ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Skupština nešto kasni ove godine…

Pa nije baš imala smisla skupština dok se nije znalo koliko novaca će im uspjeti uzeti i ima li šanse za centar iza grada…. Kako da znaju koliko dividende se može isplatiti.

Tko izgubi dobitak dobije gubitak

Na FI za Q2 će stvari konačno biti puno jasnije.
Naravno, za očekivati je veliki pad prihoda i dobiti u odnosu na lani, ali će se vidjeti šta je ostalo i da li će isplatiti kunu-dvije divke.

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Za realističnu procjenu Q2 ne treba gledati izvještaj koji će biti pod utjecajem jednokratnih efekata, nego rast broja dolazaka na aerodromu (koji je u Q2 bio 16.5%) i rast cijene (13.3%).

Dakle, rast prihoda bez tih efekata = 1.165*1.133 = 1.32 => 32%

EXCELSA NEKRETNINE d.d. – poziv na Glavnu skupštinu
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/9SXYpggb4QXxbE9RR4rCJw==.pdf

Ovo točka mi se svidja, donošenje odluke o isplati dividende iz zadržane dobiti, tu bi moglo bit lijep burek

Pa piše ti. 3kn bruto.

Nije lose s obzirom na sve jednokratne stavke koje su se napokon rijesile

[b][/b]You never count your money when you're sittin' at the table

Ali 3 kn je tek mali dio casha koji im je preostao nakon ovih koncesija.
Možda planiraju neko veće ulaganje uskoro?

Ispod svih ocekivanja moram priznati…..


Za realističnu procjenu Q2 ne treba gledati izvještaj koji će biti pod utjecajem jednokratnih efekata, nego rast broja dolazaka na aerodromu (koji je u Q2 bio 16.5%) i rast cijene (13.3%).

Dakle, rast prihoda bez tih efekata = 1.165*1.133 = 1.32 => 32%

Ma naravno, ne možeš ući u zrakoplov dok ne bukiras kartu za žičaru. A dok je žičara bila zatvorena, zrakoplovi zbog neisplativosti nisu ni letjeli za DU….

Još bih shvatio da si napravio neku ofrlje procjenu ili zaštitio neki ponder zbog ovog ili onog razloga. Nego si sve putnike i prolaznike na DU aerodromu bukirao za žičaru. Stvarno si faca.

A ovi s kruzera, autobusera, auto-stopera? To ništa?

30 milijuna su iz 2018. pospremili u zadržanu dobit. Puno je to love koja će trunuti na računu. I ja sam očekivao malo deblju dividendu, barem pet kuna.

Samo se strpiti do kraja trećeg kvartala, pa ćemo vidjeti reprezentativni kvartal pa ćemo lakse računati dalje kako ova cash masina radi. Već dulje vremena su zaposlili specijalca za nekretninske peojekte, već je krajnje vrijeme da krenu s nečim. Vidjet ćemo na skupstini kakva je atmosfera

[b][/b]You never count your money when you're sittin' at the table

,,, možda bude kao kod ADplasta, 3 kn sada , a x,yz kn naknadno, npr. pred kraj godine,,,, sempre positivo

Sun Tzu – [b]Umijeće Ratovanja[/b] & George S. Clason - [b]Najbogatiji čovjek u Babilonu[/b] vrijedi pročitati



Za realističnu procjenu Q2 ne treba gledati izvještaj koji će biti pod utjecajem jednokratnih efekata, nego rast broja dolazaka na aerodromu (koji je u Q2 bio 16.5%) i rast cijene (13.3%).

Dakle, rast prihoda bez tih efekata = 1.165*1.133 = 1.32 => 32%

Ma naravno, ne možeš ući u zrakoplov dok ne bukiras kartu za žičaru. A dok je žičara bila zatvorena, zrakoplovi zbog neisplativosti nisu ni letjeli za DU….

Još bih shvatio da si napravio neku ofrlje procjenu ili zaštitio neki ponder zbog ovog ili onog razloga. Nego si sve putnike i prolaznike na DU aerodromu bukirao za žičaru. Stvarno si faca.

A ovi s kruzera, autobusera, auto-stopera? To ništa?
[/quote]
A odakle si ti zaključio da računam da svi putnici s aerodroma idu na žičaru??
Računam naprosto da ih ide isti udio kao i prošle godine — ako je tada na žičaru išlo 10% putnika s aerodroma, toliko ide i ove, ali zbog povećanja baze od 16.5% yoy to će biti za isti postotak biti povećan broj putnika na žičari.
A to je razumna pretpostavka s obzirom na to da u Q2 žičara ima joś slobodnih kapaciteta za rast.

Tebi nisu jasni ni osnovni računi s postocima (uz one osnove valuacije otprije), nije mi jasno zašto inzistiraš na ovakvom brukanju pred publikom.

New Report

Close