ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.03.2024. u 15:43
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
44,00
2.200
50
43,50
44,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@revelin, a što će biti do n. g.?

Baltic Dry rose slightly on Wednesday, by 0.3 percent to 1,115 points. These are still the lowest rates in just over six months. 


Capesize falls 2.5 percent to $ 11,730, while Panamax rises 3.6 percent to $ 10,286. Handysize and Supramax also add 1.1 percent to $ 8,712 and 1.3 percent to $ 9,895, respectively.

Vani brodari vec nekoliko dana rasturaju. DSX danas na skoro 10% rasta. Kraj trgovinskog rata i novi sporazum Azije o ukidanju carina bi trebao potaknuti trgovinu.

Atpl ima BV na 380kn. Vozarine za panamaxe opet pocele rasti. Moja prognoza je rast barem do 250 kn gdje bi bilo i realno.

Znakovito i veliki volumeni na 156-162 kn. Moje misljenje akumulacija na djelu i treba poceti skupljati.

Slažem se

gta1, 18.11.2020. u 11:05

@revelin, a što će biti do n. g.?

 

Gospar gta1, uopće nije puno bitno za Atlantsku što će se desiti još ovih mjesec dana sa vozarinama, kada je dugoročna prognoza loša. Cijela ova godina je jedna od najtežih u povijesti brodarstva, a Atlantska više nema imovine za prodaju, kao prije hotele, da pokrije minuse. Ne vidim dobru budućnost za Atlantsku, a od sugrađana iz Grada dobivam potvrdu svojih razmišljanja.

migmig, 18.11.2020. u 19:25

Vani brodari vec nekoliko dana rasturaju. DSX danas na skoro 10% rasta. Kraj trgovinskog rata i novi sporazum Azije o ukidanju carina bi trebao potaknuti trgovinu.

Atpl ima BV na 380kn. Vozarine za panamaxe opet pocele rasti. Moja prognoza je rast barem do 250 kn gdje bi bilo i realno.

Znakovito i veliki volumeni na 156-162 kn. Moje misljenje akumulacija na djelu i treba poceti skupljati.

Hmm
DSX nije narasla 10% nego pred kraj dana završila na cca -1%

https://prnt.sc/vlqvtc

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

Evo pogledajte zaradu i bilancu kompanije koja nesto vrijedi i onda je usporedite s ATPL-om. https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/a38feba9-5c9b-49ca-a475-322bfcf308b5

pogledajte da su i refinancirali dug  po LIBOR + 2,25%, što nemaju nit kompanije u puno manje volatilnom trzistu. Imaju najmladu flotu na svijetu. Rezervirali su za 4Q Panamaxe gotovo 80% flote za skoro 13.000$ dnevno. I ONDA VI IDETE KUPOVATI ATPL koji se zaduzuje po kamatama preko 12% i plovi negativno. Bez da ima ista ugrađeno, dok ovi imaju i balastne vode i scrubbere? O ČEMU MI PRICAMO? ATPL ne vrijedi 20kn, a ne 60 kako sam mislio

Pošto znam koliko se ekipa ovdje razumije u analize idemo samo ta dva brodara staviti u jedan mali kratki kontekst. Gogl ima 16X veću flotu brodova staru 6 godina. ATPL ima brodove sad stare oko 10 godina. ATPL se zaduzuje sigurno preko 12%, ovi su se sad zaduzili za 400 mil $ za kamartu od 2,25% iznad LIBORA i nemaju naplatu kredita do 2023. ATPL-u sljedeće godine dolazi na naplatu jos 190 mil kuna kredita. ATPL plovi iznimno negativno, a ako Golden oceanu uzmes da plove po  ovim zaradam imali bi P/E oko 6. GOGL ima ugradene i scrubbere i tankove za balastne vode, sto tek ove godine ATPL mora ugraditi i sto ce ih kostati ogromno, pogotovo na njihovu likvidnost i to da moraju refinancirati kredit. E sad šlag na kraju. Gogl vrijedi samo 15x više od ATPL-a iako ima 16x veću flotu. Dakle, ATPL je uz sve ove karakteristike skuplji od Gogl-a. ahahahahahah. Toliko o tome

Baltic Dry jumps 1.7 percent to 1,134 points. These are the highest rates since 6 November, but still lower than earlier this autumn.


Capesize rises 1.1 percent to $ 11,858, while Panamax rises 3 percent to $ 10,594.


Handysize adds 1 percent to $ 8,795. Supramax is up 1.7 percent to $ 10,061.

https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/11/20/7590720/baltic-dry-fortsetter-opp

Gospari, nije bitan kratkoročni dnevni porast vozarina kada se cijelo vrijeme plovi sa gubitkom. Nema novaca za popravke, održavanje brodova i plaće pomoraca, a gdje su investicije u sustav za balastne vode i kupnju novijih brodova. Da su Panamaxi na 15 tisuća dolara godinu dana, opet ne bi bili pozitivni jer banke uzmu sve za kamate, pa opet nemaju novaca za gore nabrojane troškove. Ovo je samo preživljavanje, ali i to je pitanje dokle će izdržati, a neće još dugo. Imali su nedavno blokadu računa, stopirani su svi projekti jer nemaju novaca i dužni su na sve strane, gospar Bilbija bježi iz Atlantske glavom bez obzira, a vi stavljate dnevni porast vozarina od 1% i nadate se oporavku.

Gospar Revelin niste u pravu da IB bjezi jer prakticki ima skoro isto dionica.

Da ke stanje idealno nije. Al i cijen je takva. Na 0.4 NAV-a.

migmig, 23.11.2020. u 00:47

Gospar Revelin niste u pravu da IB bjezi jer prakticki ima skoro isto dionica.

Da ke stanje idealno nije. Al i cijen je takva. Na 0.4 NAV-a.

IB je morao prodati cca 5-6% dionica da riješi margin kredite pa je sa 16-17% došao na nešto više od 11%.

Slijedi prodaja firme Batala (projekt gradnje) i vjerojatno “sell and lease back” supramaxa.

Ostaju panamaxi (dugoročni čarter kod Rusa)

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

Gospon revelin, ako situacija tako ocajno ne valja moram primjetiti da ste vrijedno tu situaciju vec vise puta podijelili. Shvatili smo, ne valja. Hvala. Ne morate se vise truditi.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Baltic Dry Index Rises 1.83% to 1,169
Capesize +1.04% to $12,021
Panamax +2.58% to $11,120
Supramax 58k tons +2.42% to $10,473
Handysize +0.8% to $8,943

New Report

Close