Sukladno strateškom planu rasta i razvoja, Grupa Podravka pokrenula je snažni investicijski ciklus koji će se provesti u više faza. Uokviren je, podsjetimo, strategijom poslovanja do 2025., gdje se uz suglasnost NO-a predviđaju ukupna ulaganja u vrijednosti od oko 5 milijardi kuna, od čega oko 1,7 milijardi kuna u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa. U realizaciju navedenog već su krenuli s više investicija u segmentu Prehrambene divizije Grupe. Kao pokazatelj novog ‘kursa’ širenja i modernizacije kao ključne poluge prednjače investicije u tehnološka I proizvodna unaprjeđenja. U prilog tome je i najnovija odluka Podravkine Uprave o 9 milijuna kuna vrijednom ulaganju u proširenje kapaciteta linije za proizvodnju i pakiranje začinskih kocki (bujona).
Nova je to sastavnica iz cijelog spektra koji se očekuje prema recentnim najavama strateškog plana poslovanja, a po kojima će u narednom razdoblju poseban naglasak staviti na razvoj proizvoda i inovacija u proizvodima i ambalaži. U slučaju bujona riječ je o tehnološkoj modernizaciji procesa proizvodnje i pakiranja začinskih kocki, s ciljem udvostručenja podizanja tih kapaciteta proizvodnje. Tako namjeravaju iskoristiti potencijal daljnjeg rasta na brojnim tržištima, i ujedno nova proizvodna linija pretpostavka je za daljnji razvoj asortimana te se njome omogućuju i inovacije u pakiranjima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu