Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 44,83 | 30.801 | 687 | 43,70 | 45,20 | -1,34% |
Baltic Dry rose well towards the end of September, but in recent weeks the arrows have pointed downwards. On Tuesday, there is a marginal effect on the dry cargo index.
The main index falls 0.6 percent to 1,200 points.
Capesize is down 0.5 percent to $ 14,781, while
Supramax is down 0.7 percent to $ 9,763.
Panamax is down 1 percent to $ 9,194 and
Handysize is down 0.1 percent to $ 8,524.
fundamentalno njegovo pretumbavanje sa skrbnickih i kombinacije unutar finacijske konstrukcije nista ne mijenjaju.
cijena nije tu di je s negativnom perspektivom samo zbog njegovih problema, nego zbog toga što firmi prijete ozbiljni problemi.
poboljšanje njegove osobne situacije donekle miče mač koji je visio nad glavom u vidu potencijslne rasprodaje njegovih dionica, ali ne rješava problem drugoh prodavatelja i sve lošijeg poslovanja i pogoršanog outlooka.
bacite pogled vani na brodate i kako su oni odradili zadnji rally na dionicama i sve ce vam biti puno jasnije…
I kad je dobro ne valja.Uvijek se nađe nešto za popljuvat.Ok.Shvatili smo bit , ne morate se više truditi.
Da stvarno bi ih trebalo pohvaliti nakon sto su prodali sve sto se moglo i srezali flotu na najnizi broj u povjesti kompanije
Baltic Dry rose well towards the end of September, but in recent weeks the arrows have pointed downwards. On Tuesday, there is a marginal effect on the dry cargo index.
The main index falls 0.6 percent to 1,200 points.
Capesize is down 0.5 percent to $ 14,781, while
Supramax is down 0.7 percent to $ 9,763.
Panamax is down 1 percent to $ 9,194 and
Handysize is down 0.1 percent to $ 8,524.
ne moras ovo postati, nije relevantno za ATPL. njeni brodovi plove u nekoj paralelnoj dimenziji i njih se ovo ne tice jer ionako zaradjuju barem 30k $ dnevno od vozarina zbog najsposobnije uprave u odnosu na sve ostale brodare.
After a slight fall on Tuesday, the index is down 4.9 percent to 1,141 points on Wednesday, reports TDN Direkt and refers to The Baltic Exchange.
Na ovoj dionici vrijedi jedno pravilo: uvik kontra.
Nadam se da sam bio jasan.
Baltic Dry rose well towards the end of September, but in recent weeks the arrows have pointed downwards. On Tuesday, there is a marginal effect on the dry cargo index.
The main index falls 0.6 percent to 1,200 points. Capesize is down 0.5 percent to $ 14,781, while
Supramax is down 0.7 percent to $ 9,763.
Panamax is down 1 percent to $ 9,194 and
Handysize is down 0.1 percent to $ 8,524.
ne moras ovo postati, nije relevantno za ATPL. njeni brodovi plove u nekoj paralelnoj dimenziji i njih se ovo ne tice jer ionako zaradjuju barem 30k $ dnevno od vozarina zbog najsposobnije uprave u odnosu na sve ostale brodare.
Prvi put se ne slažem s vama gospar palindrom. Baltic Dry Index je itekako bitan za poslovanje Atlantske, jer ako vozarine padaju onda padaju i prihodi od brodova, što nije dobro, dok troškovi ostaju isti. Vidjeli smo što to znači početkom ove godine kada je sve bilo blokirano i nitko nije prevozio teret.
Danas su počele rasti,pnmx i supx. Sad treba jedan kontinuitet.
Naravno kolega. Doći će uskoro i do toga nakon ovog dna kao i uvijek do sad ali svakodnevna loše pisanje neće prestati.Fascinantna je opčinjenost konstantnog blaćenja osim ako interesi nisu u igri.
Baltic Dry rose well towards the end of September, but in recent weeks the arrows have pointed downwards. On Tuesday, there is a marginal effect on the dry cargo index.
The main index falls 0.6 percent to 1,200 points. Capesize is down 0.5 percent to $ 14,781, while
Supramax is down 0.7 percent to $ 9,763.
Panamax is down 1 percent to $ 9,194 and
Handysize is down 0.1 percent to $ 8,524.
ne moras ovo postati, nije relevantno za ATPL. njeni brodovi plove u nekoj paralelnoj dimenziji i njih se ovo ne tice jer ionako zaradjuju barem 30k $ dnevno od vozarina zbog najsposobnije uprave u odnosu na sve ostale brodare.
