ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Grofice svaka vam čast na tome.
Kažem vrijeme će pokazati jeste li bili u pravu ili naravno ne.
Zavisno od vaše strategije ulaganja ovo mi je bilo jako brzo, ishitreno , pa ako hoćete totalno amaterski(mislim ovaj vaš iskrcaj).
Naučit ću Vas najbitniju stvar.
Uvjek kupuj na lože izvješće.Primjer Vdkt na kojem sam zaradio 100% i nažalost prerano izašao.
Hvala što ste me obogatili za još 150 kom.
Panamaxi rastu.
Vozarine su Veće svakog dana.

Koliki vam je bio gubitak i po koliko mislite kupovati opet, ako uopće mislite?
A koliko ste nesiugurni goovori i podatak da ste interpretirali i naglasili najgoru brojl [yawn] [smiley]

ovo ne mora uvijek tako biti, ali kod mene osobno uvijek se pokazalo pun pogodak.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Gubitak je malo veći, zapravo 263% veći nego lani, ja bježim prvim vlakićem odavde, sorry byeeeeee!!!
Vaš link
[shocked]

Hhvala kolegice, možda sam kupio baš od tebe. Panične reakcije na ovim razinama nisam očekivao… Sretno…

John Galsworthy: Ako ne razmišljaš o budućnosti, ne možeš je ni imati.

…….(izrezano)

Flota se podmlađuje. Nisu li nedavno preuzeli dva nova broda? To je po meni znak da kompanija ima jasnu strategiju i da su bolja vremena vrlo blizu.
Svjetska se ekonomija oporavlja, a to se najbolje vidi po brodovima koji sve manje stoje na sidrištima (Gibraltar, Fujairah, Singapore…), a sve ih se više vidi u tranzitu.
Govorim iz prve ruke, jer sam prije par dana prošao Suez i vjerujte mi da već dugo nisam vidio toliko brodova u konvoju (u oba smjera). Iako ostavljam teoretsku mogućnost da je slučajno baš taj dan bilo tako, a da sve ostale dane tamo nema nikoga [shocked]
Kriza traje već dovoljno dugo, a s obzirom da nijedna kriza nije vječna, mislim da je došlo vrijeme za novi uzlet.
Lijepa Naša će kao i obično kaskati za svijetom, pa će se početi oporavljati nešto kasnije.
Zato se nameće zaključak da su kompanije koje posluju na svjetskom tržištu trenutno bolji izbor od kompanija koje rade samo na domaćem tržištu i ovise o platežnoj moći države i stanovništva.

Ovo je samo moje skromno mišljenje po kojem se osobno ravnam, a ni u kojem slučaju nije nagovor na trgovanje bilo kojim dionicama. Svi znamo onu… "Burza je kur*a, oprostite što psujem" [wink]

Kolega, cijenim vaš konstruktivni doprinos temi. No, imam neke kritike vašeg gledišta..

To što ima više brodova u prometu, znači da raste prijevoz robe. No, problem je što ponuda brodova raste brže! Naravno da ćete vidjeti više brodova i svakako dobro je da ih šta manje miruje, ali vozarine će biti nisko još dugo, a o ekstraprofitima koji bi lansirali cijenu dionice da i ne govorimo.

Obnova flote je dobra stvar, no priznajte kolege forumaši, ovaj put je tajming jako loš!
Kako preuzimaju nove brodove prodaju stare. No problem je što nove plaćaju po cijenama od prije par godina, kad su naručeni.. a polovne prodaju po sadašnjim cijenama. Time realiziraju dio gubitka zbog pada vrijednosti brodova između onda i sada.
Slikovito, kao da ste prije 2 godine kupili 100 dionica ATPL po 700 kn (kupnja novogradnji po višim cijenama), a sada prodate recimo 35 dionica po 350 kn (prodaja polovnjaka po trenutnim cijenama)..
Preostalim dionicama (65 komada) cijena treba narasti na 888kn da bi bili na nuli.
Dakle, supstanca se već polako topi iako neki govore da ATPL može proći kroz krizu bez zadiranja u supstancu.

