ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@falco
Vidi se koliko gospari imaju vjere u oporavak [emo_smijeh][emo_smijeh]…
Ajd ovaj potez im možda kupi još par godina plovidbe po nemirnim morima -samo pitanje je što papir kaže, ima li tu kakvi posljedica na budget gospara radi povlačenja narudžbi – kašnjenje i nije razlog da se dižu ruke od takvih ugovora;
bojim se da će bit – ok može nećemo vam napravit 2 panamaxa ali evo jedan capesize [emo_namigusa] – oporavit će se oni znate [emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]….

e baš mi je drago da je vranjo kao jedini od bearova konačno spomenuo faktor rizika kine. kad čitam craiga, cxyja, zmajkija, pitam se u kojem svijetu oni to žive, već dva tjedna cijeli svijet diskutira da li će kina imati crash u stilu lehmana prije 5 godina, a oni to niti da spomenu. dečki pa nikad si ne budete uspjeli srušiti cijenu ako se malo ne počnete informirati. ono prije deset dana dok je bila panika ste sigurno mogli zakucati do 260-270 da ste se malo potrudili i prenosili dramu iz kine. a tu na ATPL ni traga tome. sad je malo kasno, panika je prošla, ali evo vam savjet, dajte pratite taj shibor pa ako opet skoči javite nam da se znaju ljudi iskrcati do 250 [emo_namigusa]

@vranjo
tu se neko zeza kakvih 10% – to trač ili pouzdana informacija…
Već vidim nekog mladca koji će dobit dar s neba jer eto su mu nona komunjare opelješili – on će sigurno znat cijenit tu dionicu i čuvat ko obiteljsko blago.
Koja dilema čuvat taj papir ili kupit bmw-a i u njemu vozat komade [emo_smijeh][emo_smijeh]


Nema govora ovdje o velikim penalima koje bi škver trebao platiti atlantskoj kako je lapad najavio. Meni se čini da mogu biti sretni ako uopće izvuku novac iz tog problematičnog škvera koji je očito u totalnom kaosu kad se ovako nešto moglo dogoditi. Znate kako u Kini imaju fantomske šoping centre, fantomske gradove, banke u sjeni, pa zašto ne i fantomski škver. Sad ga ima, pa ga nema.

]

franjo, oprosti, ovo je totalno netočna info. jesi li radio ugovore veće od mil usd? znaš li što je bid bond? atpl ima pravo na obeštećenje (ovisi što i kako u tenderu stoji). atpl (ma nitko!) neće dati lipe ako škver nema osiguranje plaćeno tako da ovo što govoriš vrijedi za firmice i firmetinice, nikako za nekog tko može ugovoriti posao gradnje brodova. ipak atpl nije šibicar.


a kako će brzo kinezi vratiti taj novac? samo da ne bude za koji mjesec a panamaxima se cijene dotad već oporave za još nekih 20ak% [emo_zacudjen] a bilo bi i dobro znati otprilike koliki bonus ice program nosi na dobrom marketu kad su vozarine ionako preko 20k.

do 30 dana.


franjo, oprosti, ovo je totalno netočna info. jesi li radio ugovore veće od mil usd? znaš li što je bid bond? atpl ima pravo na obeštećenje (ovisi što i kako u tenderu stoji). atpl (ma nitko!) neće dati lipe ako škver nema osiguranje plaćeno tako da ovo što govoriš vrijedi za firmice i firmetinice, nikako za nekog tko može ugovoriti posao gradnje brodova. ipak atpl nije šibicar.

Pa moram priznati da nisam najbolje informiran o vrstama i kvaliteti kineskog osiguranja, ovako samo po sebi baš i ne ulijeva povjerenje.
Iz Hrvatske znamo kako stoje naplate potraživanja, firma završi u stečaju, ili predstečajnoj nagodbi, i pola toga se ne naplati ili se otpiše i naštampa dionice. Ne kažem da će to ovdje biti slučaj, ali svašta je moguće.

Evo čitam da je početkom godine, odnosno krajem 2012. bio veliki štrajk na tom brodogradilištu jer nemaju za plaće. Ne znam kakvo je stanje sada, ali općenito informacije koje dolaze iz Kine nisu obećavajuće. Da stanje nije redovno dovoljno govori i sama vijest da brodogradilište nakon produženja roka nije uspjelo završiti niti jedan od naručenih brodova. No to su samo nagađanja, vjerojatno si u pravu i novac stiže možda već sutra, a brodogradilište na računima ima milijune dolara.



franjo, oprosti, ovo je totalno netočna info. jesi li radio ugovore veće od mil usd? znaš li što je bid bond? atpl ima pravo na obeštećenje (ovisi što i kako u tenderu stoji). atpl (ma nitko!) neće dati lipe ako škver nema osiguranje plaćeno tako da ovo što govoriš vrijedi za firmice i firmetinice, nikako za nekog tko može ugovoriti posao gradnje brodova. ipak atpl nije šibicar.

