Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Otvorenje nove Lesnine XXXL u Zagrebu velika je prilika za hrvatske proizvođače

Autor: Majda Žujo
22. siječanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Zagrebačka trgovina imat će popratni asortiman kakvog nema u Sloveniji pa osim na hrvatske u Lesnini računaju i na slovenske kupce

Osim što će tržištu ponuditi niže cijene i širi asortiman pokućstva i popratnog asortimana, otvorenje nove Lesnine XXXL u Zagrebu prilika je i za hrvatske proizvođače. rećina Lesninina asortimana je hrvatske proizvodnje, a kako je kazao glasnogovornik XxxLutza Thomas Saliger, novi prodajni centar na Jankomiru, koji se otvara 2. veljače, posjetit će i petnaestak Lutzovih ljudi iz nabave s namjerom da u Lesnininu asortimanu pronađu nešto što će ponuditi XxxLutzovim kupcima u inozemstvu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Da je širenje asortimana i kapaciteta Lesnine velika prilika za hrvatske proizvođače misli i Rajko Magdalenc, direktor Lesnine Hrvatska. “Tržište je sve zahtjevnije, ali tko može parirati tržištu, uvijek je dobrodošao”, poručuje, dodajući da je cjenovno sve teže zadovoljiti kupce jer cijena rada i proizvodnje raste, a cijena namještaja pada. Lesninina je prednost što je postala dio XxxLutz grupe, drugoga najvećeg trgovca namještajem na svijetu. Iako je i dosad cjenovno bila lider na tržištu, opseg nabave koju ima XxxLutz omogućit će Lesnini cijene niže i do 30 posto. U Hrvatskoj će se u sklopu Lesnine XXXL otvoriti i prva diskontna trgovina Möbelix, u kojoj će se prodavati najjeftiniji namještaj. Lesnina će tako privući sve slojeve kupaca, a nadaju se i dolasku kupaca iz susjedstva. “Budući da će zagrebačka trgovina imati popratni asortiman kakvog nema u Sloveniji, a tu je i mogućnost povrata PDV-a, računamo i na slovenske kupce”, kaže Magdalenc. Ipak, direktor Lesnine Hrvatska ne zanosi se preambicioznim očekivanjima. “Želimo ostati na razini prethodnih rezultata”, poručuje dodajući kako tržište u Hrvatskoj i dalje pada, a konkurencija je u svim sektorima, jer potrošači kupuju po prioritetima. “Nemamo još završenu bilancu za 2011. godinu, ali očekujemo lagani pad.” No taj je pad, dodaje, posljedica promjene sustava i organizacije nakon Lutzova preuzimanja.

Osim što će tržištu ponuditi niže cijene i širi asortiman pokućstva i popratnog asortimana, otvorenje nove Lesnine XXXL u Zagrebu prilika je i za hrvatske proizvođače. rećina Lesninina asortimana je hrvatske proizvodnje, a kako je kazao glasnogovornik XxxLutza Thomas Saliger, novi prodajni centar na Jankomiru, koji se otvara 2. veljače, posjetit će i petnaestak Lutzovih ljudi iz nabave s namjerom da u Lesnininu asortimanu pronađu nešto što će ponuditi XxxLutzovim kupcima u inozemstvu.

Da je širenje asortimana i kapaciteta Lesnine velika prilika za hrvatske proizvođače misli i Rajko Magdalenc, direktor Lesnine Hrvatska. “Tržište je sve zahtjevnije, ali tko može parirati tržištu, uvijek je dobrodošao”, poručuje, dodajući da je cjenovno sve teže zadovoljiti kupce jer cijena rada i proizvodnje raste, a cijena namještaja pada. Lesninina je prednost što je postala dio XxxLutz grupe, drugoga najvećeg trgovca namještajem na svijetu. Iako je i dosad cjenovno bila lider na tržištu, opseg nabave koju ima XxxLutz omogućit će Lesnini cijene niže i do 30 posto. U Hrvatskoj će se u sklopu Lesnine XXXL otvoriti i prva diskontna trgovina Möbelix, u kojoj će se prodavati najjeftiniji namještaj. Lesnina će tako privući sve slojeve kupaca, a nadaju se i dolasku kupaca iz susjedstva. “Budući da će zagrebačka trgovina imati popratni asortiman kakvog nema u Sloveniji, a tu je i mogućnost povrata PDV-a, računamo i na slovenske kupce”, kaže Magdalenc. Ipak, direktor Lesnine Hrvatska ne zanosi se preambicioznim očekivanjima. “Želimo ostati na razini prethodnih rezultata”, poručuje dodajući kako tržište u Hrvatskoj i dalje pada, a konkurencija je u svim sektorima, jer potrošači kupuju po prioritetima. “Nemamo još završenu bilancu za 2011. godinu, ali očekujemo lagani pad.” No taj je pad, dodaje, posljedica promjene sustava i organizacije nakon Lutzova preuzimanja.

Akvizicija

Za Lesninu 170 milijuna eura
Austrijski XxxLutz Lesninu je preuzeo 2010. Nagađa se da je vrijednost akvizicije bila približno 170 milijuna eura. U Lesninin prodajni centar uložili su 40 milijuna eura, a zaposlili su i novih 240 radnika. Nakon Zagreba uložit će i 20 milijuna eura u novi centar u Zadru.

Lesnina će profitirati od međunarodnih nabavnih cijena
T. Salinger glasnogovornik XxxLutza

Tko može parirati tržištu, uvijek je dobrodošao
R. Magdalenc direktor Lesnine Hrvatska

Autor: Majda Žujo
22. siječanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close