No glavni razlog zbog čega uvijek pozivam na oprez je što su brodari zaista zaj…. sektor! Radi se o dugim ciklusima i mora se više toga poklopiti da bi im bilo super, a meni se čini da će se prije poklopiti da im se agonija dodatno produži.
Početak oporavka sektora već je prolongiran nekoliko puta. Zašto mislite da se neće opet prolongirati? Spominjete oporavak svjetskog gospodarstva? Ja ga baš i ne doživljavam takvim. Nisam neki makroekonomist, ali meni sve to smrdi.
Pogotovo ona fraza "jobless recovery". Šta to znači.. ako ste stroj, pred vama je blistava budućnost? Kapital će se snaći, pobjeći tamo gdje ga više cijene.. a šta s radom, šta s ljudima? A ako je ljudima loše, šta će generirati održivu dugoročnu potražnju za svim i svačim, pa tako i brodskim prijevozom? Rat?

Ovaj ‘oporavak’ pripisujem držanju svjetskog gospodarstva na aparatima, međutim ti aparati dodatno troše resurse i crpe i ono malo snage i potencijala što postoji. Kad se i to iscrpi, šta onda?
U takvim okolnostima biti investitor koji mirno spava u brodarskom sektoru ne čini mi se dovoljno sigurnim. Osobno imam brodara, ali smatram ih još uvijek trejderskim pozicijama a ne investicijama. A i ovi što imam su po meni dosta bolja kupnja (jeftiniji, sigurniji, transparentniji..) od ATPL, pa mi to daje traženu maržu sigurnosti. A to znači da se mogu, s manje uloženog kapitala, nadati bar jednakoj zaradi odnosno manjem gubitku??
Brodare kao investiciju promatrati ću kad mi DSX to kaže.. evo malo štiva, posebno Q&A dijelovi:
http://seekingalpha.com/symbol/dsx/transcripts


(…) vozarine će biti nisko još dugo, a o ekstraprofitima koji bi lansirali cijenu dionice da i ne govorimo.

(…) Dakle, supstanca se već polako topi iako neki govore da ATPL može proći kroz krizu bez zadiranja u supstancu.

(…) meni se čini da će se prije poklopiti da im se agonija dodatno produži.


Vas dvojica me zbunjujete. Dok jedan govori o tome da će vozarine još dugo biti nisko, govori o agoniji i topljenju supstance, drugi pak govori o tome da se dionica ATPL-a zapravo nalazi u rastu, da to ne vidimo i da ćemo to shvatiti tek kad dođe na 1.000 kn!
Ovdje će neki biti svjesni da je krenuo rast tek oko 1000

Jesus nemoj se dati zbuniti..
Samo nastavi kako si i počeo..
Meni odgovara..
Možeš ti to..

[thumbsup]

A BALVANA!!! :) :) :)

Uprava bi se baš i mogla očitovati malo na ovo izvješće ……i obrazložiti ga u medijima …a ne samo
pokazati suhoparne loše brojke….
Kako sam takav gubitak ,Gospari….???

Od 6 dionica koje imam- ova mi je sad, fakat-najgora./ najlošije izvješće./

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Target cca 250 kn. Da nE cjepidlacim

ako dođe na razine cca 300-310 kn ,vrlo vjerovatno ulazim sa 4xx komada


……Dečki sretno vam, trebati će vam puunooo sreće i živaca. Živi bili pa vidjeli. Ovo je dosada bila šala. Kao što piše u izvješću Uljanik plovidbe ovo su najriskantnija ulaganja, a kad vidite ovo izvješće Atlanske, sve u banani, svako ulaganje im je promašaj, donosi samo gubitak.

Nevjerojatno koja radikalna promjena retorike unutar samo nekoliko dana!

Grofice, nije fair, do prije neki dan ste mi držali lekciju o pesimizmu, a danas ste se iskrcali. Ugledajte se na kolege s teme koji su puno ustrajniji. Zar više ne vjerujete u prognoze o skorašnjim četveroznamenkastim vrijednostima dionice?


+50 Ne želim biti zadnja, pa što bude.



@Jesus
, pa ovaj rast je minoran, ali sjetite se ne tako davno sa koliko je prometa i dionica cijena srušena od 700 na 300 kuna. To je bilo dobro, a ovo sada nije, makar i beznačajno, totalno. Koja je vaša uloga ovdje? Recite, jer istina će vas osloboditi svih vaših problema, ma koliko teško to bilo. To govorim za vaše dobro. Vi očito ne možete i ne želite prihvatiti rast Atlanske niti od 0,1%.

[/quote]
Nije to teško objasniti. Prema rastu BDI-ja očito je da se stanje na tržištu popravlja i logičan bi bio zaključak da će FI biti sa minimalnim gubitkom što bi dalo dodatni vjetar u leđa ovoj dionici. Međutim prema ovo netransparentnom izvješću gdje se ne vidi puno toga a kamoli di je lova od prodanih brodova, ali se jasno naglašava gubitak od 33 milje kuna, može se zaključiti samo jedno: Agoniji Atlanske nema kraja, i po pitanju poslovanja a još gore po pitanju dionice. Nadalje koliko pratim ovu dionicu ona pada i kad je izvješće bilo u nekom mizernom plusu i kada je u bilo kakvom minusu i kada se dijeli i kada se ne dijeli dividenda. Otvaraju se sumnje o velikoj manipulaciju sa ovom dionicom na štetu pa skoro svih manjih dioničara koji su praktično čvrsto zarobljeni sa namjerom da ih se prisili da svoj gubitak masovno kapitaliziraju bijegom iz ove dionice te da na taj način otvore prostor za "ZDRAVI" svemirski rast di bi opet sve bilo bajno i lijepo i di bi se našle nove ovce za šišanje. Ovo nije samo moje mišljenje već vrlo profesionalno mišljenje prekaljenih brokera koji su prošli sito i rešeto i sa kojima sam u odličnim da ne kažem sjajnim odnosima tako da su mi naveli puno primjera kako se to radi. Eto pošto je očito da će ovdje dionica ostati taoc takvog stanja ja sam se odlučila na bijeg, nisam uspjela sve prodati al da ću nastaviti to hoću sigurno jer bolje i gubitak 10 negoli 70%. To je moje mišljenje nakon sjajnog cjelovečernog tuluma. Opet želim dioničarima sve najbolje i ako dionica naraste već idući tjedan na 1000 biti će drago zbog velike većine dioničara al opet meni će ostati žaljenje što nisam ostala u njoj još jedan tjedan pa da kapitaliziram ne malu dobit. [kiss]

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

Svi koji su mislili su odavno već prodali…tako da ćete dugo skupljati …nešto je Gosparima
puklo………dojadilo im …..a što , da su se odlučili prikazati ovakav rezultat, a znamo da
imaju novaca na inozemnim računima…? / Likvidnost im nije problem..?…čudno, neki prkos
i inat, možda vezan uz državne Odluke oko pomoraca, poreza i sličnih demotivacijskih gluposti,
koje nitko ne trpi..??? Sad stvarno treba razmisliti o PRAVIM razlozima ovog stanja……
Grofice, drago nam je da i dalje tulumarite…..
Samo jedno pitanje: Ako se to -tako radi, i ako svi znaju/ eminentni brokeri/ da je rušenje cijene ciljano..zašto niste pričekali sjajan rast- koji nakon svega eminentni brokeri- koji sve znaju- najavljuju…..?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Evo vam moj post na ATPL iz 2008g. A da ne hvalim samo sebe Vlad 1111 je već onda odredio dno …...200kn.


Nitko se ne pita zašto se masovno otkazuju novogradnje.??Za dvije do tri godine bit će brodova kao pljeve.Cijene brodskog prijevoza će se prepoloviti,brodovi će raditi s gubitkom a mnogi će samo plutati.Isto se naprimjer upravo događa s kamionskim prijevozom.Kad se k tome pribroji povečanje cijene nafte postaje jasno zašto se otkazuju novi brodovi.Zar bi netko otkazao makar jedan novi brod da se od trenutka naruđbe do sad nisu stvari u perspektivi pogoršale.?
Poglavica druka da proda svojih 100 kom što skuplije.[rolleyes]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

@miami, nitko ništa ne najavljuje, samo pretpostavke, pročitajte malo bolje o čem pišem pa će vam biti sve jasno. Ljudi sa kojima se družim niti dižu niti ruše bilo koju dionicu, nisu toliko moćni al da imaju pravo logično razmišljati to svakako imaju. Nakon povijesne dobiti od 100 milja dolara otvorila se crna rupa te je progutala snove o lakom bogaćenju na burzi, zato svima velim pamet u glavu, ovdje 10% bere vrhnje a 90% gubi. Razbijte si iluzije.

