Koprivnička prehrambena industrija Podravka planira preko marketinškog potencijala hokejaške lige KHL ostvariti znatan rast na tržištu Rusije i Zajednice Neovisnih Država (ZND). Za četiri milijuna kuna postala je, naime, sponzor zagrebačkoga hokejaškog kluba Medveščak za predstojeću sezonu. Kako objašnjava Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, to je partnerstvo izrazito kompatibilno s Podravkinom strategijom ostvarivanja novih poslovnih uspjeha na tržištu ZND-a.
Dvoznamenkast rast
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Medveščak će se u prvoj sezoni boriti za opstanak tj bit će na dnu te lige ako nema ispadanja. To je za njih novi svijet i neusporedivo jace od Ebela. Toliki novac dati za klub koji će biti vreća za napucavanje jakim momčadima je loš marketinški potez. Nažalost to je realnost Medveščaka u prvoj sezoni
Marketinški dobar poslovni potez Podravke[emo_novac]!a i jeftino su dobili Medvjede![emo_palacg]
Uključite se u raspravu