Šefovi Valamara se odriču dijela plaće, žele zadržati radnike

Autor: Poslovni.hr/Hina , 26. ožujak 2020. u 08:34
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

U toj kompaniji od početka pandemije aktivno prate situaciju i stalno poduzimaju potrebne mjere za očuvanje zdravlja ljudi, radnih mjesta i nastavka poslovanja.

Unatoč krizi koju je turizmu donio koronavirus, Valamar Riviera posebnim programom “Pauza, Restart” nastoji očuvati radna mjesta, nikoga neće otpustiti, odustaje od isplate dividende te će novac usmjeriti u radna mjesta, najavili su u srijedu iz te najveće hotelske grupacije u Hrvatskoj.

U toj kompaniji od početka pandemije aktivno prate situaciju i stalno poduzimaju potrebne mjere za očuvanje zdravlja ljudi, radnih mjesta i nastavka poslovanja.

Program “Pauza, Restart” počet  će primjenjivati od 1. travnja, u trajanju od minimalno 30 do 90 dana, na koliko je zasad objavljena mjera Vlade za očuvanja radnih mjesta.

Kako bi se što bolje pripremili za ponovni početak poslovanja odnosno ‘restart’, izradit će i novi plan poslovanja i pripremiti objekte za početak turističke sezone.

Bez otpuštanja

“Slijedom pooštravanja općih mjera prevencije od strane nadležnih tijela, u ožujku su zatvoreni svi hoteli i ugostiteljski objekti Valamara. Radi očuvanja radnih mjesta i kontinuiteta poslovanja u uvjetima u kojima je turistički promet u potpunosti obustavljen, odlučili smo pokrenuti program koji će obuhvatiti sve djelatnike, što znači da u Valamaru neće biti otpuštanja”, naglašavaju iz te grupacije.

Otkrivaju da će za oko 2800 radnika koji su u radnom odnosu u Valamaru i Imperialu Rab koristiti mjere Vlade, a svi djelatnici koji radi Covida19 ne mogu raditi, od 1. travnja će biti upućeni na pauzu te će im u tom vremenu osigurati plaće u iznosu od minimalno 60 posto redovne plaće, a ne manje od 4.250 kuna neto.

Tu će mjeru, kako ističu, primijeniti jednako za djelatnike i menadžment, uključujući i sezonce te stalne sezonce.

U vrijeme te pauze radit će prvenstveno djelatnici i menadžment zaduženi za krizno upravljanje i administraciju, oni na poslovima održavanja, konzervacije i osiguranja objekata te oni koji rade poslove komunikacije s gostima i partnerima.

“Dijelu menadžmenta koji mora raditi umanjit će se plaća do 30 posto, sve dok se svi djelatnici ne vrate na posao. Ostalima koji će raditi za vrijeme pauze isplaćivat će se redovna puna plaća”, ističu iz Valamara.

Opozvana i odluka o isplati dividende zbog očuvanja radnih mjesta

Napominju i da je Uprava otkazala glavnu skupštinu i uz suglasnost Nadzornog odbora opozvala prijedlog odluke o isplati dividende te će po ponovnom sazivanju Glavne skupštine predložiti zadržavanje dobiti iz 2019. godine radi povećanja likvidnosti i podrške mjeri očuvanja svih radnih mjesta.

Povodom svega toga predsjednik Uprave Valamara Željko Kukurin poručio je da je Covid19 izazvao globalnu krizu zbog čega je trenutno u turizmu i ugostiteljstvu sve stalo.

“Privremeno, dok se stanje ne smiri, ne možemo redovno poslovati. Ponosni smo na naše djelatnike i cilj nam je da niti jedan od njih u ovoj krizi ne izgubi radno mjesto. Ovu situacija držimo privremenom, posao će se ponovno pokrenuti i tada svi moramo biti spremni za ‘restart’ poslovanja”, drži Kukurin.

Ocjenjuje i da je Valamar snažna i stabilna kompanija te da vjeruje da će uz podršku javnog sektora, dioničara, investitora, partnera i djelatnika prebroditi ovo razdoblje i pripremiti se za kvalitetan nastavak poslovanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close