ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=35cfc725-1721-4048-969b-732b56068b5e
efikasnost pri potrošnji goriva – dal novi supramaxi od atlanske imaju efikasnu potoršnju goriva ?

Kad kupiš novi auto, vjerojatno troši manje nego onaj star 10 g. 🙂 A brodovi su ti kao i auti..

Je al atlanska je kupila nedavno supramaxe (imaš modele auta iz 2007 koji su isto novi :)), izgleda da će ova kataklizma s brodarinama potrajt još par godina a preživjet će oni koji će uspjet reducirat operativne troškove.

ATPL je na vrijeme prodala staru flotu (da je zakasnila 6mj- godinu, mogla je te brodove samo u rezalište otpremiti i to na svoj trošak) upravo s ciljem da poveća konkurentnost i troškovnu efikasnost za vremena niskih vozarina u kakvom smo sada..
Brodogradilišta ipak ne mogu svakih 5 god. raditi revolucionarno efikasnije brodove tako da je prosjek ATPL od cca <5 g. starosti zasigurno zadovoljavajući..

S ovakvim vozarinama jedino da s jedrima plove 🙂 a i tada bi bilo upitno bi li bili profitabilni…
Ako se zakuha na korejskom poluotoku kako će se to odrazit na brodarine- treba i to uzet u obzir.

vozarine, a ne brodarine Craig

I noga u guzicu je korak naprijed


Kad kupiš novi auto, vjerojatno troši manje nego onaj star 10 g. 🙂 A brodovi su ti kao i auti..

Genijalno. Vidi se da ovdje pisu ljudi od struke.A zamisli tek da ATPL odluci prebacit svoje brodove da voze na LPG umjesto na heavy oil koja bi to usteda bila.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

kako neki okreću ploču preko noći [emo_zloban]

zaokret pema nazad…gapovi na 240 i 260 cekaju,vecina kupnje i rasta je bila radi male prodaje a ne jake kupnje ,osim one na 260 kn kad je i clancic izasao…

@gorgija
kolega treba bit realan i objektivan bez obzira da li se posjeduju dionice , samo tako će ovaj forum dobit na kvaliteti …
Ja sam dugoročan investitor i meni ovi valovi ne tangiraju -može atlanska i na 200, kad ja znam da će jednog dana doći na svoje [emo_smijesak]

Sreća je da se ovaj što se danas količinski istresao imao po kome istresti (petstotara). Inače se možda i nebi, ili bi srušio cijenu do ispod 320 kuna. Ovo je zasada OK. Nalozi stoje, pa ćemo vidjeti.


zaokret pema nazad…gapovi na 240 i 260 cekaju,vecina kupnje i rasta je bila radi male prodaje a ne jake kupnje ,osim one na 260 kn kad je i clancic izasao…

Da o tome sam i ja razmišljao kap. Kulaš sigurno nije kupio radi oporavka brodarina. Stvarno bi mi bilo žao da su pohlepnici uvukli u svoje kolo dobrog i poštenog čovika 🙂



zaokret pema nazad…gapovi na 240 i 260 cekaju,vecina kupnje i rasta je bila radi male prodaje a ne jake kupnje ,osim one na 260 kn kad je i clancic izasao…

Da o tome sam i ja razmišljao kap. Kulaš sigurno nije kupio radi oporavka brodarina. Stvarno bi mi bilo žao da su pohlepnici uvukli u svoje kolo dobrog i poštenog čovika 🙂
[/quote]
clancic…[emo_namigusa]

Pozdrav!
Zašto li Vas toliko brine cijena goriva?
Gorivo plaća unajmitelj broda, onaj koji unajmi brod od Atlantske plovidbe, nešto kao kad unajmiš rentacar.

DRys će poletjeti na otvaranju…
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS

New Report

Close