slowdown may be witnessed as we are reaching the year’s end, with refreshed demand being expected for the beginning of 2022,” Allied Shipbroking said. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, tumbled 16.1% to 3,960, its lowest since November 26th; and the panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, declined 3.9% to its lowest in almost two weeks at 2,879. Among smaller vessels, the supramax index fell 2 points to 2,550, snapping a 15-session winning streak. source: Baltic Exchange

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Samo što je Panamax pao tek 3,9%, ali ionako su ti brodovi na dugoročnom ugovoru, a Supramaxi nisu pali ništa…

Tako da ne znam tko bi prodavao ovako jeftino na temelju nekih neutemeljenih navlačenja.

forumas., 14.12.2021. u 18:33

Samo što je Panamax pao tek 3,9%,

dnevni pad od cca. -4% je tebi “samo” ??!

 

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Pa dionica je već pala 40% .

A Panamaxi su im na dugoročnom ugovoru i nemaju utjecaja na trenutno poslovanje.

Pad brodara je sasvim normalan u ovo doba godine. Poslije nove godine u Europi i svijetu ide Kineska nova godina a tamo to potraje i 2 mjeseca kad se spoji sa Evropskom. Tako da do kraja veljače nema vam ovdje kruha. Tako je to bilo skoro svake godine. Dobro je da bude što manji pad i da se cijena stabilizira i zabetonira oko 300 kuna. I to je to u naredna 2 i pol mjeseca.

ovo je sve očekivano zbog dolaska kineske nove godine,  a svakim novim padom cijene dionica postaje sve zanimljivija za dokup jer i s ovim vozarinama se radi s lijepim plusom…kad bi recimo pala na 300 kn puna šaka brade, sve bih upucao unutra i čekao novi val rasta vozarina jer to će biti vatromet…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Pad BDIa nema veze sa kineskom Novom Godinom, vec krizom gradjevinskog sektora u Kini zbog cega postoji strah da ce pasti uvoz zeljeza u Kini. Zeljezo prevoze capeovi. Atpl nema capeove, ali to je uzaludno i pisati.

Brodovi koje ima Atpl su ostali skoro na istim razinama.




The Baltic Exchange Dry Index plunged 9.1% to 2,665 on Wednesday, its lowest since November 24th, extending losses for a fifth straight session, mainly dragged down by lower demand for the capesize vessel segment. “Into the current week, the dry bulk market is moving overall on a softer note ahead of the holidays with cargo enquiry slowing down, while the seasonally slow Q1 is ahead of us,” shipbroker Intermodal said. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos of 150,000-tonnes, tumbled 17.4% to 3,272, its biggest daily decline since May of 2020; and the panamax index which tracks cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes of coal and grains, declined 4.7% to its lowest in over two weeks at 2,744. Among smaller vessels, the supramax index fell 8 points to 2,542, its lowest in almost a week. source: Baltic Exchange


 




Ignore: KressoM, delux

Dakle, Panamaxi ionako na ugovoru, Supramaxi ne padaju uopće niti hoće s obzirom na potražnju.

I koji bi onda bio zaključak???

 

Skupljati dok je na popustu nema druge. Vozarine za brodove koje ima atpl ce se zadrzati na razinama na kojima firma biljezi finu dobit. Izvjesca ce brzo, a slucajni putnici ce uskakati/iskakati ovisno o voznom redu. Za sada se ne treba zamarati 2022.godinu a mozda i duze. Ako bude smak svijeta onda je ionako svejedno sto ce biti sa brodarima do tada novceki se slijevaju u blagajnu gospara. Novo nenormalno je i tako dovelo do rasta vozarina, tako da ako se ikada vrati u staro stanje treba se zabrinuti.

Vidjet ćemo kud će danas vozarine jer ako opet bude pad bojim se da će cijena atpl zaroniti jače ispod 350 kn, usprkos ovom optimistu koji kao kamikaza jutros kupuje s aska 🙄

Ignore: KressoM, delux

A da malo pogledamo amere i EU zelenjavu pa malo sa zse burzom pa koliko će do kraja godine biti brodari u pozitivi pa mogu kupovati i brodove a i Fed je rekao svoje a Kineski zid ne smije pasti jer onda će stvarno biti svakakvih turbulencija. Jedna analiza veli da je premalo brodova u svijetu da se sve preveze.

a koja nam korist od amera kad svi samo čekaju da izađe svježi BDI pa će onda ili skidati s prodaje ili kipati po kupnji, ovisno o tome hoće li BDI biti u plusu ili u minusu…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

New Report

Close