Prvi put se ne slažem s vama gospar palindrom. Baltic Dry Index je itekako bitan za poslovanje Atlantske, jer ako vozarine padaju onda padaju i prihodi od brodova, što nije dobro, dok troškovi ostaju isti. Vidjeli smo što to znači početkom ove godine kada je sve bilo blokirano i nitko nije prevozio teret.
ono moje je bila šala, naravno. koja zapravo prenosi razmišljanje navijača s ove teme…
ne moras ovo postati, nije relevantno za ATPL. njeni brodovi plove u nekoj paralelnoj dimenziji i njih se ovo ne tice jer ionako zaradjuju barem 30k $ dnevno od vozarina zbog najsposobnije uprave u odnosu na sve ostale brodare.
Potpuno ste u pravu kolega to se posebno ocituje po smanjenju primanja zaposlenika na brodovima.Samo od tog bi trebali biti u plusu ali eto nisu.
Baltic Dry rose well towards the end of September, but in recent weeks the arrows have pointed downwards. On Tuesday, there is a marginal effect on the dry cargo index.
The main index falls 0.6 percent to 1,200 points. Capesize is down 0.5 percent to $ 14,781, while
Supramax is down 0.7 percent to $ 9,763.
Panamax is down 1 percent to $ 9,194 and
Handysize is down 0.1 percent to $ 8,524.
ne moras ovo postati, nije relevantno za ATPL. njeni brodovi plove u nekoj paralelnoj dimenziji i njih se ovo ne tice jer ionako zaradjuju barem 30k $ dnevno od vozarina zbog najsposobnije uprave u odnosu na sve ostale brodare.
Prvi put se ne slažem s vama gospar palindrom. Baltic Dry Index je itekako bitan za poslovanje Atlantske, jer ako vozarine padaju onda padaju i prihodi od brodova, što nije dobro, dok troškovi ostaju isti. Vidjeli smo što to znači početkom ove godine kada je sve bilo blokirano i nitko nije prevozio teret.
ono moje je bila šala, naravno. koja zapravo prenosi razmišljanje navijača s ove teme…
Možemo se mi šaliti, ali situacija u Atlantskoj nije za šalu. Priča se svašta o Atlantskoj po Gradu. Nije dobro, a vozarine i dalje padaju. Grad ih je blokirao nedavno, jer ne plaćaju račune i nikad nije bilo gore nego sada. Smanjili su plaće pomorcima i prodaju brodove da uhvate predah, ali ništa od zarade na Dry Bulk-u, ovo je samo preživljavanje, samo dokle?
Ne znam zasto brinete tudje brige. Ako vam ne valja firma i dionica ne morate ju kupovati. Ako pak radite tamo i smanjili su vam placu pa lijepo odite tamo gdje je placa veca, ima negdje, sigurno, siroko je svjetsko pomorsko trziste.
Cemu zalopojke?
Baltic Dry rose well towards the end of September, but in recent weeks the arrows have pointed downwards. On Tuesday, there is a marginal effect on the dry cargo index.
The main index falls 0.6 percent to 1,200 points. Capesize is down 0.5 percent to $ 14,781, while
Supramax is down 0.7 percent to $ 9,763.
Panamax is down 1 percent to $ 9,194 and
Handysize is down 0.1 percent to $ 8,524.
ne moras ovo postati, nije relevantno za ATPL. njeni brodovi plove u nekoj paralelnoj dimenziji i njih se ovo ne tice jer ionako zaradjuju barem 30k $ dnevno od vozarina zbog najsposobnije uprave u odnosu na sve ostale brodare.
Prvi put se ne slažem s vama gospar palindrom. Baltic Dry Index je itekako bitan za poslovanje Atlantske, jer ako vozarine padaju onda padaju i prihodi od brodova, što nije dobro, dok troškovi ostaju isti. Vidjeli smo što to znači početkom ove godine kada je sve bilo blokirano i nitko nije prevozio teret.
ono moje je bila šala, naravno. koja zapravo prenosi razmišljanje navijača s ove teme…
Možemo se mi šaliti, ali situacija u Atlantskoj nije za šalu. Priča se svašta o Atlantskoj po Gradu. Nije dobro, a vozarine i dalje padaju. Grad ih je blokirao nedavno, jer ne plaćaju račune i nikad nije bilo gore nego sada. Smanjili su plaće pomorcima i prodaju brodove da uhvate predah, ali ništa od zarade na Dry Bulk-u, ovo je samo preživljavanje, samo dokle?
Dugo sam u Atlantskoj. Bome je bilo svakakvih drukanja tu ali nije bilo jos ovakvoga.
Jos jedan ovakav post I idem uplatiti Bilbiji za kruh, a ne nadokupiti dionica. 🤣🤣🤣🤣