Pa moram priznati da nisam najbolje informiran o vrstama i kvaliteti kineskog osiguranja, ovako samo po sebi baš i ne ulijeva povjerenje.
Iz Hrvatske znamo kako stoje naplate potraživanja, firma završi u stečaju, ili predstečajnoj nagodbi, i pola toga se ne naplati ili se otpiše i naštampa dionice. Ne kažem da će to ovdje biti slučaj, ali svašta je moguće.

Evo čitam da je početkom godine, odnosno krajem 2012. bio veliki štrajk na tom brodogradilištu jer nemaju za plaće. Ne znam kakvo je stanje sada, ali općenito informacije koje dolaze iz Kine nisu obećavajuće. Da stanje nije redovno dovoljno govori i sama vijest da brodogradilište nakon produženja roka nije uspjelo završiti niti jedan od naručenih brodova. No to su samo nagađanja, vjerojatno si u pravu i novac stiže možda već sutra, a brodogradilište na računima ima milijune dolara.
[/quote]

Uobičajeno je da se takav posao pokrije bankarskom garancijom i to prvoklasne banke..tako da bi me jako iznenadilo kada bi se pojavio problem oko vraćanja predujma

VRANJO,ne lupetaj.
Povrat uplacenih oko 155 milijuna kuna je osiguran bankarskim garancijama kako je to opisao JETHRO…Nije Atlantska IGH i Belje…
To je samo 110 kuna po dionici,a dionica ni makac!?Zna li Warren Buffet za Atlantsku?da mu javi netko da postoji?

info je bio da je cijena za sva 4 broda bila 154 mil, dakle 38,5 po brodu. jel se zna koliko je bilo učešće ATPL i koliki se sad povrat očekuje? (hvala, sad vidim da je lapad gore napisao.)

ako se sada panamax s navoza u resaleu može dobiti za 29 milja, ušteda za ova dva broda je dakle 19 milja dolara. ili nekih 80 kuna po dionici. neka druga malo manje fiskalno odgovorna firma koja bi se htjela praviti važna sad bi to podijelila kao dividendu [emo_plazi]

Ovo je problem Atlanske, do kada i koliko još može izdržati voziti sa minusom sa ovakvim vozarinama, te nakon rasta dionice sa 200 na 300 i nešto, s obziorn da se vozarine loše i opet padaju, a godina prolazi gdje će cijena dionice to je pitanje.Nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

http://www.dryships.com/pages/report.asp


VRANJO,ne lupetaj.
Povrat uplacenih oko 155 milijuna kuna je osiguran bankarskim garancijama kako je to opisao JETHRO…Nije Atlantska IGH i Belje…
To je samo 110 kuna po dionici,a dionica ni makac!?Zna li Warren Buffet za Atlantsku?da mu javi netko da postoji?

Možda se Warren Buffet predomisli ako mu javiš za atlantsku!?[emo_smijeh][emo_smijeh]

Warren Buffett Bearish On Shipping Industry

Warren Buffett Bearish On Shipping Industry

Javljaju mediji da u Kini nema novaca u bankomatima, ali ajd, valjda ima u bankama, makar nitko od nas tu garanciju nije vidio.
Koliko je ono milijardu i pol ukupnog duga podijeljeno po jednoj dionici?[emo_naivan]

Obično je učešće oko 10% vrijednosti ugovora i ne mislim da je bilo ispod toga jer je to bilo vrijeme velikih i skupih narudžbi gledajući iz današnje perspektive. Zanimljivo da se danas može participirati i sa samo 2.5% na puno manje iznose kao što se može vidjeti ovdje http://www.simic.net.cn/news_show.php?lan=en&id=127864

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


dionica ni makac!?

bas tako ,NI MAKAC .[emo_zacudjen]

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

Obzirom na lošu kvalitetu kineskih bododova dobro je da su otkazali gradnju.

I noga u guzicu je korak naprijed

Direktor Kulaš
je danas na radio Dubrovniku rekao da odmah po povratu uplacenih novaca idu u pregovore o narudzbi dodatnih novih brodova u velikim drzavnim brodogradilistima,naravno u Kini.
Tu ima love za naruciti 10 brodova,nikad jeftinijih.
Kulaš ce od Atlantske napraviti najbolju firmu u RH.

New Report

Close