ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@ Marielena

A koliko je to dugo? Od kad je cijena bila na 500 ili 300 ili od 2008.?

Zanimljivo mi to sve…prvo reknete da niste dugo na forumu…onda ste već dugo u atpl…očekujete oporavak vozarina…a ni ne znate gdje iste popratiti…jel to opet neki multinick od prijašnjih forumaša?

Jednostavno mi je nevjerojatno da bi netko počeo pisati od dioničara na forumu a da do sada nije to radio…i ulazio u rasprave i najavljivao oporavak vozarina, a ne zna ni gdje može doći do informacija do istih…

Kolega @Marcipan vec sam rekla da sam na burzi 2 godine, a na forumu od 2019. Sve sam vec pisala.

Atpl jedno od prvih ulaganja i to sam vec pisala.

Do NG ocekujem porast vozarina za panamaxe. Ako ne bude, me podsjetite.

Nego kolega, ja spremila, po vasim prognozama, novce za dionicu po 100 kuna, a kad ono nista.

🙁

Morala sam platiti 160 kuna.

Ja sam rekao da će u drugom mjesecu iduće godine biti bliže 100 kn nego 200…provjerite…

A od rasta vozarina ni r…a cijena se od moje prognoze spustila sa preko 200 na cca 140 kn….

Atlantska plovidba dugoročno nema perspektivu. Tvrtka ima u vlasništvu brodove za rastuti teret koji su na niskim vozarinama praktično od zadnje krize, al također to su i jeftini brodovi kojih na tržištu ima jako puno, odnosno generalno brodovi niskog budžeta, pa time i ne vidim razloga da će tu u budućnosti ikad biti velike zarade. Atlantska više nema “heavy lift” brodove koji su donosili velike zarade jer se i radilo o specifičnim brodovima za koje su trebale i vještine za upravljanje. Tako da budućnost za ovu kompaniju u segmentu brodarstva jednostavno ne vidim. Ljudi ne za nosite se starom slavom od prije 2008 godine jer to je kao da pričate o Agrokoru od prije 15 godina. Ovo pišem kao pomorac s pomorskom naobrazbom i osobom koja razumije brodarstvo kao granu. Nemam znanje kao mnogi od vas pa da znam diskutirati u detalje o financijskim izvještajima al osnovno razumijem. Dakle ponavljam, uopće nisam upućen kakav Atlantska ima potencijal kao tvrtka izvan brodarstva pritom misleći na segment turizma, Al u brodarstvo ne vidim budućnost smjerom kojim trenutno idu.

marcipan, 15.11.2020. u 20:13

Ja sam rekao da će u drugom mjesecu iduće godine biti bliže 100 kn nego 200…provjerite…

A od rasta vozarina ni r…a cijena se od moje prognoze spustila sa preko 200 na cca 140 kn….

Kolega @Marcipan,

Ja sam pisala da do NG ocekujem porast vozarina za panamaxe i supre jer oni u ova zadnja dva mjeseca sezonalno rastu. Mozda ce ih sada otkrice cjepiva malo pogurati i time bolje rezultate za 4Q.

Nisam pisala nista za veljacu. Tada su vozarine sezonalno najnize i to zna svatko tko prati brodarstvo.

Istodobno, od proljeca do ljeta iduce godine zbog cjepiva ocekujem preokret.

Ne pisem koliko ce biti dionica nikada niti sam baba Vanga.

Marielena, 16.11.2020. u 10:45

 





marcipan, 15.11.2020. u 20:13



 

Ja sam rekao da će u drugom mjesecu iduće godine biti bliže 100 kn nego 200…provjerite…

A od rasta vozarina ni r…a cijena se od moje prognoze spustila sa preko 200 na cca 140 kn….

 



 

Kolega @marcipan,

Ja sam pisala da do NG ocekujem porast vozarina za panamaxe i supre jer oni u ova zadnja dva mjeseca sezonalno rastu. Mozda ce ih sada otkrice cjepiva malo pogurati i time bolje rezultate za 4Q.

Nisam pisala nista za veljacu. Tada su vozarine sezonalno najnize i to zna svatko tko prati brodarstvo.

Istodobno, od proljeca do ljeta iduce godine zbog cjepiva ocekujem preokret.

Ne pisem koliko ce biti dionica nikada niti sam baba Vanga.

 

A isto ja tako nisam rekao da će cijena dionice u 11. mjesecu ove godine biti 100 kuna…ali vidljivo je da ide prema tim razinama…dok cijene vozarina ne pokazuju oporavak kako vi to očekujete…

Sami ste priznali na jednom drugom forumu da ste kupovali na 400 kn…pa dokupljivali na 300…to ste podijelili u 3. mjesecu tamo…kao i da očekujete bolje financijske izvještaje…a time i veću cijenu dionice….pa sada…niti nema boljih izvještaja, niti veće cijene dionice, niti oporavka vozarina…

a oni koji su se vodili vašim pisanjem i vašim očekivanjima…sada bilježe fine gubitke…

Kolega @Marcipan,

Mene ad hominem postovi ne zanimaju. Ja obicno jako kratko imam bilo koju dionicu i brzo je prodam. Kupovala sam Atpl i po 400 i po 300 i po 130 i po 160 kuna. Nisam financijski analiticar i ne dajem buy/sell savjete.

Napisala sam da ce vozarine rasti od kraja studenog do NG, da ce u veljaci biti korekcija, a onda oporavak do ljeta. Ako to ne bude tako, nemam problema to i priznati.

Oduvijek sam pisala da je Atpl firma u problemima.

