Amazon, H&M, Vans, Adidas, DHL, DPD, Loomis, brojne europske financijske institucije kao i burza dijamanata u Antwerpenu (Antwerpen World Diamond Centre) samo su neki od brojnih korisnika kurirske i sigurnosne ambalaže zagrebačke tvrtke Modepack.
Iako na tržištu postoji tek pet godina, Modepack je već jedan od globalnih lidera u proizvodnji visokokvalitetne ambalaže za logistički prijevoz robe, s naglaskom na e-trgovinu i kurirske dostave te sigurnosno pakiranje za novac i dragocjenosti. Izvoze na 32 svjetska tržišta, uz ukupni udio izvoza u poslovanju od preko 90 posto. Kako pojašnjava Jure Širić, direktor i vlasnik tvrtke, Modepack je nastao na procjeni da će e-trgovina od vrlo brzo postati realnost, a to se dogodilo mnogo prije nego što se i sam nadao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu