ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Kaj vam je bilo skupo na 5xx za pojacavanje pozicija?

strah nas je krize. a ona nije još ni došla.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch



Kaj vam je bilo skupo na 5xx za pojacavanje pozicija?

strah nas je krize. a ona nije još ni došla.
[/quote]

ko Đekna

I'LL BE BACK

sampras, fakat ga je lijepo vidjet…. [thumbsup]
još će on nas dugo razveseljavat



Kaj vam je bilo skupo na 5xx za pojacavanje pozicija?

strah nas je krize. a ona nije još ni došla.
[/quote]

Dosla je dosla jos iza kolovoza odmah. Samo to jos svi sektori ne osjete


I dalje mislim da drukaš… ali ti za to imaš pravo, ne želim ti uopće objašnjavati… kaži hoće li dogodine porasti ili pasti raspoloživa tonaža, kad izađu novi brodovi sa navoza, naručivani 2006. i 2007. ? Hoće li količina tereta porasti ili pasti? to su stvari koje dugoročno vuku tržište. Ponavljam još jednom 200 capeova je na sidru i ne radi ništa. jesu li BPI i BHI rasli ili padali zadnjih dana? Hoće li turistički promet atlantske i profit rasti ili padati? što je sa avionima? To bi trebala biti prava pitanja, ovo ostalo sve je na razini odi mi dođi mi. Daj bože da stane kriza i da se svi obogatimo, ali ako se već navija, onda bar reci na osnovi čega, a ja ću tebi reći na osnovi čega ja imam pomalo oprezan stav.

‘Torm Tina’ 2001 75996 dwt dely Fangcheng spot trip via Indonesia redel China $2500 daily – Danzas

‘Cyclades’ 2000 75681 dwt dely Amsterdam 11/13 Dec trip via Kamsar redel Stade $3500 daily – Proline

‘Steel Might’ 1985 39132 dwt dely aps South Africa 15/22 December trip redel UKCont $4500 daily – Island View Shipping

ITD, ITD… …

Ti ne navijaš za pomalo oprezan stav nego za pad. Ja drukam na cijeni od 600 kuna? Koji si ti lik. I samo je pitanje vremena kad ćeš ponovno promijeniti nick. Jasno je da treba biti oprezan, pa nismo tu budale. Nabrajaš činjenice i postaš vozarine koje svi tu znamo već tjednima. Pa naš Zagreb je vozio za 3K. I? Zbog tih činjenica i jest cijena 600 kuna. Daj mi neki novi moment i to će utjecati na cijenu. Bilo pozitivno ili negativno. BTW na Drysu opet volumen od pola mcapa u nepunih 2 sata. Ja ne kažem da će ATPL rasti, ali bi sada u ovom trenutku morala biti skuplja minimalno 100 kuna. Dugoročno možemo diskutirati o scenarijima, mnogi znalci se klade na jednu, drugi na sasvim drugu mogućnost. Ja se kladim da će ATPL izaći iz krize i biti jača nego ikad. A ti se slobodno kladi na propast, i ta mogućnost postoji.

I'LL BE BACK


gnusan druk?! A što se to dogodilo na svjetskim tržištima za brodove kakve ima atlantska, da bi ona za 3 dana skočila 30%? pogledaj prvi komentar na temu atpl, na prvoj stranici, gosp. smart piše o cijeni od 800-1000 kn. BDI je u to vrijeme bio na 2.5 puta većoj razini nego danas. Prije će biti da ti drukaš, ali to je tvoje legitimno pravo.

Kolega nakon samo 5 postova jako ste pametni investitor, šta kažete da treba pasti samo 10-15 %, ma barem 50% bi trebalo pasti, pa bi onda još malo i ja podebljao pozicije [lol] dajte si malo proučite flotu ATPL i njenu cijenu po dionici, bez ikakvih posebnih prihoda, a da može jeftinije, može,, kao i skuplje

Miho Pracat se uputio prema Singaporeu.

I noga u guzicu je korak naprijed

governor,

Moguće je sve u životu i na brzi, ne kažem ja… daj bože da naš brodar izađe jači nego ikad iz ovoga, samo trenutno se ne treba zanositi, podsjeti se da je 2006 u 1. qvartalu BDI bio oko 2300 i da je cijena atlantske bila 800, kreditne krize nije bilo, kina je gradila infrastrukturu za olimpijske igre… outluk više nego izvrstan. Daj bože da počne sve ići gore, ali realno gledano, gole činjenice nema razloga (uz dužno štovanje psihološkom momentu) za tako skokovitu promjenu na gore. Nisi iznio ništa realno, samo isključivo nastupaš bikovski pristrano.

eto uletio ja u atpl na 19xx, pa malo 12xx, pa ostao bez municije- pa sad gledam i gledam-ali ju nedam- nedam ju iz jednog razloga koji je zapravo dva- ako ja neću imati koristi od tih dionica- onda neće nitko- drugo- radi tradicije- dubrovčani su pomorci još ni rvacke nije bilo- i treće – nadam se ebenom čudu- čudo nad čudima- nadam se djedi mrazu sa puno darova- nadam se da će uncle sam konačno priznati da je kriza samo predstava za naftu(jest li primjetili da kod arapa nema krize- jedino kod njih) nadam se rastu kineskog bdp-a za cca 10-15%- nadam se atpl na 40xx…..
ali što očekujem to je drugo….a istina je negdje na pola mojih nadanja i očekivanja, a to znači da ću biti sretan ako ovu godinu izvučem živ i zdrav- i ne prodam nijednu dionicu atpl-a, a ako dokupim još koju nitko sretniji od mene…
oprostite na mom baljezganju….


Miho Pracat se uputio prema Singaporeu.

Ja tamo neću ići da ga slikam [lol]

SVE ŠTO JE DANAS SKUPO SUTRA ĆE BITI JOŠ SKUPLJE A BITI ĆE VAM JEFTINO?????????


governor,

Moguće je sve u životu i na brzi, ne kažem ja… daj bože da naš brodar izađe jači nego ikad iz ovoga, samo trenutno se ne treba zanositi, podsjeti se da je 2006 u 1. qvartalu BDI bio oko 2300 i da je cijena atlantske bila 800, kreditne krize nije bilo, kina je gradila infrastrukturu za olimpijske igre… outluk više nego izvrstan. Daj bože da počne sve ići gore, ali realno gledano, gole činjenice nema razloga (uz dužno štovanje psihološkom momentu) za tako skokovitu promjenu na gore. Nisi iznio ništa realno, samo isključivo nastupaš bikovski pristrano.

A meni se čini da bi ti ovu dionicu volio viditi na 300kuna, slažem se s governorom.
Realno gledano zašto ide gore, jer je palo više od svega u zadnja tri mjeseca,i netreba joj nekih posebnih argumenata, da se vrati barem na neke svoje realne vrijednosti.
A ti prijatelju,kad znaš da neće biti bolje, izađi ujutro,i uđi u neku drgu dionicu, i nemraš ovdje više zamarati ni nas ni sebe.

idući tjedan će bit bolje...

Bugs, governor

Jeste li ikad ugovorili charter broda, znate li što je hague-visby, znate li što je fonasba, znate li što je štiva i koliko tona ukrcaju dvije slobodne ruke po smjeni? Kolike su vozarine za morsku sol? ubrajamo li drvo u rasuti ili u generalni teret? Što je tween decker? Što je disboursment account? koliko je svjetlarina u hrvatskim lukama? što je mate’s receipt?što je Institut of chartered shipbrokers? Koliko posto tonaže posjeduju grci… Momci bar se naučite elementarnoj pristojnosti.


governor,

Moguće je sve u životu i na brzi, ne kažem ja… daj bože da naš brodar izađe jači nego ikad iz ovoga, samo trenutno se ne treba zanositi, podsjeti se da je 2006 u 1. qvartalu BDI bio oko 2300 i da je cijena atlantske bila 800, kreditne krize nije bilo, kina je gradila infrastrukturu za olimpijske igre… outluk više nego izvrstan. Daj bože da počne sve ići gore, ali realno gledano, gole činjenice nema razloga (uz dužno štovanje psihološkom momentu) za tako skokovitu promjenu na gore. Nisi iznio ništa realno, samo isključivo nastupaš bikovski pristrano.

kako ti se da? ATPL 2008 je svemirski brod za ATPL 2006 po pitanju flote i bilance, a negativan outlook je anticipiran u cijeni. Sada je cijena 600, onda je bila 800. BDI je tad bio 2300. Da li je veća vjerojatnost da BDI u 2009 dođe na razinu 2300 ili je veća da ostane na 600 bodova koliko je sada? Što kažu FFA? Što kaže struka? Možemo ovako do sutra. Naravno da sam bikovski nastrojen, a što bih trebo biti? Medvjed na crobex 1700? Neka je ovakvih poput tebe što više. Znači da je casha u čeki na lopate, a prsti nervozni.

I'LL BE BACK


Bugs, governor

Jeste li ikad ugovorili charter broda, znate li što je hague-visby, znate li što je fonasba, znate li što je štiva i koliko tona ukrcaju dvije slobodne ruke po smjeni? Kolike su vozarine za morsku sol? ubrajamo li drvo u rasuti ili u generalni teret? Što je tween decker? Što je disboursment account? koliko je svjetlarina u hrvatskim lukama? što je mate’s receipt?što je Institut of chartered shipbrokers? Koliko posto tonaže posjeduju grci… Momci bar se naučite elementarnoj pristojnosti.

OK, vidim iz struke si. Ajde da skratimo priču. Badava ti svi ti termini i znanje o brodarstvu jer nikad nećeš ništa zaraditi na burzi. Jer da o burzi išta znaš nakrco bi se po 500 kuna neki dan i sad već bio 25% u plusu. A ti trkeljaj kolko hoćeš. Možda si čak i ušo po 500, al prerano iskrco. To je još veće žderanje. Bez brige, i ja sam zajebo puno. [bye]

I'LL BE BACK

sve što si napisao samo ide meni u prilog, ali dobro, nemam ja pojma. Samo još jedno pitanje, je li bolje ili gore danas imati novi brod? Ili brod koji čeka u brodogradilištu, bez obzira kakav je bio S&P ugovor? DRYS je na vrhuncu bio $ 125, a atlantska na ispod 4 kHRK. Vidim da se svi na njega pozivaju.

FFA’s

The small increase in rates in the Capes physical market has led to more
optimistic sentiment in the paper market and an air of anticipation that iron
ore shipments to China are soon to begin in earnest. There is little evidence to
suggest that this is the case but that didn’t prevent a slow rise in paper
throughout the day. Doubts remain as to the longevity of this rise as Capes
tonnage lists remain long so it’s difficult to see a sustained rally
occurring but of course that depends on how much cargo will be moved.

Evo malo, pa se informirajte… toliko za danas

New Report

Close