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

I još nešto nakon što dionica padne na 200 kuna, mogla bi prateći trend rasta BDI-a ostavariti i 300 postotni rast da bi svi "analitičari" slavodobitno rekli da Atlanska itekako prati trend a svi će mali dioničari zbog znatno većih ulaza još uvijek biti zarobljeni u dionici i to će tako potrajati još moinimalno 10-ak godina pa kome ne treba lova nek čeka još par recesija u ovoj zaista sjajnoj firmi ali vrlo lošoj dionici.

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.


Evo vam moj post na ATPL iz 2008g. A da ne hvalim samo sebe Vlad 1111 je već onda odredio dno …...200kn.


Nitko se ne pita zašto se masovno otkazuju novogradnje.??Za dvije do tri godine bit će brodova kao pljeve.Cijene brodskog prijevoza će se prepoloviti,brodovi će raditi s gubitkom a mnogi će samo plutati.Isto se naprimjer upravo događa s kamionskim prijevozom.Kad se k tome pribroji povečanje cijene nafte postaje jasno zašto se otkazuju novi brodovi.Zar bi netko otkazao makar jedan novi brod da se od trenutka naruđbe do sad nisu stvari u perspektivi pogoršale.?
Poglavica druka da proda svojih 100 kom što skuplije.[rolleyes]

[/quote]



@miami
, nitko ništa ne najavljuje, samo pretpostavke, pročitajte malo bolje o čem pišem pa će vam biti sve jasno. Ljudi sa kojima se družim niti dižu niti ruše bilo koju dionicu, nisu toliko moćni al da imaju pravo logično razmišljati to svakako imaju. Nakon povijesne dobiti od 100 milja dolara otvorila se crna rupa te je progutala snove o lakom bogaćenju na burzi, zato svima velim pamet u glavu, ovdje 10% bere vrhnje a 90% gubi. Razbijte si iluzije.

Ajde ne treba puno čekati,do sutra.Zadnji put DLKV 280 milja gubitka ja kupio ujutro po 107,50 kn iza toga otišlo na 160 kn.Sutra istu stvar ću napravit na ATPL iako sumnjam da će biti gužva na prodaji nema ovde straha kao tamo ali ako bude takvih tu sam.Kupujem po 318 to je ipak puno više nego 200 kn koje će dati golubv(misli kupit po 200 da pokrije barem dio gubitka na KSST).

bit će bolje................

Grofice,

Ovo što si napisala nije tako benigno, ima tu puno istine i pametnih upozorenja. Međutim, dopusti mi samo jedno pitanje. Držiš li ti da će ekipa moći štopati cijenu kad jednog dana vozarina za panamax dođe na app. 25000? Problem ove dionice trenutačno jest nelikvidnost i stanje u sektoru, te sezonski karakter poslovanja nebrodarskog segmenta firme. Masi je jedino bitna razina BDI i dobit/gubitak nakon objave FI, nitko tu ne gleda NAV, a cijela je kvaka predvidjeti npr.vozarine za 2014/2015. Evo, osobno držim da će vozarine u drugoj polovici 2014. biti vrlo dobre, no isto ne kupujem već sam na hold, jer dopuštam mogućnost da ovo rokne i na 300 pa čak i niže, premda dionica objektivno vrijedi puno više, no to sam mislio i na 700. Nekako mi iskustvo kaže da će up kad najmanje budem očekivao. U svakom slučaju I love this game, napisala bi jedna druga kolegica.
Btw, lova od Petke moći će se pokazati tek u FI 1H ili čak u trećem kvartalu, nema panike, a ako nekoga interesira nova upravna zgrada gradi se planiranom dinamikom, jama za tri kata podzemnog parkinga sa 211 pp je impozantna. [thumbsup]

New Report

Close