ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 24.01.2021. u 22:18
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
172,34
133.733
776
170,50
172,50
-4,76%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

klackalica, 23.11.2020. u 09:59

 





migmig, 23.11.2020. u 00:47



 

Gospar Revelin niste u pravu da IB bjezi jer prakticki ima skoro isto dionica.

Da ke stanje idealno nije. Al i cijen je takva. Na 0.4 NAV-a.

 



 

IB je morao prodati cca 5-6% dionica da riješi margin kredite pa je sa 16-17% došao na nešto više od 11%.

Slijedi prodaja firme Batala (projekt gradnje) i vjerojatno “sell and lease back” supramaxa.

Ostaju panamaxi (dugoročni čarter kod Rusa)

 

Gospari, sve je na prodaju i sve se nudi, a što će ostati od Atlantske kada se sve proda? Ništa, ostat će samo ljuštura od Atlantske bez svojih brodova i imovine, ali sa dugovima koje treba vratiti.

Capesize -0.21% to $11,996
Panamax +1.14% to $11,247
Supramax 58k tons +2.16% to $10,699
Handysize +1.34% to $9,063

 





kupoprodaj, 23.11.2020. u 20:05



 

Kina i Indija ce zabiljeziti preko 8% rasta GDP-a next year. To je silna kolicina rudace i ugljena za uvesti. A i drugi ce nesto odraditi.

 



 

Željeznu rudu uglavnom prevoze Capesize. Ugljen je Kina obustavila uvoz iz Australije što utječe 1% na smanjenje pomorskog prometa jer je Indonezija duplo bliže Kini od Australije.
Slijedeće godine u upotrebi je željeznica iz Mongolije i još više se smanjuje prekomorski uvoz ugljena.
Indija se kao i Kina okreće alternativnim izvorima energije (ekološki prihvatljivijim)

Nece proci ni dva mjeseca, a Kina ce poceti ponovno uvoziti iz AU jer su si pucali u koljeno s tim.

Mongolska zeljeznica ce nesto skinuti, da, ali ne puno.

Transformacija na zelenu energiju je na jaaaako dugom stapu. Definitivno mnogo duljem od bilo cijeg ulagackog horizonta ovdje.

S tim da postoji i ostatak svijeta. Tako da je za iducu godinu siguran plus deeebelo veci od svih potencijalnih minusa.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Mada zapravo, bit ce kaj bude. Jedna poplava, sismisev prdac, bilo kaj moze stubokom promijeniti bilo sto, tako da se kompletno ostavljam svakih prognoza. Vidimo se na proljece ili ljeto pa rezimiramo sto se desilo.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Znaci ako se odradi jos ovaj rast vozarina temeljem ugljena i zitarica bit ce i ovaj kvartal oko nule, a vjerovatno pozitivan. Cash flow zadovoljavajuc, kad se napravi add back amortizacije koja je ionako dugorocan nenovcani trosak.

Njonjanje ce se naravno nastaviti, ali uskoro dolazi cjepivo i krece uzlet svega.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

 

 

Slažem se.

Evo od jučer :

Baltic Dry Index Rises 1.61% to 1,197
Capesize +1.58% to $12,186
Panamax +1.2% to $11,382
Supramax 58k tons +2.29% to $10,944
Handysize +2.41% to $9,281


Freight futures am update Capesize up ~6%
Panamax up ~2%

S tim da racunam da bi cak i prvi kvartal mogao biti pozitivan jer ce Capeovi potegnuti s rudacom. Zadnji vrh je bio davno, zalihe u lukama se tope i do veljace ce morati krenuti restocking, nema majci.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Panamax +0.29% to $11,527
Supramax 58k tons +0.67% to $11,198
Handysize +1.54% to $9,719

Sve pršti od pozitive na ovoj temi, a stvarnost je ipak drukčija od mašte. Brodovi su stari i sve ih je manje, pomorcima su smanjene plaće i osjećaju se kao robovi na brodovima, firma jedva preživljava i pitanje je koliko će još izdržati sa ovom upravom, ali najbitnije da je Baltic Dry Indeks porastao za 1% prošli tjedan, pa to stavite ovdje. Jučer je Indeks pao, ali ne vidim da je to netko stavio.