A vi sami sa sobom rijesite zasto morate svaki dan pisati na temi Atpl kada vas dionica navodno ne zanima.

 

Marielena , samo neka svakodnevno pišu.  To im očigledno zadatak, to je svima jasno a panamaxi rastu treći dan zaredom.

Evo od danas :

BDI -0.4% to 1,111


Capesize -1.7% to $ 12,282


Panamax +1.6% to $ 9,594


Handysize -0.1% $ 8,566


Supramax +0.0 %$ 9,728

Marielena, 16.11.2020. u 14:53

Kolega @marcipan,

Mene ad hominem postovi ne zanimaju. Ja obicno jako kratko imam bilo koju dionicu i brzo je prodam. Kupovala sam Atpl i po 400 i po 300 i po 130 i po 160 kuna. Nisam financijski analiticar i ne dajem buy/sell savjete.

Napisala sam da ce vozarine rasti od kraja studenog do NG, da ce u veljaci biti korekcija, a onda oporavak do ljeta. Ako to ne bude tako, nemam problema to i priznati.

Oduvijek sam pisala da je Atpl firma u problemima.

A vi sami sa sobom rijesite zasto morate svaki dan pisati na temi Atpl kada vas dionica navodno ne zanima.

Mislim da niste u pravu. Uobičajeno sezonsko kolebanje vozarina svake godine ima isti obrazac.
Svake godine vozarine padaju u dvanaestom mjesecu te se taj pad protegne na siječanj i često  i veljaču.
Nakon Kineske Nove godine  siječanj/veljača uobičajeno kreće oporavak vozarina. Istina je da ove godine ništa nije “uobičajeno”. 🙂
Više na  https://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

Marielena, 16.11.2020. u 14:53

Kolega @marcipan,

Mene ad hominem postovi ne zanimaju. Ja obicno jako kratko imam bilo koju dionicu i brzo je prodam. Kupovala sam Atpl i po 400 i po 300 i po 130 i po 160 kuna. Nisam financijski analiticar i ne dajem buy/sell savjete.

Napisala sam da ce vozarine rasti od kraja studenog do NG, da ce u veljaci biti korekcija, a onda oporavak do ljeta. Ako to ne bude tako, nemam problema to i priznati.

Oduvijek sam pisala da je Atpl firma u problemima.

A vi sami sa sobom rijesite zasto morate svaki dan pisati na temi Atpl kada vas dionica navodno ne zanima.

 

 

Naravno da Vas ne zanimaju kad ste falili u prognozama i očekivanjima…

Lijepo se onda tako deklarirajte…da ste špekulant i da na duge staze ne vidite ništa dobro po pitanju vozarina i situacije u atpl….što se tiče oscilacija u cijebama vozarina, uvijek ih je bilo i biti će ih…kao i cijene dionice…ali dugoročno, pa čak i kratkoročno ovo je vrlo rizično ulaganje…još k tome izlazi IB koji ima dionica ko pljeve…prihvatio bi još da pišete o nekom brodaru izlistanom preko bare…ali tu kod nas…očekivati neki preokret i skok…i gađati dno je vrlo nezahvalno, uz takvu likvidnost kakva je…ne kažem da se ne može zaraditi, može…za burek…ali onda dajte ljudima do znanja da ste burek investitor…da ne bi bilo zabune…

 

 

klackalica, 16.11.2020. u 16:53

 





Marielena, 16.11.2020. u 14:53



 

Kolega @marcipan,

Mene ad hominem postovi ne zanimaju. Ja obicno jako kratko imam bilo koju dionicu i brzo je prodam. Kupovala sam Atpl i po 400 i po 300 i po 130 i po 160 kuna. Nisam financijski analiticar i ne dajem buy/sell savjete.

Napisala sam da ce vozarine rasti od kraja studenog do NG, da ce u veljaci biti korekcija, a onda oporavak do ljeta. Ako to ne bude tako, nemam problema to i priznati.

Oduvijek sam pisala da je Atpl firma u problemima.

A vi sami sa sobom rijesite zasto morate svaki dan pisati na temi Atpl kada vas dionica navodno ne zanima.

 



 

Mislim da niste u pravu. Uobičajeno sezonsko kolebanje vozarina svake godine ima isti obrazac. Svake godine vozarine padaju u dvanaestom mjesecu te se taj pad protegne na siječanj i često  i veljaču.
Nakon Kineske Nove godine  siječanj/veljača uobičajeno kreće oporavak vozarina. Istina je da ove godine ništa nije “uobičajeno”. 🙂
Više na  https://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND

Panamaxi kao i ostali manji brodovi obicno rastu krajem godine. Capeovi zapocinju rast prije.

Ja kada pricam o Atpl obicno mislim na Panamaxe jer Atpl nema niti jedan Cape,  samo manje brodove.





Marielena, 17.11.2020. u 15:41



 

Panamaxi kao i ostali manji brodovi obicno rastu krajem godine. Capeovi zapocinju rast prije.

Ja kada pricam o Atpl obicno mislim na Panamaxe jer Atpl nema niti jedan Cape,  samo manje brodove.



Nema bitnije razlike u trendovima BDI Capesize/Panamax/Supramax pa pogledaj ovaj graf gdje sam ti označio isti obrazac pada BDI indexa (vozarina) za svaku od zadnjih 10 godina.

https://prnt.sc/vkwfz6

a evo i nekih predviđanja

https://prnt.sc/vkwk8z

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

Tek ulazimo u mrtvu sezonu za Dry Bulkere od Nove godine nadalje, te će vozarine još padati. Nema tu trajnijeg porasta vozarina do polovice iduće godine.

New Report

Close