4.12. 2019.  397 kn

4.12.2020.  160 kn

Pravo je vrijeme za kupovinu polovnih Handysize i supramaxa, npr. Handy 33k dwt 2010., prošao ss i dd, ugrađen balast sistem, prodan za 6.5m$,i to na Atlantiku gdje su vozarine iznad 10. 000…

Takvih prilika ima već mjesecima.

.

lapad, 04.12.2020. u 15:05

Pravo je vrijeme za kupovinu polovnih Handysize i supramaxa, npr. Handy 33k dwt 2010., prošao ss i dd, ugrađen balast sistem, prodan za 6.5m$,i to na Atlantiku gdje su vozarine iznad 10. 000…

Takvih prilika ima već mjesecima.

.

Upravo se navršilo 65 godina od osnivanja!

Nestala mala obalna plovidba, nestali teški tereti, a ni budućnost nije blistava.
Je li perpektiva u panamaxima, handyjima, supramaxima teško je reći.
Pola flote (12 brodova) će se vjerojatno prodati i zatvoriti kredite. A možda su već i prodani.

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

lapad, 04.12.2020. u 15:05

Pravo je vrijeme za kupovinu polovnih Handysize i supramaxa, npr. Handy 33k dwt 2010., prošao ss i dd, ugrađen balast sistem, prodan za 6.5m$,i to na Atlantiku gdje su vozarine iznad 10. 000…

Takvih prilika ima već mjesecima.

.

Bas dobro da si naceo ovu temu. I, sto ti to govori o realnoj vrijednosti flote atpl? Sto mislis, u kojem bi smjeru isla revalorizacija vrijednosti imovine? I kako bi to utjecalo na bilancu, pozitivno ili negativno?

 

Odokativno, rupa o kojoj govorim iznosi parsto mil kn. Pa slobodno racunajte book nakon te prilagodbe…

A vi tu spominjete neke nove kupovine brodova, a firma bila neki dan u blokadi.

palindrom, 05.12.2020. u 19:17

 





lapad, 04.12.2020. u 15:05



 

Pravo je vrijeme za kupovinu polovnih Handysize i supramaxa, npr. Handy 33k dwt 2010., prošao ss i dd, ugrađen balast sistem, prodan za 6.5m$,i to na Atlantiku gdje su vozarine iznad 10. 000…

Takvih prilika ima već mjesecima.

.

 



 

Bas dobro da si naceo ovu temu. I, sto ti to govori o realnoj vrijednosti flote atpl? Sto mislis, u kojem bi smjeru isla revalorizacija vrijednosti imovine? I kako bi to utjecalo na bilancu, pozitivno ili negativno?

 

Odokativno, rupa o kojoj govorim iznosi parsto mil kn. Pa slobodno racunajte book nakon te prilagodbe…

A vi tu spominjete neke nove kupovine brodova, a firma bila neki dan u blokadi.

 

od sto glasa, glasa cuti nije…

ajmo analiticari. koji je zakljucak? vrijedi li doista flota 1,2 mlrd Kuna kako tvrdi zadnje kvartalno izvjesce?

 

lapad, 04.12.2020. u 15:05

Pravo je vrijeme za kupovinu polovnih Handysize i supramaxa, npr. Handy 33k dwt 2010., prošao ss i dd, ugrađen balast sistem, prodan za 6.5m$,i to na Atlantiku gdje su vozarine iznad 10. 000…

Takvih prilika ima već mjesecima.

.

Tako je. Nebi se iznenadio da uskoro stigne i takva informacija.

New Report

Close